Gå til innhold

Hvorfor sender damer og menn bilder av

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor sender menn og kvinner bilde av ansiktet sitt til hverandre, på snap eller på meldinger? Ligger det noe i det? Er man intr i hverandre da? 

Anonymkode: d74ba...c43

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi de er alt for glade i å se sitt eget fjes, og tror andre er like interesserte i disse bildene. 

• Liker 4
Skrevet

De som analyserer snap er 11 år gamle. 

Anonymkode: ff36d...452

• Liker 2
Skrevet

Jeg er ikke 11 år. Spør fordi mannen har sendt snap til en dame, om den dama er ikke meg. Han har flørtet med dama, og holdt henne skjult for meg i 7 mnd :( 

Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke 11 år. Spør fordi mannen har sendt snap til en dame, om den dama er ikke meg. Han har flørtet med dama, og holdt henne skjult for meg i 7 mnd :( 

Så fælt og trist! Føler med deg :( Men da vet du jo allerede hvorfor de sender snap, når du vet at de har flørtet og han har holdt hun skjult i 7 mnd! For en ulojal drittsekk! 

• Liker 2
Skrevet

Jeg trodde det var noe annet menn sendte bilder av..? :klo: 

Anonymkode: a72ed...f73

Skrevet

Tror dere han er intr i henne, eller at hun er intr i han?

Skrevet

Det er umulig å svare på.. Hvordan kjenner han denne dama? Du skriver at du vet han flørter med henne, men dersom dette for eksempel er søsteren hans er han neppe interessert. 

• 2 uker senere...
Skrevet

Han kjenner henne ikke. Han la henne til på Snapchat, en kveld han var på fylla med noen kompiser. Han hadde møtt henne på en kiosk 3 ganger, og sa hei til henne... Skjønner ikke hvorfor han la henne til på snapschat når de ikke kjenner hverandre :( 

Skrevet
På 16.11.2017 den 15.18, AnonymBruker skrev:

Så fælt og trist! Føler med deg :( Men da vet du jo allerede hvorfor de sender snap, når du vet at de har flørtet og han har holdt hun skjult i 7 mnd! For en ulojal drittsekk! 

Det heter illojal. 

Skrevet

Når man oppretter kontakt med en av motsatt kjønn på den måten du beskriver TS, uten noen annen grunn, så trenger du ikke lure på om de er interessert i hverandre. Han er i allefall ikke uinteressert i henne. Han har jo ingen som helst grunn til å ha kontakt med henne. Og du vet jo allerede at de flørter?

jeg kan sende ansiktssnap til venner av begge kjønn, med noe tekst da. Uten at det har det minste med flørting å gjøre. det går mer på felles interesser, kommanterer om ditt og datt osv. Men det er årsaken til at man har kontakt du bør spørre om. Det er illjoalt av han, og du har all grunn til å gi han kniven på strupen her.

Anonymkode: 0b5ca...19f

Skrevet

Han sender selfies for å få oppmerksomheten hennes

Å sende selfies er flaut.. man gjør det stort sett bare til de man er interessert i som er interessert tilbake (hvor man vet at vedkommende vil ha bilde av deg)

Anonymkode: 75250...920

Skrevet

Han sa at han la henne til på Snapchat fordi hun smilte til ham, når de møtes på kiosken. De har ikke møttes mange gangene i følge han. Men det er rart uansett. Hvem legger til folk man ikke kjenner på Snapchat, uten grunn liksom? Skjønner ingenting. Er bare lei meg nå.. uff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...