Gå til innhold

Dating?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, 

jeg møtte en veldig hyggelig mann på en fest. Vi fikk god kjemi. Vi har felles bekjente. 

Jeg skrev til han på facebook etter dette og det var hyggelig. Men så er saken den at han skal være borte frem til juni pga jobb i et annet land. (Jeg vet ikke om han kommer tilbake før det). Han sa at han skulle si i fra når han er tilbake. 

Men jeg vet ikke om jeg burde snakke mer med ham? Skrive noe mer. Redd for å virke desperat og at det bare er jeg som tar kontakt. Men samtdig er jeg redd for at han skal glemme meg helt. 

Noen som har noen tips? 

Anonymkode: 96c14...190

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei syns ikke det er noe poeng i å holde kontakt med han da, da setter du bare ditt eget liv på vent og du har ingen garanti for hva som eventuelt kan utvikle seg mellom dere når han kommer tilbake, OM han i det hele tatt tar kontakt da, kanskje han ikke vil date deg, kanskje han har fått annen dame, kanskje han til og med venter barn med noen andre på den tiden. 
Fortsett livet ditt uten han, glem han, og se heller på det som en hyggelig overraskelse hvis han tar kontakt og ber deg ut på date, og du tilfeldigvis fortsatt er singel, i juni . 

Anonymkode: 2e613...bda

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...