Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en Instagramkonto som er relativt ny, men har noen hundre følgere. Jeg opplever stadig at kontoer begynner å følge meg, for så å slette meg med en gang igjen. Jeg skjønner at poenget er vel å få meg til å følge dem, uten at de må følge meg. 

Er dette en del av "spillet"? Jeg er jo ganske ny på Instagram og skjønner ikke helt greia enda. 

Anonymkode: 13b47...b25

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Mange så følger meg også.. det er ikke alle jeg følger tilbake :) kun familie å venner/bekjente

Endret av Annonym91
Skrevet

Ja og det er jo helt greit:) 

det jeg reagerer på er at de følger meg for så å unfollowe rett etter at jeg følger dem. 

• Liker 1
Skrevet

Ja, og derfor følger jeg ikke tilbake. Du skjønner at brukerne er i dette gamet når de har 2000 følgere (og mer) selv og kun følger 200 😂

Anonymkode: 95b79...da2

• Liker 2
Skrevet

For de som er veldig opptatt av følgere, så driver de på slik ja. Mange får ikke med seg at de blir unfollowed, og de får mange nye. Du vil og oppleve en del ghost followers som aldri vil like et eneste bilde du poster. 

Anonymkode: 328b4...23e

Skrevet

Dette har jeg løst ved å ha Followers appen, da kan jeg enkelt spotte de, og slette de (etter at de har sluttet å følge meg).

Skrevet

Det hender jeg følger noen som virker interessante og unfollower dersom det viser seg at de poster ting jeg ikke liker eller at de poster mye spam og annet dritt. Eller om de poster mye politiske saker og ikke deltar i kommunikasjon med følgere.

Tidligere fulgte jeg også noen mer kjente folk, men når ikke de gidder å følge sine egne venner engang så er det takk for meg gitt.

Anonymkode: 257d7...0bf

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en Instagramkonto som er relativt ny, men har noen hundre følgere. Jeg opplever stadig at kontoer begynner å følge meg, for så å slette meg med en gang igjen. Jeg skjønner at poenget er vel å få meg til å følge dem, uten at de må følge meg. 

Er dette en del av "spillet"? Jeg er jo ganske ny på Instagram og skjønner ikke helt greia enda. 

Dette opplever jeg til stadighet også. Har lurt på hvorfor, men skjønner greia nå etter å ha lest tråden her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...