Gå til innhold

Sexyness

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva er det kjæresten din gjør som gjør henne/han sexy?

(Både kropp og væremåten)

skeiv hjerne kjønn.

Anonymkode: 8a3db...574

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan starte. Jeg syntes kjæresten min er sexy da han ser på kroppen min. Vet ikke hvorfor. Blikket liksom

-jente

Skrevet

Syntes han er sexy i enhver situasjon uten å gjøre noe spesielt. Kan være når han sover, når han lager mat, når han pusser tenner, når han sitter å glor på pcen. Alltid , utenom når han drikker, da blir han en klovn jeg helst ikke vil kjenne eller være rundt. 

Han er spesielt sexy når han snakker dirty til meg. 

Anonymkode: f5e7f...681

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

skeiv hjerne kjønn.

Herlig skrivefeil :ler:

Jeg er kvinne, han er mann.

Jeg elsker kroppen han fordi han er så myk å ta på, visste ikke at menn kunne ha så myk hud jeg. Og jeg elsker at han har en liten kosemage, det gjør det ekstra deilig å holde rundt ham. Han har sterke armer og lår, så jeg føler meg så trygg når jeg ligger ved siden av ham.

Ang. væremåte er det egentlig alt og ingenting. Vi er i startfasen så alt er liksom fortsatt spennende og nytt. Men måten han ser på meg når jeg ser en annen vei og han tror jeg ikke merker det, måten han smiler og sier «hm» på etter at jeg har kysset ham, måten han lever seg så inn i det når vi koser, og måten han klemmer meg på er kjempesexy. Eller rett og slett bare måten han tar oppvasken på. :ler:

Anonymkode: ab178...7af

Skrevet

Snork zzz

Anonymkode: f26b6...9a6

Skrevet

Engasjementet hans er veldig tiltrekkende. Når han snakker om ting han bryr seg om. Også er han så søt når vi ser på film, og han alltid snur seg mot meg for å sjekke reaksjonen min på ting, med det gliset. Det er liksom noe med hele måten han ser på meg på, som at han er oppgitt over seg selv fordi han har blitt så svak for meg. (Jeg er svak for han og, da) 

Og brystkassa hans er fin. Og øynene magiske. 

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan starte. Jeg syntes kjæresten min er sexy da han ser på kroppen min. Vet ikke hvorfor. Blikket liksom

-jente

*når

Anonymkode: 0ebe2...441

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...