Selu Skrevet 16. november 2017 #1 Skrevet 16. november 2017 Hei. Starter på provera og letrizol kur grunnet sjelden mens/el. Var hos gyn i går for å sjekke hvordan kuren hadde virket, men ifølge henne så det dårlig ut for EL denne måneden. Det største egget var 12 mm. og jeg skulle prøve dobbel dose letrizol neste måned. Blodprøvene mine viste en AMH på 121, noe som var veldig høyt. Virket egentlig ikke som gyn hadde noe håp for EL neste runde heller da hun begynte å prate om fertilitets klinikken og hjelp for å bli gravide med en gang... noen som har vært igjennom noe liknende? Og blitt gravide med høy AMH?
Tillia Skrevet 18. november 2017 #2 Skrevet 18. november 2017 Jg er 33 år, og AMH på 141..:/ er nå på min 3 pp med letrozol . I de to tidligere har jg fått el men ikke blitt gravid, og el er uregelmessig (ganske sen)selv på Letrozolen. Jeg har ikke el i det hele tatt uten letrozol så noe fremgang har det vært , men jeg har lite info og kunnskap vedrørende høy AMH og sjanse for graviditet.. blir også veldig glad dersom noen vet noe.
Selu Skrevet 19. november 2017 Forfatter #3 Skrevet 19. november 2017 På 18.11.2017 den 11.00, Tillia skrev: Jg er 33 år, og AMH på 141..:/ er nå på min 3 pp med letrozol . I de to tidligere har jg fått el men ikke blitt gravid, og el er uregelmessig (ganske sen)selv på Letrozolen. Jeg har ikke el i det hele tatt uten letrozol så noe fremgang har det vært , men jeg har lite info og kunnskap vedrørende høy AMH og sjanse for graviditet.. blir også veldig glad dersom noen vet noe. Hadde du enkel eller dobbel kur med letrozol? Min gyn snakket mye om at jeg må inn å sjekke om jeg har EL for p se om det virker og om det gjør det, at det ikke skal modnes flere egg samtidig.... har du hatt sen EL på letrozol? Og var du ikke og sjekket EL? Evt hvilken dag? Var inne for p sjekke dag 12, og da mente hun jeg ikke kom til å ha EL denne måneden... har tatt tester hjemme som viser positiv for EL... skjønner ikke noe jeg.... kan man ha positiv test pga høy AMH? Sorry at det ble mange spm her men fant så lite på nett :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå