Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som følger Lars Monsen og hans reise gjennom Canada?

Synes den serien er utrolig interessant og bra. Barsk type! Skjønner nesten ikke at det går an å holde på sånn, men han må jo sitte igjen med noen utrolige opplevelser.

NRK i kveld! :)

Skrevet
:Nikke: jepp,har møtt han selv og han er akkurat slik som han er på tvn,som i virkligheten...kjempekoselig kar
Skrevet

Utrolig morsomt og interessant å følge med på!!!

Gjest Aurélie
Skrevet

Sitter som limt til tittekassa hver tordag kl. 19:55 på NRK1 :wink: Lars Monsen er mann med stor M. Fascinerende type! Gårsdagens episode var trist dog, med tapet av to hunder.

Skrevet

Det programmet må jeg bare ha med meg, veldig interessant å følge med på :P

Gjest Anonymous
Skrevet

Enig - nå har jeg bare sett litt av det, men synes Monsen virker som en skikkelig bra kar; reflektert, empatisk og morsom og selvsagt tøffere enn toget.

Men en liten digresjon - på film og sånn blir det alltid nevnt i rulleteksten at ingen dyr bli skadet under innspillingen. Så er jo ikke tilfelle her. Nå har jeg selv et avslappet forhold til slikt; på mange måter lever nok trekkhundene hans et mer naturlig og bedre hundeliv enn mange av våre kjæledyr, men det er nesten rart at ingen har stilt spørsmålstegn ved etikken her. For strengt tatt er det jo ikke nødvendig å gå tvers over Canada i vår tid, ei heller utsette hundene for evt lidelse.

Nuvel. Selv om det kanskje ikke kommer klart fram i innlegget mitt støtter jeg han fullt ut, og tror heller ikke hundene lider mer enn en hvilken som helst hund som får en akutt lidelse, feks.

Skrevet

Dennne dokumentaren er vanvittig bra!!

Følger med hver torsdag - det er litt av ett eventyr han lever :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Lars Monsen kommer på Først og Sist ikveld :)

Skrevet

Søren å, jeg hadde egentlig tenkt til å se på denne serien...

Gjest Aurélie
Skrevet

Det er 2 episoder igjen som du kan få med deg :) I tillegg kommer serien på DVD.

Det er forøvrig også mulig å registrere seg på NRK nett-tv, det er gratis, og der får du tilgang til alle episodene i reprise.

Skrevet
Lars Monsen kommer på Først og Sist ikveld :)

Søren og, det fikk jeg ikke med meg... :veldigsur:

Regner med han gjorde en bra figur...?

Gjest Aurélie
Skrevet

Søren og, det fikk jeg ikke med meg... :veldigsur:

Regner med han gjorde en bra figur...?

Jepp, det gjorde han. Og bikkja hans! Han hadde med seg en Alaskan Malamute som velta koppen til Fredrik og drakk opp vannet hans :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Han var kjempebra på "Først og sist"!

Jeg har ikke sett på Canada-serien før, men nå vil jeg se den!

Utrolig "jordnær" (hvis man kan si det) fyr. Kul bikkje! Ikke at det er så vanskelig å sette ut Skavlan, men både Lars og bikkja var super flinke!

• 2 uker senere...
Gjest Aurélie
Skrevet

Ikveld er siste episode! Spennende møte med svartbjørn!

Annonse
Gjest Aurélie
Skrevet

Kommer til å savne Lars`ern på tv`n på torsdagskveldene. Synes det har vært utrolig flott å følge med på denne serien, den har vekket litt mer av "villkvinnen" i meg. Er ute i bushen flere ganger i uka nå :) Han er litt av en ispirator. Skulle gjerne fått med meg et av foredragene hans.

Skrevet

Åh nei - er det siste episoden i kveld???

Godt du minnet meg på det :)

• 4 uker senere...
Gjest Aurélie
Skrevet

Dytter opp denne litt jeg, siden det er 1. episode på Lars sin nye serie ikveld, kl. 20:45 på NRK1. Enjoy! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...