AnonymBruker Skrevet 16. november 2017 #1 Skrevet 16. november 2017 Noen som vet om bra tannblekinger man kan utføre hjemme? Tenkte å bestille på ebay, men vil ha tips på hva som er bra. Tidligere prøvd strips uten effekt. Anonymkode: 78924...9a0
AnonymBruker Skrevet 16. november 2017 #2 Skrevet 16. november 2017 Crest white strips professional fungerer kjempebra. Jeg har kjempehvite tenner, og tannlegen sier de ikke har tatt noen skade i det hele tatt. Anonymkode: 187d9...cef 2
AnonymBruker Skrevet 16. november 2017 #3 Skrevet 16. november 2017 21 minutes ago, AnonymBruker said: Crest white strips professional fungerer kjempebra. Jeg har kjempehvite tenner, og tannlegen sier de ikke har tatt noen skade i det hele tatt. Anonymkode: 187d9...cef Men de stripsene dekker jo ikke absolutt alle tenner, bare de som er mest synlig når en smiler? Hvordan blir det seende ut? Blir det ikke en lei konstrast da? Anonymkode: 012bc...e11
AnonymBruker Skrevet 16. november 2017 #4 Skrevet 16. november 2017 2 hours ago, AnonymBruker said: Men de stripsene dekker jo ikke absolutt alle tenner, bare de som er mest synlig når en smiler? Hvordan blir det seende ut? Blir det ikke en lei konstrast da? Anonymkode: 012bc...e11 De dekker frem til jeksel nummer to oppe, og jeksel nummer en nede, og mer enn det ser man ikke om jeg flekker tenner engang, de bakerste tennene synes ikke på meg ihvertfall. Om du tenker på når man gaper opp så er det jo mørkt inne i munnen så det er ikke mulig å se med mindre du lyser inn der. Anonymkode: 187d9...cef
AnonymBruker Skrevet 16. november 2017 #5 Skrevet 16. november 2017 Bruker ogs Crest white Professional men kan ærlig talt ikke si jeg ser noe forskjell. Har gjort det fire ganger nå, men kanskje man må gjøre det tettere? Har gått mange måneder i mellom for hver gang jeg har gjort det. Anonymkode: 90a8b...5c0
AnonymBruker Skrevet 16. november 2017 #6 Skrevet 16. november 2017 Den eneste grunnen til at noe av det du bestiller fra ebay eller andre steder fungerer er fordi de inneholder ulovlige mengder blekemiddel. Mengder som uten tvil skader tannkjøttet. Ikke kast bort penger på hjemmebleking. Gå til tannlegen og få skinner ig middel der. Det er det eneste som er trygt og fungerer. Alle seriøse vitenskapelige tester vil si det samme Anonymkode: 0458f...506
AnonymBruker Skrevet 16. november 2017 #7 Skrevet 16. november 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Crest white strips professional fungerer kjempebra. Jeg har kjempehvite tenner, og tannlegen sier de ikke har tatt noen skade i det hele tatt. Anonymkode: 187d9...cef Kult! Hvor kjøpte du? Hvor lang behandling? Anonymkode: 78924...9a0
AnonymBruker Skrevet 16. november 2017 #8 Skrevet 16. november 2017 4 hours ago, AnonymBruker said: Bruker ogs Crest white Professional men kan ærlig talt ikke si jeg ser noe forskjell. Har gjort det fire ganger nå, men kanskje man må gjøre det tettere? Har gått mange måneder i mellom for hver gang jeg har gjort det. Anonymkode: 90a8b...5c0 Det er bare de som heter professional som funker bra. Luxe eller noe 28 minutes ago, AnonymBruker said: Kult! Hvor kjøpte du? Hvor lang behandling? Anonymkode: 78924...9a0 Jeg kjøpte i USA. Brukte vel en gang annen hver dag i to uker, så tar jeg bare en refresh en gang annen hver måned nå. Anonymkode: 187d9...cef
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #9 Skrevet 6. desember 2017 Jeg kjøper Crest fra www.hvitenner.com , rask levering - bare 2 dager Anonymkode: 29521...6fe
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #10 Skrevet 6. desember 2017 På 16.11.2017 den 15.37, AnonymBruker skrev: Den eneste grunnen til at noe av det du bestiller fra ebay eller andre steder fungerer er fordi de inneholder ulovlige mengder blekemiddel. Mengder som uten tvil skader tannkjøttet. Ikke kast bort penger på hjemmebleking. Gå til tannlegen og få skinner ig middel der. Det er det eneste som er trygt og fungerer. Alle seriøse vitenskapelige tester vil si det samme Anonymkode: 0458f...506 Crest sine mener jeg ikke har noe ulovlige midler Jeg har sverget til Crest sine, og mine har blitt hvitere. Det var dog en periode jeg overdrev litt og tannkjøttet ble ganske sensitivt etterpå så OBS her! Anonymkode: 8258e...16d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå