AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #1 Skrevet 15. november 2017 Av en eller annen grunn har mitt barnehagebarn begynt å si au hele tiden for å få oppmerksomhet. Nå vet jeg ikke om det faktisk er au eller kun for å oppnå oppmerksomhet. Jeg kan jo ikke overse barnet når det sier au, tilfelle det faktisk er au... men hvordan få en slutt på det? Hva kan man si eller gjøre? 2,5 år gsmmel Anonymkode: 9f2f0...448
Kalevala Skrevet 15. november 2017 #2 Skrevet 15. november 2017 Jeg ville bare gitt oppmerksomheten uansett. Det går snart over, og så er det noe helt annet. 1
Zienna Skrevet 15. november 2017 #3 Skrevet 15. november 2017 Mitt yngste barnebarn på 5 år, gjør nettopp dette. Hun sier ikke au, men i det hun kommer inn døra og gir meg en klem, forteller hun meg at hun har voksesmerter, vondt i magen osv. Jeg har forstått at motivet hennes er "vil ha kos" og oppmerksomhet. På et eller annet tidspunkt har hun funnet ut at dette er" metoden". Derfor gir jeg henne også kos og oppmerksomhet når hun minst venter, og ikke selv har signalisert at hun ønsker det. Mener å ha sett en positiv forandring siden i sommer. 4
tussi680 Skrevet 16. november 2017 #5 Skrevet 16. november 2017 Ja, gi oppmerksomhet når som helst på dagtid,som en annen her over skriver om.
AnonymBruker Skrevet 16. november 2017 #6 Skrevet 16. november 2017 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Av en eller annen grunn har mitt barnehagebarn begynt å si au hele tiden for å få oppmerksomhet. Nå vet jeg ikke om det faktisk er au eller kun for å oppnå oppmerksomhet. Jeg kan jo ikke overse barnet når det sier au, tilfelle det faktisk er au... men hvordan få en slutt på det? Hva kan man si eller gjøre? 2,5 år gsmmel Anonymkode: 9f2f0...448 Må barnet si au for å få oppmerksomhet så bør du legge bort kg og gi barnet 100 % oppmerksomhet mellom barnehagen og god natt tid. Anonymkode: dac97...248 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå