AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #1 Skrevet 15. november 2017 Etter 2 mnd intens dating og total stillhet i to uker. Innafor når han ikke svarte på sist melding jeg sendte for 2 uker siden? Han åpner snaper men svarer aldri på de. Han fikk møte mine venner og familien hans visste om meg. Så mest plagsomt å ha han som "venn" noen steder. Anonymkode: 6cd13...f6e
globalagogo Skrevet 15. november 2017 #2 Skrevet 15. november 2017 Slett i vei. Har bare venner på sosiale medier, jeg. Ikke ghostere... 2
AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #3 Skrevet 15. november 2017 Ser ikke hvorfor du lager en så stor greie ut av det. Det er jo bare å slette han. Anonymkode: 6e6a7...f19
Gjest Mass Skrevet 15. november 2017 #4 Skrevet 15. november 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Etter 2 mnd intens dating og total stillhet i to uker. Innafor når han ikke svarte på sist melding jeg sendte for 2 uker siden? Han åpner snaper men svarer aldri på de. Han fikk møte mine venner og familien hans visste om meg. Så mest plagsomt å ha han som "venn" noen steder. Anonymkode: 6cd13...f6e Nesten så man skulle tro han enten var sur for noe eller grepet av panikk for hvor fort det har gått. Jeg hadde slettet og gått videre uten å snu meg. For jeg liker ikke at folk kan være så med i ene øyeblikket og borte i andre øyeblikket uten et ord.. Den håndteringen der liker jeg ikke.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #5 Skrevet 15. november 2017 2 minutter siden, Mass skrev: Nesten så man skulle tro han enten var sur for noe eller grepet av panikk for hvor fort det har gått. Jeg hadde slettet og gått videre uten å snu meg. For jeg liker ikke at folk kan være så med i ene øyeblikket og borte i andre øyeblikket uten et ord.. Den håndteringen der liker jeg ikke. Er HAN som var "på" hele veien.. Så bare null kontakt plutselig! Sa han var glad i meg også. Alt var fint til han en dag plutselig holdt kjeft. Trodde jeg. Anonymkode: 6cd13...f6e 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #6 Skrevet 15. november 2017 Bare å slette. Jeg har gjort det selv, ikke for å være barnslig men for å slippe å se navnet til personen og bli påminnet. Anonymkode: df63f...d9f 1
Gjest yeans Skrevet 15. november 2017 #7 Skrevet 15. november 2017 Klarer du det så slett han. Det er ufint å ghoste slik som han gjør. Hadde det vært noen god grunn til tausheten så hadde han nok sagt ifra.
Gjest Mass Skrevet 15. november 2017 #8 Skrevet 15. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er HAN som var "på" hele veien.. Så bare null kontakt plutselig! Sa han var glad i meg også. Alt var fint til han en dag plutselig holdt kjeft. Trodde jeg. Anonymkode: 6cd13...f6e Desto lettere hadde jeg hatt for å slette ham og snudd meg vekk. Men kan jo være sånn at de er med og engasjert og så slår det plutselig inn en tanke eller to om at "oi nå gikk det fort" - og løsningen for enkelte på det er jo å bare like plutselig utebli.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #9 Skrevet 15. november 2017 Er ikke så mye å drive å svare på snapper da... Men dårlig å ikke svare eller gi lyd på sms. Jeg ville venta en måned til, bare for å ikke bli avslørt som butthurt/såra. Anonymkode: 25e8c...328
AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #10 Skrevet 15. november 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er ikke så mye å drive å svare på snapper da... Men dårlig å ikke svare eller gi lyd på sms. Jeg ville venta en måned til, bare for å ikke bli avslørt som butthurt/såra. Anonymkode: 25e8c...328 Hva er det å avsløre? Jeg synes han er utrolig barnslig som ikke har avsluttet på en voksen måte. Anonymkode: 6cd13...f6e
AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #11 Skrevet 15. november 2017 Han irriterer meg mest. TS Anonymkode: 6cd13...f6e
AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #12 Skrevet 15. november 2017 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han irriterer meg mest. TS Anonymkode: 6cd13...f6e Da er det bare å slette i vei, har gjort det selv Anonymkode: 6abb2...f21
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå