AnonymBruker Skrevet 16. november 2017 #1 Del Skrevet 16. november 2017 Hei. Har noen prøvd de produktene? Protect and perfect advanced intense dag krem, nattkrem og serum. Jeg har brukt det noen uker nå, men huden føles stram og tørr etter noen dager nå. Før brukte jeg md formulations fra hudpleier og må ha noe mens jeg finner ut hvem kremserie jeg skal begynne på. Jeg er 34. Litt sensitiv hud, litt lett for kviser /nupper i T-sonen. Dere som har prøvd, har dere opplevd tørr og flasset hud etter noen dager /ukers bruk? Vil det gå over? Må jeg kanskje kvitte meg med de produktene? Håper noen kan svare. Anonymkode: 25f40...dce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2017 #2 Del Skrevet 17. november 2017 Jeg ville spurt på Boots apotek. Jeg har ikke sensitiv hud, og jeg har kun brukt dagkremen i det merket. Og min hud ble fin av den. Jeg erfarte ikke det som du beskriver. Anonymkode: 74b98...b54 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 17. november 2017 #3 Del Skrevet 17. november 2017 Jeg har brukt/bruker den serien og ikke merket noe til det du beskriver. Tvert i mot har jeg vært veldig fornøyd. Men det vil jo selvfølgelig variere fra person til person. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2017 #4 Del Skrevet 17. november 2017 10 minutter siden, Leo skrev: Jeg har brukt/bruker den serien og ikke merket noe til det du beskriver. Tvert i mot har jeg vært veldig fornøyd. Men det vil jo selvfølgelig variere fra person til person. Hei Siden du nevner at du bruker den serien, ville jeg tipse deg om at jeg så i går på et Boots apotek (fysisk butikk) at de har en hel eske med mange produkter i den serien til kr 500,-. Nedsatt fra ca 1000,-. Fullpris hvis man kjøper alle produktene enkeltvis er ca 1500,-. Det var både nattkrem og dagkrem (i store ordinære pakningsstr), og flere tuber med produkter + en mascara og en lipgloss el.l. og flere hudprodukter i samme serie. Mulig det var ca 12 produkter i esken. Jeg fikk vite at de har dette tilbudet til det blir tomt. Anonymkode: 74b98...b54 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 17. november 2017 #5 Del Skrevet 17. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hei Siden du nevner at du bruker den serien, ville jeg tipse deg om at jeg så i går på et Boots apotek (fysisk butikk) at de har en hel eske med mange produkter i den serien til kr 500,-. Nedsatt fra ca 1000,-. Fullpris hvis man kjøper alle produktene enkeltvis er ca 1500,-. Det var både nattkrem og dagkrem (i store ordinære pakningsstr), og flere tuber med produkter + en mascara og en lipgloss el.l. og flere hudprodukter i samme serie. Mulig det var ca 12 produkter i esken. Jeg fikk vite at de har dette tilbudet til det blir tomt. Anonymkode: 74b98...b54 Jeg er klar over det, men tusen takk for tipset! Har planer om å kjøpe minst en slik gavepakning, men jeg prøver å ha litt is i magen for i fjor hadde de 50% på den allerede veldig gode prisen på Black Friday 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2017 #6 Del Skrevet 17. november 2017 21 minutter siden, Leo skrev: Jeg har brukt/bruker den serien og ikke merket noe til det du beskriver. Tvert i mot har jeg vært veldig fornøyd. Men det vil jo selvfølgelig variere fra person til person. Jeg tror det var denne pakken (den er utsolgt på nett, men de hadde flere på mitt Boots apotek nå på fredag https://www.boots.no/butikk/s/products/view.html?p=15968364&c=13052303&g=false&ref=search " Dette produktet er dessverre utsolgt på nett, men finnes fremdeles i mange Boots apotek. Ta kontakt med ditt nærmeste Boots apotek for lagerstatus. No7 Star Attraction Beauty Collection. Innholdsrik gavepakning fra No7 med dag-, natt- og øyekrem som reduserer synlighet av rynker. Inneholder også: rensekrem, øyesminkefjerner, fuktighetgivende ansiktsmaske, lysreflekterende Skin Illuminator, mascara, mykgjørende leppekrem og lipgloss. Se flere julevarer her Samlet verdi 1850kr " Prisen på apotek var 499,- Anonymkode: 74b98...b54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2017 #7 Del Skrevet 17. november 2017 3 minutter siden, Leo skrev: Jeg er klar over det, men tusen takk for tipset! Har planer om å kjøpe minst en slik gavepakning, men jeg prøver å ha litt is i magen for i fjor hadde de 50% på den allerede veldig gode prisen på Black Friday Ok Håper at du får tak i den til enda lavere pris Anonymkode: 74b98...b54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 17. november 2017 #8 Del Skrevet 17. november 2017 Mitt lo Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ok Håper at du får tak i den til enda lavere pris Anonymkode: 74b98...b54 Mitt lokale Boots-apotek har tydeligvis ikke så stor omsetning på disse, så i fjor hadde de i hvert fall rikelig igjen. Selv om de selvfølgelig sa at de ville gå tomme... Går forbi et til og fra jobb også og de har enda, så da tar jeg sjansen. Får heller hive meg rundt og kjøpe hvis de nærmer seg tomme. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2017 #9 Del Skrevet 17. november 2017 2 minutter siden, Leo skrev: Mitt lo Mitt lokale Boots-apotek har tydeligvis ikke så stor omsetning på disse, så i fjor hadde de i hvert fall rikelig igjen. Selv om de selvfølgelig sa at de ville gå tomme... Går forbi et til og fra jobb også og de har enda, så da tar jeg sjansen. Får heller hive meg rundt og kjøpe hvis de nærmer seg tomme. Tusen takk Leo for dine gode tips Jeg tar også turen innom mitt Bootsapotek neste fredag og sjekker om jeg får den til ekstra god pris Anonymkode: 74b98...b54 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 23. november 2017 #10 Del Skrevet 23. november 2017 På 18.11.2017 den 0.34, AnonymBruker skrev: Tusen takk Leo for dine gode tips Jeg tar også turen innom mitt Bootsapotek neste fredag og sjekker om jeg får den til ekstra god pris Anonymkode: 74b98...b54 "Bare" 40% i år tydeligvis, men tilbudet er allerede aktivt i nettbutikken (Fri frakt også!) så jeg har sikret meg et lite lager! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #11 Del Skrevet 23. november 2017 4 minutter siden, Leo skrev: "Bare" 40% i år tydeligvis, men tilbudet er allerede aktivt i nettbutikken (Fri frakt også!) så jeg har sikret meg et lite lager! Tusen takk Er det denne? Jeg kjenner ikke pakningen igjen fra jeg så den på apoteket. Den på apoteket hadde 1 stor glasskrukke med dagkrem og en med nattkkrem, blant de 11 produktene. *No7 Ladies Perfect Gift Enhet: 1 Anonymkode: 74b98...b54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #12 Del Skrevet 23. november 2017 Gratulerer med ditt gode kjøp @Leo Den pakken jeg så på fysisk apotek inneholdt også mascara og lipgloss. Men det kan hende at det er tomt for disse gavepakningene. Her er mascara til 70% https://www.boots.no/butikk/s/products/view.html?p=14218738&c=&g=false&ref=search Anonymkode: 74b98...b54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #13 Del Skrevet 23. november 2017 Her er den som jeg så på fysisk apotek for noen dager siden, nedsatt til 500,- Anonymkode: 74b98...b54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 23. november 2017 #14 Del Skrevet 23. november 2017 Jeg har kjøpt denne og denne fordi de inneholder akkurat de produktene jeg bruker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #15 Del Skrevet 23. november 2017 På 18.11.2017 den 0.04, Leo skrev: Jeg har brukt/bruker den serien og ikke merket noe til det du beskriver. Tvert i mot har jeg vært veldig fornøyd. Men det vil jo selvfølgelig variere fra person til person. Denne var det jeg så på fysisk apotek til 500,-. Den er utsolgt på nett https://www.boots.no/butikk/s/products/view.html?p=15968364&c=&g=false Anonymkode: 74b98...b54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #16 Del Skrevet 23. november 2017 Akkurat nå, Leo skrev: Jeg har kjøpt denne og denne fordi de inneholder akkurat de produktene jeg bruker. Ok Det var smart Takk for at du deler Takk for tips Anonymkode: 74b98...b54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 23. november 2017 #17 Del Skrevet 23. november 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her er den som jeg så på fysisk apotek for noen dager siden, nedsatt til 500,- Anonymkode: 74b98...b54 Ja, den kjøpte jeg i fjor. Har i løpet av året "konvertert" til "Lift & Luminate" fordi jeg begynner å bli gammel... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2017 #18 Del Skrevet 26. november 2017 På 23.11.2017 den 20.20, Leo skrev: Ja, den kjøpte jeg i fjor. Har i løpet av året "konvertert" til "Lift & Luminate" fordi jeg begynner å bli gammel... Hei Leo. Nå er det 70% på noen serum på Boots.Ville tipse deg i tilfelle det er noe av de du bruker. https://www.boots.no/butikk/s/products/category.html?categoryId=12841496&action=O Anonymkode: 74b98...b54 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2017 #19 Del Skrevet 27. november 2017 Det var visst bare en av serumene somhadde 70% avslag så jeg nå, denne: No7 Restore & Renew Day & Night Serum https://www.boots.no/butikk/s/products/view.html?p=13629158&c=12841496&g=false&ref=search Anonymkode: 74b98...b54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 #20 Del Skrevet 22. november 2018 På 18.11.2017 den 0.23, Leo skrev: Jeg er klar over det, men tusen takk for tipset! Har planer om å kjøpe minst en slik gavepakning, men jeg prøver å ha litt is i magen for i fjor hadde de 50% på den allerede veldig gode prisen på Black Friday Hei Jeg husket på tråden og deg da jeg så flere No7 produkter på tilbud på Boots nå og ville bare tipse deg og andre https://www.boots.no/product/no7-protect-perfect-gavesett-produkt766027 https://www.boots.no/product/no7-lift-luminate-triple-action-collection-produkt766016 https://www.boots.no/product/no7-protect-perfect-intense-advanced-collection-produkt766017 https://www.boots.no/product/no7-restore-renew-multi-action-face-neck-collection-produkt766015 Anonymkode: 74b98...b54 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå