AnonymBruker Skrevet 16. november 2017 #1 Skrevet 16. november 2017 Hei. Jeg lurer på hvordan utbetalinger fra Husbanken fungerer, er det en eller evt. begge i en husstand som "får" utbetalingen? Eller kan i teorien begge i en husstand søke om støtte? mvh Anonymkode: 5c47f...14b
AnonymBruker Skrevet 16. november 2017 #2 Skrevet 16. november 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei. Jeg lurer på hvordan utbetalinger fra Husbanken fungerer, er det en eller evt. begge i en husstand som "får" utbetalingen? Eller kan i teorien begge i en husstand søke om støtte? mvh Anonymkode: 5c47f...14b Etter det jeg har sett så er det kun en som for utbetalingen og da en som søker, men husstandens samlede inntekt legges til grunn. Dere får heller dele den mellom dere sekv😊 Anonymkode: b8ebe...029
AnonymBruker Skrevet 17. november 2017 #3 Skrevet 17. november 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei. Jeg lurer på hvordan utbetalinger fra Husbanken fungerer, er det en eller evt. begge i en husstand som "får" utbetalingen? Eller kan i teorien begge i en husstand søke om støtte? mvh Anonymkode: 5c47f...14b Hva prater du om her? Bostøtte, lån eller tilskudd? Uansett, alle i en husstand teller under ett. Ellers hadde det meste blitt en kostbar affære for skattebetalerne. Anonymkode: b0ec3...235
AnonymBruker Skrevet 17. november 2017 #4 Skrevet 17. november 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva prater du om her? Bostøtte, lån eller tilskudd? Uansett, alle i en husstand teller under ett. Ellers hadde det meste blitt en kostbar affære for skattebetalerne. Anonymkode: b0ec3...235 TS mente vel mer om de kan få delt opp bostøtten husstanden har krav på fremfor at en får hele til seg. Var ikke snakk om å få dobbelt. Anonymkode: b8ebe...029
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå