Gjest Anonymous Skrevet 27. januar 2005 #1 Skrevet 27. januar 2005 Jeg syns jeg sier det samme om og om igjen til samboeren. Har dere noen gode utenom disse: søt nydelig fin pen vinduerdelig vakker sexy deilig Og ellers noen fine ord og setninger som sjarmerer?
Gjest Rimfrost Skrevet 27. januar 2005 #2 Skrevet 27. januar 2005 Du er så snæksi min lille våte pimpernell.
Gjest Anonymous Skrevet 27. januar 2005 #3 Skrevet 27. januar 2005 Mange fine ord det der :-) men personlig setter jeg like stor, og til tider mer pris på ting som går på de indre kvaliteter. Fortell h*n hvorfor h*n er unik for deg.
Happycat Skrevet 28. januar 2005 #4 Skrevet 28. januar 2005 Min mann liker å høre at han er unik, smart, intellektuell og "hva skulle jeg gjort uten deg?", at han har den fineste magen i hele verden i tillegg til alle de kjedelige ordene nydelig, pen, kjekk osv.. Han liker at jeg er "avhengig" av han uten at det blir for mye. Selvfølgelig er det et sjakktrekk å kommentere hvor deilig han er i senga, og at det er verdens beste sex og at han har den største du har sett.. det hjelper på..
Gjest lurven Skrevet 28. januar 2005 #5 Skrevet 28. januar 2005 pleier å si snuppis det funker hver gang
Salamandra Skrevet 28. januar 2005 #6 Skrevet 28. januar 2005 Sier ofte ting som "hva skulle jeg gjort uten deg", "du og ungene er det beste som har skjedd meg", kaller han for bestevennen min (han ER det ), den deiligste jeg vet om og gir uttrykk for at jeg savner han når vi er borte fra hverandre og at jeg er verdens heldigste som er gift med han.. Vi er i det hele tatt veldig flinke til å sette pris på hverandre med ord (og handling) begge to.. :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå