ztinelize Skrevet 15. november 2017 #1 Skrevet 15. november 2017 Etter mye om og men med en jeg har rotet litt med i 4 mnd ser jeg heretter på han som kun en "pulevenn" kort forklart. Men det hele som irriterer meg er at selv om det hele er hekt uten forpliktelser og alt det der så burde det være lov å komme med "regler". Tenker det skal gå begge veier og man skal respektere hverandre og være ærlige. Jeg har helt fra dag 1 jeg møtte han sagt at visst vi skal ha et "uforpliktende forhold" så vil jeg gjerne vite om du ligger rundt, og hvor mange det er. Trenger ikke å vite navn og hele pakken, bare om det skjer. I og med jeg nylig har kommet ut av et 5,5 år langt forhold så ønsker jeg frihet, men samtidig vet jeg ikke om dette FWB er noe for meg. Jeg vet ikke hvordan det er før jeg eventuelt har fått vite om han har lagt med noen, som han foreløpig ikke har av en eller annen grunn?' Vi har vært mye sammen siden Juli og jeg tror han genuint var intr i meg og så på meg som er kjærestematerialet, men så klusset jeg det til å ble alt for pågående... Ga han ikke pusterom til å "jakte" om dere forstår. Veldig kjipt, men han vil fremdeles være med meg, men kun som FWB, og han mener at vi er alt for ulike til å bli et par. Treffer han den rette er han klar for et forhold, men er liten sannsynlighet for det. MEEEN pointet mitt er at den ene regelen jeg har gitt han klarer han bare ikke å overholde, han som har snakket så fritt og åpent om alle sine tidligere ons og partnere lukker seg helt i denne sammenhengen. Kun fordi jeg har sagt om han er med andre så tror jeg at jeg ikke orker. Syntes det er litt frekt av han å holde på sånn!!! Å når jeg tar dette opp så går han rett i forsvars modus å sier at dette ikke funker for han og at det blir for mye styr. Så spør jeg han rett etterpå om han faktisk ønsker å fortsette eller om vi skal avslutte? Ta sier han at han ønsker å være med meg om det ikke blir så mye kav? KAV... Er han som lager et helsikens baluba... Det er jo tydeligvis veldig viktig dette her med å være så fri og frank, og når jeg har spurt han om hvorfor han ikke har vært med andre på de 4 mnd så sier han at det er en privatsak??? Herlighet.. Hva er greien hans egentlig. ???
Stein-saks-papir Skrevet 15. november 2017 #2 Skrevet 15. november 2017 Det der går ikke, kutt han.. 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #3 Skrevet 15. november 2017 Han har garantert ligget med noen andre, men unngår naturligvis å si det til deg, siden du ikke vil like det og sagt at du ikke orker mer om han gjør det. Tror du virkelig han forteller deg det a? Nope! Han reagerer i forsvarsmodus når du spør fordi han vet han har gjort det og føler det truende at du spør. Selvfølgelig vil han helst fortsette med deg fordi det er alltid greit å ha en fast tilkallings-knullevenn når ingen andre kan stille opp i nøden men blir det for pressende for han og krevende med regler osv så står han heller over "kavet" og dropper deg. Du burde strengt talt droppe han for du sier jo at du ikke vil ligge med han mer om han ligger med andre, og det gjør han, han har rett, det er en privatsak, men du krever å få vite det og han nekter fordi da vet han at det blir drama. Anonymkode: abd2f...273 1
ztinelize Skrevet 15. november 2017 Forfatter #4 Skrevet 15. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Han har garantert ligget med noen andre, men unngår naturligvis å si det til deg, siden du ikke vil like det og sagt at du ikke orker mer om han gjør det. Tror du virkelig han forteller deg det a? Nope! Han reagerer i forsvarsmodus når du spør fordi han vet han har gjort det og føler det truende at du spør. Selvfølgelig vil han helst fortsette med deg fordi det er alltid greit å ha en fast tilkallings-knullevenn når ingen andre kan stille opp i nøden men blir det for pressende for han og krevende med regler osv så står han heller over "kavet" og dropper deg. Du burde strengt talt droppe han for du sier jo at du ikke vil ligge med han mer om han ligger med andre, og det gjør han, han har rett, det er en privatsak, men du krever å få vite det og han nekter fordi da vet han at det blir drama. Anonymkode: abd2f...273 Jeg tenker det samme selv, men han har vært såpass ærlig om alt annet og jeg har en magefølelse på at han snakker sant. Men du vet ALDRI og det må jeg ha i bakhodet. Syntes det er råttent gjort i og med han vet jeg kommer fra et kjempe stygt brudd med både utroskap og masse løgn... Så ærlgihet har vært veldig viktig for meg. Skjønner ikke hvorfor han ikke bare kan respektere det. Han kommer med svaret sitt - men jeg krever ikke å få vite noe av deg? Greit nok det, men hos meg er det annerledes og det fatter han bare ikke 😓
AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #5 Skrevet 15. november 2017 Pågående? menn som er oppriktig interessert er jo glad for det, finn deg en annen. Anonymkode: 5611e...a55 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2017 #6 Skrevet 16. november 2017 Høres ut som min eks og senest pulevenn 🙈 Vi sluttet å ha sex i juli 😂 Hvor gammel er han? Anonymkode: 94c92...852
AnonymBruker Skrevet 16. november 2017 #7 Skrevet 16. november 2017 21 timer siden, ztinelize skrev: Etter mye om og men med en jeg har rotet litt med i 4 mnd ser jeg heretter på han som kun en "pulevenn" kort forklart. Men det hele som irriterer meg er at selv om det hele er hekt uten forpliktelser og alt det der så burde det være lov å komme med "regler". Tenker det skal gå begge veier og man skal respektere hverandre og være ærlige. Jeg har helt fra dag 1 jeg møtte han sagt at visst vi skal ha et "uforpliktende forhold" så vil jeg gjerne vite om du ligger rundt, og hvor mange det er. Trenger ikke å vite navn og hele pakken, bare om det skjer. I og med jeg nylig har kommet ut av et 5,5 år langt forhold så ønsker jeg frihet, men samtidig vet jeg ikke om dette FWB er noe for meg. Jeg vet ikke hvordan det er før jeg eventuelt har fått vite om han har lagt med noen, som han foreløpig ikke har av en eller annen grunn?' Vi har vært mye sammen siden Juli og jeg tror han genuint var intr i meg og så på meg som er kjærestematerialet, men så klusset jeg det til å ble alt for pågående... Ga han ikke pusterom til å "jakte" om dere forstår. Veldig kjipt, men han vil fremdeles være med meg, men kun som FWB, og han mener at vi er alt for ulike til å bli et par. Treffer han den rette er han klar for et forhold, men er liten sannsynlighet for det. MEEEN pointet mitt er at den ene regelen jeg har gitt han klarer han bare ikke å overholde, han som har snakket så fritt og åpent om alle sine tidligere ons og partnere lukker seg helt i denne sammenhengen. Kun fordi jeg har sagt om han er med andre så tror jeg at jeg ikke orker. Syntes det er litt frekt av han å holde på sånn!!! Å når jeg tar dette opp så går han rett i forsvars modus å sier at dette ikke funker for han og at det blir for mye styr. Så spør jeg han rett etterpå om han faktisk ønsker å fortsette eller om vi skal avslutte? Ta sier han at han ønsker å være med meg om det ikke blir så mye kav? KAV... Er han som lager et helsikens baluba... Det er jo tydeligvis veldig viktig dette her med å være så fri og frank, og når jeg har spurt han om hvorfor han ikke har vært med andre på de 4 mnd så sier han at det er en privatsak??? Herlighet.. Hva er greien hans egentlig. ??? vel, hvem og når han ligger med noen er faktisk en privatsak og dere er ikke sammen. du vil tydeligvis mer enn han. han er ikke ute etter et forhold og du har dermed ikke noen rett til å sette regler. Anonymkode: b39cb...17c 4
ztinelize Skrevet 16. november 2017 Forfatter #8 Skrevet 16. november 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Høres ut som min eks og senest pulevenn 🙈 Vi sluttet å ha sex i juli 😂 Hvor gammel er han? Anonymkode: 94c92...852 Haha, han er 26 holder til i Bergen 😂
AnonymBruker Skrevet 16. november 2017 #9 Skrevet 16. november 2017 Jeg holder med ham. Etter min mening er hele poenget med en sånn relasjon at man slipper å forholde seg til regler. Og han trenger ikke å ta hensyn til at du kommer fra et forhold med utroskap og løgn. Dere har bare sex. Anonymkode: 849a0...47f 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2017 #10 Skrevet 16. november 2017 15 minutter siden, ztinelize skrev: Haha, han er 26 holder til i Bergen 😂 Da fins det dessverre flere slike mannfolk 🙄😂 Anonymkode: 94c92...852
ztinelize Skrevet 16. november 2017 Forfatter #11 Skrevet 16. november 2017 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da fins det dessverre flere slike mannfolk 🙄😂 Anonymkode: 94c92...852 Er så slitsomt, hvordan var din da ? Helt lik eller hva var greien der ? 😉
AnonymBruker Skrevet 16. november 2017 #12 Skrevet 16. november 2017 Og får kvinner livmorhalskreft av. Mange partnere og smitten er større. Livmorhalskreft har økt de senere årene. Jenter må slutte ligge rundt uten forhold. Si nei til dette tullet og ta vare på helsen din. Anonymkode: c6410...157
AnonymBruker Skrevet 16. november 2017 #13 Skrevet 16. november 2017 37 minutter siden, ztinelize skrev: Er så slitsomt, hvordan var din da ? Helt lik eller hva var greien der ? 😉 Han var helt lik. Om jeg spurte om han lå med andre så var det "det er privat". Så trakk jeg meg bort, og da ga han plutselig inntrykk av at han ville noe mer, men at "vi kan fortsette slik vi har gjort også se hvordan det utvikler seg" - dum som jeg var gikk jeg fem på 🙈 spurte jeg om følelser ol så var det "dette blir for mye styr og drama, kan du ikke bare ta det med ro" osv. Holdt på slik i et år, flaut nok. Ble deprimert på hele greia. Da avsluttet jeg det og jeg har funnet meg en ny Som IKKE er sånn og det er deilig 😁 Anonymkode: 94c92...852
ztinelize Skrevet 17. november 2017 Forfatter #14 Skrevet 17. november 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Han var helt lik. Om jeg spurte om han lå med andre så var det "det er privat". Så trakk jeg meg bort, og da ga han plutselig inntrykk av at han ville noe mer, men at "vi kan fortsette slik vi har gjort også se hvordan det utvikler seg" - dum som jeg var gikk jeg fem på 🙈 spurte jeg om følelser ol så var det "dette blir for mye styr og drama, kan du ikke bare ta det med ro" osv. Holdt på slik i et år, flaut nok. Ble deprimert på hele greia. Da avsluttet jeg det og jeg har funnet meg en ny Som IKKE er sånn og det er deilig 😁 Anonymkode: 94c92...852 Huff, virker helt lik ja dessverre. Det som gjør dette så utrolig frustrerende er at jeg liker han sykt godt. Han har alle de kvalitetene jeg ser etter og det er det kun et fåtall av gutter i den alderen som har. God jobb, god økonomi, handy, god på å lage mat, ryddig og renslig. Bare for nevne noe. 🤔
AnonymBruker Skrevet 17. november 2017 #15 Skrevet 17. november 2017 14 hours ago, AnonymBruker said: Jeg holder med ham. Etter min mening er hele poenget med en sånn relasjon at man slipper å forholde seg til regler. Og han trenger ikke å ta hensyn til at du kommer fra et forhold med utroskap og løgn. Dere har bare sex. Anonymkode: 849a0...47f Helt enig i dette. Du har jo ingenting med om han har sex med andre dersom dere har bestemt å være friends with benefits. Hele greia er jo at man skal være fri til å gjøre hva man vil. Kutt han dersom du ikke takler at han har sex med andre, han har jo tydelig sagt at han ikke vil ha deg som kjæreste! Anonymkode: 2d823...671
AnonymBruker Skrevet 17. november 2017 #16 Skrevet 17. november 2017 2 timer siden, ztinelize skrev: Huff, virker helt lik ja dessverre. Det som gjør dette så utrolig frustrerende er at jeg liker han sykt godt. Han har alle de kvalitetene jeg ser etter og det er det kun et fåtall av gutter i den alderen som har. God jobb, god økonomi, handy, god på å lage mat, ryddig og renslig. Bare for nevne noe. 🤔 Det jeg har merka er at det er de mennene som klarer seg godt alene mtp økonomi og huslige ting, er de som ofte trives best alene og ikke har det behovet for en fast kjæreste. de vil bare ha godene med fysisk kontakt. Jeg holdt på med en fyr en gang, en annen fyr da, som hadde bodd alene en stund og dermed var superryddig og renslig og hadde alt på stell mtp både hjem og jobb - han var rett og slett blitt sær av å bo alene, og han likte så godt å være alene fordi han ikke "trengte" noen hjemme og kunne drive med hobbyen sin når han ville og ikke trengte å måtte forholde seg til noen som forventet noe av han. Det var litt sånn med han jeg nevnte i forrige post også - han likte så godt å være alene og ville ikke ha noen forpliktelser. Han er aldri på fest feks og er veldig skikkelig av seg, veldig opptatt av sine ting og å måtte prioritere en dame foran hobbyene sine er noe han bare ikke har i seg. Samme med han andre jeg holdt på med. Han var en sinnssykt kjekk mann, men han var singel i 10 år enda damene nærmest lå på knærne etter han 🤔 Anonymkode: 94c92...852 1
ztinelize Skrevet 17. november 2017 Forfatter #17 Skrevet 17. november 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Det jeg har merka er at det er de mennene som klarer seg godt alene mtp økonomi og huslige ting, er de som ofte trives best alene og ikke har det behovet for en fast kjæreste. de vil bare ha godene med fysisk kontakt. Jeg holdt på med en fyr en gang, en annen fyr da, som hadde bodd alene en stund og dermed var superryddig og renslig og hadde alt på stell mtp både hjem og jobb - han var rett og slett blitt sær av å bo alene, og han likte så godt å være alene fordi han ikke "trengte" noen hjemme og kunne drive med hobbyen sin når han ville og ikke trengte å måtte forholde seg til noen som forventet noe av han. Det var litt sånn med han jeg nevnte i forrige post også - han likte så godt å være alene og ville ikke ha noen forpliktelser. Han er aldri på fest feks og er veldig skikkelig av seg, veldig opptatt av sine ting og å måtte prioritere en dame foran hobbyene sine er noe han bare ikke har i seg. Samme med han andre jeg holdt på med. Han var en sinnssykt kjekk mann, men han var singel i 10 år enda damene nærmest lå på knærne etter han 🤔 Anonymkode: 94c92...852 Merkelig det??? Opplever det akkurat slik du beskriver det. Han her flyttet ut når han var 15 år, så han har måtte "vokst opp fort" om du forstår 😅 Det å klare seg alene fra en så ung alder gjør en veldig selvstendig, helt klart !!! Han her liker ikke å bo alene, så etter eksen flyttet ut flyttet broren hans inn og har bodd der siden (snart 1 år). Men han har ikke behovet for å være mye med meg. Kanskje bare 1 gang i uken, max 2 ganger, han liker å være alene og holde på med sitt. Helt greit, det respekterer jeg. Liker forsåvidt alene tid, men han er mer ekstrem enn meg da 🤔 Og han her er veldig populær blant jentene, vært med mange og kan få seg noe når han vil. Men alikavel kan det gå dager, uker før han gjør noe... Merkelig, spesielt når en er så ung, da er jo behovet og lysten ofte stor 😅
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå