Gå til innhold

Har aldri før hatt så fint hår, som nå etter at jeg sluttet å vaske det så ofte :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har aldri før hatt så fint hår, som nå etter at jeg sluttet å vaske det så ofte :-) Jeg bruker first price sjampo og balsam, og vasker håret svært sjelden.
Hvor ofte vasker du håret?

Anonymkode: a97b0...8fe

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen fler som har efraringer å dele? :lete:

Skrevet

Vasker ca en gang i uken, men har ingenting å sammenligne med da jeg aldri har vasket håret særlig ofte.

Anonymkode: 16dae...186

• Liker 2
Gjest Uhumskheter
Skrevet

Vasker det ca to ganger i uken. Det blir aldri fett så har ikke trengt å vaske det oftere. Gjør det bare etter jeg har trent.

Skrevet

Har ekstremt fet hud, får til og med kviser i hodet :fnise: så jeg må egentlig vaske håret hver dag, men vasker annenhver, og dagen hvor det er fett er det satt opp, da syns fettet mindre. 

Anonymkode: 3e62e...132

• Liker 2
Skrevet

Vasker annenhver dag. Håret blir helt flatt og uten fylde om jeg ikke vasker det ofte nok.

Anonymkode: 20875...c9c

• Liker 1
Skrevet

Før vasket jeg håret annen hver dag, men nå er det ca 1-2 ganger pr uke. Ellers bruker jeg hårbørste, og alt ser ut til å gjøre håret og hodebunnen mitt mye bedre  ^^, 

Skrevet

Siden jeg trener vasker jeg håret nesten hver dag. Kan gå flere år uten å klippe det fordi det blir lite slitt :) Har veldig flott hår egentlig. Antar du ikke trener TS? 

Anonymkode: 61346...5fb

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Siden jeg trener vasker jeg håret nesten hver dag. Kan gå flere år uten å klippe det fordi det blir lite slitt :) Har veldig flott hår egentlig. Antar du ikke trener TS? 

Hvilke hårprodukter bruker du?
Unngår du rettetang, krølltang og hårføning?

Skrevet

Har hår til rumpa og vasker det 2-3 ganger i uka. Vil klippe meg snart da, bruker mye tid i dusjen på mye hår.

Anonymkode: 02e4c...16f

• Liker 1
Skrevet

Enig TS, har samme erfaring, vasket det hver dag/annenhver dag før i tiden, har nå i flere år kun vasket 1 gang i uka, har mye penere hår nå etter det.

Anonymkode: 8e6d4...d9d

• Liker 4
Skrevet
På 18.11.2017 den 11.31, AnonymBruker skrev:

Hvilke hårprodukter bruker du?
Unngår du rettetang, krølltang og hårføning?

Bruker redken sjampo og bynoor balsam. Føner og glatter to ganger i uka kanskje :) Har sterkt hår. Var hos frisøren for en klipp for ikke lenge siden (da var det 2 år siden sist) for det hadde blitt så veldig langt, og hun sa at det var nesten ikke slitt i det hele tatt :) Tror det har med trening og kostholdet mitt. Anbefaler deg å trene. Det er bra for alt. 

Skrevet

Vasker det 1 gang  om uka, men pleier skylle håret uten såpe også, ,sjelden at jeg føler at håret er direkte skittent. 

Skrevet

Har prøvd meg på det å vaske håret sjeldnere, men det blir fett med en gang uansett. Så nå vasker jeg hver dag, kanskje annen hver dag om jeg er heldig. 

Anonymkode: 53bd3...5ea

• Liker 1
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Har prøvd meg på det å vaske håret sjeldnere, men det blir fett med en gang uansett. Så nå vasker jeg hver dag, kanskje annen hver dag om jeg er heldig. 

Anonymkode: 53bd3...5ea

Samme her. Noen har rett og slett mer fet hudtype og hodebunn enn andre. Å vaske håret sjeldnere og dermed få mindre fett hår funker som regel ikke på de med oljete hudtype. 

Anonymkode: 3e62e...132

Skrevet
På 15.11.2017 den 23.32, AnonymBruker skrev:

Har aldri før hatt så fint hår, som nå etter at jeg sluttet å vaske det så ofte :-) Jeg bruker first price sjampo og balsam, og vasker håret svært sjelden.
Hvor ofte vasker du håret?

I tillegg har First Price-sjampo kommet best i test flere ganger. 

Anonymkode: 6f2a0...047

Skrevet

Håret kan se fint ut, men det lukter likevel... Så jeg vasker håret minst 2 ganger i uken. 

Anonymkode: 2c885...4f7

Skrevet

Det varierer. Noen ganger annenhver dag, andre ganger hver tredje dag. Og en veldig sjelden gang vasker jeg håret igjen dagen etter. Stort sett skjer det annenhver dag. 

Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I tillegg har First Price-sjampo kommet best i test flere ganger. 

Anonymkode: 6f2a0...047

Kun på normalt hår. 

Anonymkode: dd44d...719

Skrevet

Vasker det hver dag og det er IKKE bra for håret. Skal starte på rehab nå, og vaske det kun et par ganger per uke. 2-3 ganger i første omgang, så ta det derfra. Håper det fungerer for meg også. Kvaliteten på håret mitt er bra, det blir bare så fort fett i hodebunnen så det går mengder tørrshampoo her i gården, som ei heller er bra. 

Anonymkode: b3a80...c3f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...