Gå til innhold

Vaske klær i bare kaldt vann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Varmtvannsberederen vår er ødelagt og har blitt kastet ut. Har noen klær jeg helst skulle ha vasket og jeg klarer ikke gjøre det for hånd. Går det å slenge de i vaskemaskinen på et program selv om jeg da bare har kaldt vann?

Anonymkode: 93a14...9cf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan fint vaske klær uten varmtvannsbereder, for vaskemaskinen varmer opp vannet selv. Den bruker ikke varmt vann.

Anonymkode: 39919...082

• Liker 6
Skrevet

Vaskemaskin bruker vel kaldt vann som den varmer opp selv, om jeg ikke tar helt feil, så det burde gå helt fint å vaske klær. 

Anonymkode: 936d7...c93

Skrevet

Nei

Anonymkode: 2d951...d23

Skrevet

Vaskemaskinen varmer vel opp kaldtvann selv uansett, så det går bra. 

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Nå varmer jo vaskemaskinen opp vannet, så det går fint.

Skrevet

Vaskemaskiner bruker kaldt vann som den selv varmer opp til gitt temperatur. Så bare vask klær du :P 

Anonymkode: 16dc3...fcc

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei

Anonymkode: 2d951...d23

Hvorfor? Hva er vitsen med å bare svare nei uten en eneste forklaring?

Skrevet

Visste ikke at vaskemaskinen varmet opp vannet selv 🙈 man lærer noe nytt hver dag :ler: 

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvorfor? Hva er vitsen med å bare svare nei uten en eneste forklaring?

Nå får du mange riktige svar her, og så henger du deg opp i det ene som var feil? Hvorfor?

Anonymkode: 19d02...b1c

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Visste ikke at vaskemaskinen varmet opp vannet selv 🙈 man lærer noe nytt hver dag :ler: 

😂

Anonymkode: 16dc3...fcc

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå får du mange riktige svar her, og så henger du deg opp i det ene som var feil? Hvorfor?

Anonymkode: 19d02...b1c

Forskjell på å henge seg opp i og det å spørre etter en begrunnelse. Kan hende vedkommende satt på en kunnskap som de fleste ikke har. At hen for eksempel er rørlegger eller noe sånt

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man kan ikke vite alt ;) Men tenk at en vaskemaskin kan vaske på 90 grader, så varmt vann kommer ikke ut av springen. 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man kan ikke vite alt ;) Men tenk at en vaskemaskin kan vaske på 90 grader, så varmt vann kommer ikke ut av springen. 

Ja nå virker det jo jævla logisk når jeg har fått tenkt meg om :ler: 

Skrevet

Både vaskemaskin og oppvaskmaskin fungerer helt fint selv om du ikke har varmt vanni huset 🙂

Anonymkode: 3eb2c...a9a

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Både vaskemaskin og oppvaskmaskin fungerer helt fint selv om du ikke har varmt vanni huset 🙂

Anonymkode: 3eb2c...a9a

😱😱😱😱 ikke si det da!! Jeg som har kokt vann og vasket opp for hånd de siste par dagene. Å fy søren nå føler jeg meg passa tett i pappen :murvegg::ler: 

Skrevet

Du har fått svar ser jeg, men hadde ikke vaskemaskinen gjort det, burde du vaske for hånd og sette klærne på sentrifugering etterpå. Jeg ser på f.eks vaskepulver at det virker ved 40 grader. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...