Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg syns jeg sier det samme om og om igjen til samboeren. Har dere noen gode utenom disse:

søt

nydelig

fin

pen

vinduerdelig

vakker

sexy

deilig

Og ellers noen fine ord og setninger som sjarmerer?

Videoannonse
Annonse
Gjest Rimfrost
Skrevet

Du er så snæksi min lille våte pimpernell.

Gjest Anonymous
Skrevet

Mange fine ord det der :-) men personlig setter jeg like stor, og til tider mer pris på ting som går på de indre kvaliteter.

Fortell h*n hvorfor h*n er unik for deg.

Skrevet

Min mann liker å høre at han er unik, smart, intellektuell og "hva skulle jeg gjort uten deg?", at han har den fineste magen i hele verden i tillegg til alle de kjedelige ordene nydelig, pen, kjekk osv.. Han liker at jeg er "avhengig" av han uten at det blir for mye. Selvfølgelig er det et sjakktrekk å kommentere hvor deilig han er i senga, og at det er verdens beste sex og at han har den største du har sett.. det hjelper på.. :ler:

Skrevet

pleier å si snuppis det funker hver gang

Skrevet

Sier ofte ting som "hva skulle jeg gjort uten deg", "du og ungene er det beste som har skjedd meg", kaller han for bestevennen min (han ER det :wink: ), den deiligste jeg vet om og gir uttrykk for at jeg savner han når vi er borte fra hverandre og at jeg er verdens heldigste som er gift med han.. :hjerter:

Vi er i det hele tatt veldig flinke til å sette pris på hverandre med ord (og handling) begge to.. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...