Gå til innhold

Har dere mange venner av det motsatte kjønn av dere? :-))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til gutter/menn: Har dere venner av det motsatte kjønn? Hvorfor/hvorfor ikke? 

Til kvinner/jenter: Har dere venner av det motsatte kjønn? Hvorfor/hvorfor ikke? 

Anonymkode: 103ab...5ae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har mange venner av det motsatte kjønn, alltid hatt. Samboer har også jentevenner. Hvorfor? Fordi kjønn ikke har noe å si for vennskap :-) 

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde det, men fant ut en etter en at de var keen på meg. Kjipe greier, mista mange kompiser med årene. 

Anonymkode: 2d85d...79b

Skrevet

Ingen. Vet ikke hvorfor det er slik.

Skrevet

Bestevennen min er av det motsatte kjønn. Også har jeg en annen god kompis av motsatt kjønn. Resten er av samme kjønn, men om jeg er med dem og deres partner så har jeg en tendens til å prate mer med partnerne. Har egentlig mest til felles med menn når det gjelder interesser og sånt. 

Mannen min har et par venner av motsatt kjønn, men de bor veldig langt unna. Han stikker alltid innom på besøk hos dem om han tilfeldigvis er i området. 

Skrevet

Alltid hatt venner av det motsatte kjønn. Jevnt fordelt mellom gutte- og jentevenner. Er venner med de pga person, ikke kjønn.

Anonymkode: a8838...dcc

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Til kvinner/jenter: Har dere venner av det motsatte kjønn? Hvorfor/hvorfor ikke? 

Anonymkode: 103ab...5ae

Jeg har venner av motsatt kjønn og samme kjønn.

Hvorfor? Fordi de er gode venner! 

Må nevnes at de faktisk ikke bare er gode venner, de er fantastiske mennesker. Derfor er jeg så heldig å ha de som venner :) 

Anonymkode: 78ab9...66d

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Alltid hatt venner av det motsatte kjønn. Jevnt fordelt mellom gutte- og jentevenner. Er venner med de pga person, ikke kjønn.

Anonymkode: a8838...dcc

Word

Skrevet

Ingen nære. Jeg er mest komfortabel med kvinner. Jeg var mest med jenter fra liten av, og det er nok i hovedsak derfor. Jeg har egentlig aldri hatt mange guttevenner. I tillegg har det jo skjedd et par ganger at jeg har trukket meg tilbake på grunn av interesse fra den andre siden. 

Anonymkode: 3ddf7...212

Skrevet

Har aldri hatt guttevenner. 

Anonymkode: 89f90...d87

Skrevet

Jeg er jente og har alltid følt meg mer komfortabel med guttevenner enn venninner. Men nå tror jeg aldri at jeg skal ha en guttevenn mer, det blir bare tull har jeg erfart. Enten har de bare vært venn med meg fordi de har vært interessert i meg, for så å dumpe meg når de fant ut at jeg ikke følte det samme. Det er så vondt å vite at man har åpnet seg opp for og blitt glad i noen som bare hadde baktanker med "vennskapet". Eller så har de dumpet meg når de fikk seg en kjæreste. Det gjør bare vondt med guttevenner, i hvert fall som jeg har erfart.

Anonymkode: 14a04...dc4

Skrevet

Har noen, ja. Usikker på hvordan man definerer venner da. Er mange som er en del av vennegjengen uten at jeg henger med dem noe særlig alene, og noen jeg treffer innimellom. Kjæresten min har også kvinnelige venner, spesielt innen jobben, så han er ute på byen med dem og sånn pga. det han gjør, men så vidt jeg vet har han ingen veldig nære venninner. Er ikke et stort problem for meg. 

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I tillegg har det jo skjedd et par ganger at jeg har trukket meg tilbake på grunn av interesse fra den andre siden. 

Anonymkode: 3ddf7...212

Har opplevd dette også. Men jeg har trukket meg unna jentevenner også av andre årsaker.. Er ikke alle som er vennskap uansett kjønn

• Liker 2
Skrevet

Har sånn cirka 50/50 jentevenner og guttevenner. Jeg liker å henge med forskjellige mennesker, få ulikt innputt og slikt. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg er jente og har har hatt veldig gode guttevenner. Disse har dessverre falt fra en etter en. Mye pga at det etterhvert har blitt naturlig for meg og sambo å omgås våre venner i fellesskap. Dessverre har han hatt lite til felles med mine guttevenner og jeg med deres respektive, så ting har feidet ut. Min kanskje beste venn gjennom fire år, har ved noen anledninger blitt veldig seksuell i fylla/borderline aggressiv (mens vi begge to har hatt partnere) så han måtte jeg droppe. Dritkjipt fordi han har vært en stor støtte, og fordi jeg har følt at vi har hatt så mye til felles som venner. Tenker nå at han egentlig bare har lusket rundt og ventet på en anledning til å ligge med meg (nei, jeg tenker ikke på meg selv som spesielt deilig). Jeg kommer jevntover godt over ens med gutter og menn, men begynner å innse at det er jentevennene mine som blir værende, at jentevennskap er litt lettere å håndtere, og at det er de jeg skal satse på i fremtiden..

Anonymkode: a9ec4...fc3

Skrevet

Jeg har venner av begge kjønn. Hvorfor? Fordi det er da helt naturlig? 

Jeg har faktisk flere kamerater enn venninner. Jeg gikk på et studium med 95% menn, da er det ganske naturlig at man blir venner med flere menn enn kvinner ila studietiden. 

Mannen har også venninner, både barndomsvenninner han har kjent siden barnehagen, og studievenninner. 

Anonymkode: e79ca...491

Skrevet

Mine nærmeste venner er av motsatt kjønn, altså menn. Sånn har det alltid vært. Jeg trives bedre med mannlige venner, da det ofte blir mye intriger med kvinner. 

Og nei, jeg har ikke dårlig erfaring med at mannlige venner prøver å ha sex med meg. Jeg har alltid hatt brukbart drag på menn, men mine venner respekterer meg. De kan helt fint overnatte uten å prøve seg. 

Anonymkode: 89513...7a8

Skrevet

1 stk. Resten er bekjente eller kolleger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...