Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

hadde dere blitt sure hvis dere spurte kjæresten om du hadde stor rompe hvor han hadde svart: ja det ser ut som to svære hambrugere... :-?

jeg ble litt irritert. Er det noe å bli sur for?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg hadde ikke blitt sur. Hadde sannsynligvis tatt igjen med samme mynt, og så hadde vi begge ledd :ler:

Du VET risikoen ved å stille et slikt spørsmål, nemlig at han sier sannheten... :-?

Skrevet

Jeg hadde sansynligvis ikke spurt, men om han hadde sagt noe sånt hadde jeg nok bare ledd, ja.

Gjest Anonymous
Skrevet

nei har ikke mensen ninakanin.

jeg lo der og da...men så ble jeg irritert etterpå :-?

Gjest Catwoman
Skrevet

Mest sannsynlig hadde jeg fått latterkrampe. :ler:

Spør man, må man tåle svaret, :wink: og menn synes gjerne sånne spørsmål er så dumme at de svarer noe dumt tilbake.

Skrevet
:ler: Ville nok fått meg en god latter.....
Gjest Anonymous
Skrevet
Mest sannsynlig hadde jeg fått latterkrampe. :ler:

Spør man, må man tåle svaret, :wink: og menn synes gjerne sånne spørsmål er så dumme at de svarer noe dumt tilbake.

kanskje. men hvis han har sagt sannheten så vurderer jeg å figurforme rompa mi drastisk. :tunge1:

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvorfor i all verden spurte du om det da? Du vet vel selv om du har stor eller liten rompe.

Jeg ville bare svart "javel mini mini mann"

Men det hørtes nesten ut som kjæresten din fleipet.

nei man ser jo ikke på seg selv som andre gjør alltid.

Gjest Ninakanin
Skrevet

Nei vel, hvis du ikke har mensen så er du litt dum. Hvis du vet at du har lagt på deg på rompa, så må du tåle svaret.

Men på den annen side, kan jo hende han faktisk er så glad i hamburgere at det var et kompliment. Eller at han var sulten akkurat da du spurte. Du vet, menn er enkle saker, de kobler ofte feil.

Nei seriøst, det var en bagatell :)

Gjest Catwoman
Skrevet

hvis du seriøst lurte på om rumpa de var stor, ville du vel ha et ærlig svar? hvis du vil at han skal svare "nei den er så liten atte" uansett, da hadde du jo vært like klok ikke sant?

Jeg tror han fleipet bort et spørsmål han syntes var dumt, og hadde det vært meg som lurte på om rumpa mi var stor og hadde fått det svaret, hadde jeg nok glemt hele den sore rumpa, og dagen var reddet.

dessuten er ikke hamburgere såå store :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet
hvis du seriøst lurte på om rumpa de var stor, ville du vel ha et ærlig svar? hvis du vil at han skal svare "nei den er så liten atte" uansett, da hadde du jo vært like klok ikke sant?

Jeg tror han fleipet bort et spørsmål han syntes var dumt, og hadde det vært meg som lurte på om rumpa mi var stor og hadde fått det svaret, hadde jeg nok glemt hele den sore rumpa, og dagen var reddet.

dessuten er ikke hamburgere såå store :wink:

skulle ønske han bare sa ja eller nei jeg :)

Men men...

Gjest Ninakanin
Skrevet

Du hadde aldri latt emnet ligge om han sa ja!

Du hadde spurt all slags andre spørsmål, og det vet du. Hvis du henger deg opp i en sånn søt fleip som det, er du tilbøyelig til å presse kjæresten opp i ett hjørne med tusen "hva hvorfor hæ hæ hæ?!?!"-spørsmål.

Skrevet

Hvordan hadde du reagert om han sa ja, da?

Skrevet

Hvorfor spør du kjæresten din et spørsmål han er dømt til å svare feil på uansett?

Hadde han sagt; nei, da kjære.Hadde du sikkert blitt sur og trodd at han jugde.Og når han svarte det som (kanskje) sant var.....vel, du ser jo reaksjonen din!!!!

Jeg tror gutten din hadde satt pris på om du slutta å surve over rompa di og sette han i slike teite situasjoner som kun går ut over forholdet i lengden.

Skrevet

Er vel uansett idiotisk å gjøre partneren oppmerksom på feil ved en selv?

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvis jeg var han hadde jeg blitt sur over å få spørsmålet fra deg.....

På den annen side, dersom jeg var i dine sko ville jeg ha blitt sur jeg også. Svaret hans var ikke akkurat oppmuntrende.

Skrevet

Eg hadde blitt sur! :ler:

Riktig svar: "Næmmen snuppa mi? Stor? Ka i all verden snakka du om? E jo den finaste rompa i universet!!"

:sjarmor:

Skulle berre mangle at dei svara fornuftig (og ikkje nødvendigvis sant) på sånne idiotiske spørsmål av og til.

Han kan jo ikkje vite om eg har en :kjempesinna: -dag eller en :sexy: -dag.

Gjest Madam Felle
Skrevet
Nei vel, hvis du ikke har mensen så er du litt dum. Hvis du vet at du har lagt på deg på rompa, så må du tåle svaret.

Men på den annen side, kan jo hende han faktisk er så glad i hamburgere at det var et kompliment. Eller at han var sulten akkurat da du spurte. Du vet, menn er enkle saker, de kobler ofte feil.

Nei seriøst, det var en bagatell :)

Syns du er frekk, som kan si at hun er litt dum, fordi hun ble litt fornærmet.

Utrolig hvor fantastiske dere damer er, for i det virkelige livet ville nok ikke mange ledd av en slik kommentar. Men men, her på KG så tåler man alt, og spesielt det som kommer ut av munnen på mannen man lever sammen med, for selvfølgelig må man svare ærlig hele tiden. Men på den andre siden, hvordan kan to hamburgere bli et ærlig svar?

Unnskyld meg, men jeg fant faktisk ikke noe humoristisk i en slik uttalelse, men hva vet vel jeg. Er vel litt dum jeg også da. :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...