AnonymBruker Skrevet 16. november 2017 #1 Skrevet 16. november 2017 Hei! Var litt vanskelig å formulere tittelen her, håper noen likevel skjønner og kan hjelpe meg... Jeg har kjøpt en ny (brukt) telefon til min datter i julegave. Den må ha et annet SIM-kort (nano) enn hennes nåværende telefon. Jeg vil gjerne installere alt ferdig på den nye telefonen slik at den er klar til bruk når hun pakker opp. Men vi vil beholde telefonnummeret hennes. Det er hemmelig at hun får ny telefon, så den gamle telefonen hennes må være aktiv frem til julaften. Kan jeg nå bestille et nano-kort til samme konto/nummer, og aktivere den nye telefonen, mens et annet SIM-kort fremdeles er aktivt i en gammel telefon? Sorry hvis dette var rotete forklart.... Anonymkode: 9b1fc...4bc
AnonymBruker Skrevet 16. november 2017 #2 Skrevet 16. november 2017 Du kan bestille et nytt SIM-kort nå og vente med å aktivere det før hun har fått mobilen. Da er det bare en kort samtale til mobiloperatøren, eventuelt kan du gjøre det selv på kundesidene, så er det aktivt innen 5 min. For å ha to aktive SIM-kort samtidig må du ha tvilling-SIM, og det kan jeg ikke se at du har behov for. Du trenger ikke et aktivt SIM-kort for å klargjøre den nye mobilen. Anonymkode: 646bf...3fa
AnonymBruker Skrevet 16. november 2017 #3 Skrevet 16. november 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan bestille et nytt SIM-kort nå og vente med å aktivere det før hun har fått mobilen. Da er det bare en kort samtale til mobiloperatøren, eventuelt kan du gjøre det selv på kundesidene, så er det aktivt innen 5 min. For å ha to aktive SIM-kort samtidig må du ha tvilling-SIM, og det kan jeg ikke se at du har behov for. Du trenger ikke et aktivt SIM-kort for å klargjøre den nye mobilen. Anonymkode: 646bf...3fa OK, Takk for svar! Anonymkode: 9b1fc...4bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå