Gå til innhold

Utbetalinger fra Husbanken (for en eller to i husstanden)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg lurer på hvordan utbetalinger fra Husbanken fungerer, er det en eller evt. begge i en husstand som "får" utbetalingen?

Eller kan i teorien begge i en husstand søke om støtte?

mvh

Anonymkode: 5c47f...14b

Videoannonse
Annonse
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei.

Jeg lurer på hvordan utbetalinger fra Husbanken fungerer, er det en eller evt. begge i en husstand som "får" utbetalingen?

mvh

Etter det jeg har sett så er det kun en som for utbetalingen og da en som søker, men husstandens samlede inntekt legges til grunn. Dere får heller dele den mellom dere sekv😊

Anonymkode: b8ebe...029

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei.

mvh

Hva prater du om her? Bostøtte, lån eller tilskudd? Uansett, alle i en husstand teller under ett. Ellers hadde det meste blitt en kostbar affære for skattebetalerne.

Anonymkode: b0ec3...235

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva prater du om her? Bostøtte, lån eller tilskudd? Uansett, alle i en husstand teller under ett. Ellers hadde det meste blitt en kostbar affære for skattebetalerne.

Anonymkode: b0ec3...235

TS mente vel mer om de kan få delt opp bostøtten husstanden har krav på fremfor at en får hele til seg. Var ikke snakk om å få dobbelt.

Anonymkode: b8ebe...029

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...