straamann Skrevet 15. november 2017 #1 Skrevet 15. november 2017 Lurer på om det er mulig å hindre at vennene mine på FB får opp i feeden sin når jeg legger til et nytt bekjentskap?
AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #2 Skrevet 15. november 2017 Du kan skjule det i aktivitetsloggen. Anonymkode: b06e4...283
penny_ Skrevet 16. november 2017 #3 Skrevet 16. november 2017 (endret) Du kan skjule vennelisten din. Endret 16. november 2017 av penny_
straamann Skrevet 19. november 2017 Forfatter #4 Skrevet 19. november 2017 På 16.11.2017 den 16.46, penny_ skrev: Du kan skjule vennelisten din. så dersom man skjuler vennelisten, kommer det heller ikke opp i newsfeeden til vennene mine om jeg legger til nye venner? Trodde at det med å skjule vennelisten bare gjaldt innsyn for de man ikke er venner med?
penny_ Skrevet 19. november 2017 #5 Skrevet 19. november 2017 13 minutter siden, straamann skrev: så dersom man skjuler vennelisten, kommer det heller ikke opp i newsfeeden til vennene mine om jeg legger til nye venner? Trodde at det med å skjule vennelisten bare gjaldt innsyn for de man ikke er venner med? Du kan skjule vennelisten for vennene dine også. Det ville jo virke mot sin hensikt om folk kan hvem du blir venner med når du har skjult vennene dine. Jeg kan ikke huske at jeg har sett i feeden at de som har skjult den har blitt venner med noen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå