Septemberbrud Skrevet 6. august 2002 #1 Skrevet 6. august 2002 Hei! Vi har lett og lett, men finner ingen melodier begge liker. Derfor lurer vi litt på om vi skal få en veninne til å spille Amazing Grace på tverrfløyte, som utgangsmelodi i kirken. (Kommer til å ha flygel eller orgel i tillegg)Blir dette rart i tilfelle? Prøver i tillegg å få kabalen med bordplasseringen til å gå opp, og det viser seg å bli svært vanskelig. Dette fordi det er litt forskjell på antall slektninger fra hver side. Når det gjelder venner,så har han en del som bare han har kontakt jeg har et par av mine + vi har en del felles. det beste var om vi kunne hatt et bord til hver "gruppe", men da hadde lengdene blitt veldig varierte... Hvordan gjør dere der? Setter dere folk på "rett side" ? Blander dere vennene, men lar familien sitte rett? Blander dere alt? ..Hva er vanligst? Håper noen kan hjelpe!? Mvh Septemberbrud
Gjest Anonymous Skrevet 6. august 2002 #2 Skrevet 6. august 2002 Vennenene våre blander vi, mens onkler og tanter får sitte sammen på hver sin side, de kjenner jo ofte ikke noen andre. Lykke til
Septemberbrud Skrevet 6. august 2002 Forfatter #3 Skrevet 6. august 2002 Tror vi gjør det samme.....men det er veldig vanskelig. Vil liksom at alle skal bli fornøyde..
Sannasol Skrevet 6. august 2002 #4 Skrevet 6. august 2002 Hei Septemberbrud! Det er jeg også! Septemberbrud altså. Når det gjelder bruk av Amazing Grace som utgangsmelodi så tror jeg takten på den er litt vanskelig å gå etter. Litt valseaktig kanskje. Vet ikke jeg. Det blir helt sikkert fint å høre på uansett da. Vi skal bruke Canon in D (Pachelbel) som inngang og Trumpet Voluntary som utgang (med orgel og trompet). Begge disse synes jeg er utrolig fine. Jeg var i et annet bryllup i helga, og de brukte den marsjen fra prinsessebrullupet som utgang (den som de brukte da de gikk fra Nidarosdomen til Stiftsgården) Den er jo bare nydelig. Når det gjelder bordplassering, har vi valgt å blande alle. Synes selskapet blir for delt eller. Vi må jo gi de en sjanse til å bli bedre kjent.
Olympia Skrevet 6. august 2002 #5 Skrevet 6. august 2002 Vi har også det problemet(om man kan kalle det det... ) at sambo har større familie enn jeg,så det går ikke å sette hver familie på "rett side". Vi har derfor valgt å gjøre det sånn at vi har et hovedbord der vi sitter sammen med sønnen vår og foreldrene våre.Fra midten av hovedbordet går det et bord nedover(altså sånn at begge bordene tilsammen former en T).På dette andre bordet sitter forloverne med partnere,min søsters barn(min søster er min forlover),min eldste bror og min beste venninne. Så skal vi lage to langbord på hver side av det bordet hvor forloverne sitter(følger du?),hvor vi da blander de øvrige gjestene.(Sånn at alle bordene tilsammen nesten former en E,bare det at de to ytterste bordene ikke henger sammen med hovedbordet.) Når man blander gjester,så er det viktig å passe på at alle sitter med noen de kan prate med.Er det noen som er stille og sjenerte,så sett dem i nærheten av noen som kan prate med alle om alt. Er man uheldig med plasseringen,kan det fort bli veldig stille rundt bordene,og det er jo litt kjedelig da. Lykke til.
scorpion73 Skrevet 6. august 2002 #6 Skrevet 6. august 2002 Vi blanda de fleste vi, noe vi har fott kjempe mange positive tilbakemeld på i etter kant. Vi hadde e- bord, og tok noen venner innimellom litt slekt, og miksa hverandres slekt hele veien. Det eneste vi tok hensyn til var folk vi viste at ikke likte hverandre, og at alle skulle minst ha et par i nærheten som de kjente.
Augustbrud02 Skrevet 6. august 2002 #7 Skrevet 6. august 2002 Vi har blandet familiene våre, i den grad det har latt seg gjøre da. Det vi har lagt hovedvekt på er at par skal sitte sammen og at man skal sitte sammen med noen man kan prate sammen med. Heldigvis har vi fått til en fin bordplassering som vi begge er fornøyd med!
viwi Skrevet 6. august 2002 #8 Skrevet 6. august 2002 Heisann! Vi blanda litt iom at fordelingen på hver fam-side var litt ujevn. Vi hadde et E- bord der vi satte bare venner i midten og noen på siden da siden vi hadde veldig mange venner. Ellers blanda og mixa vi etter som hvem vi trodde ville gå godt overens...
September 2002 Skrevet 7. august 2002 #9 Skrevet 7. august 2002 Jeg gifter meg også i september. Vi skal ha et utstillingsbord hvor vi selv + nærmeste familie skal sitte, ellers blir det runde bord. Der blander vi så mye vi kan, men sørger for at alle kjenner minst en som sitter ved samme bord. Par sitter ikke sammen hos oss. Erfaringsmessig synes vi det er morsommere å sette kjente og ukjente sammen, det gir folk en sjanse til å bli kjent - i stedet for at alle bare skal sitte med sin egen familie, kjæreste eller sine beste venner. De ser man jo ellers
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå