AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #1 Skrevet 15. november 2017 Hos oss har det flyttet inn en liten kar på 7 år, fyller nå. Vi vil be inn guttene i klassen til bursdag her hjemme (14 stk) Menyen er grei, pølser og pizza, gele og kaker. Fordelt i to serveringer. Men det jeg er usikker på er hva finner vi på? De vil være her i 2,5 time. Ute er det lite å finne på, november er jo midt mellom når det gjelder ok høstvær og godt vintervær så er ikke aktuelt å finne på noe ute. Tenkte balongdansen? Men kjenner det er lenge siden barnebursdag var min spesialitet så lurer rett og slett på gode tips for å lage en best mulig bursdag for å glede poden og vennene hans. På forhånd tusen takk ❤️ Anonymkode: 204a7...90e
AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #2 Skrevet 15. november 2017 Fiske godtepose, lage skattejakt med godteposer som skatt (eller noe annet), stolleken, ballongdansen som du sier, adjektivfortelling, morderen i mørket Anonymkode: 53b9b...dd3 2
Gjest GoldenLioness Skrevet 15. november 2017 #3 Skrevet 15. november 2017 http://www.klikk.no/foreldre/barn/barnebursdag/bursdagsleker-for-barn-mellom-7-8-og-9-ar-2539762
FlyBabe Skrevet 15. november 2017 #4 Skrevet 15. november 2017 Jeg tok vare på en del hermetikkbokser, og kjøpte noen tennisballer. Satte boksene opp i pyramide og lot de kaste på de. Dette gjorde jeg i gangen, der det var minst fare for at de skulle ødelegge noe. Det underholdt de seg med i over en time, og de var flinke til å stå i kø og vente på tur.. 2
Aleksandra1 Skrevet 15. november 2017 #5 Skrevet 15. november 2017 Jeg laget "plastelin" av tre ingredienser: 50 ml olje, 1,5 kopp hvetemel og 0,5 kopp vann + evt konditorfarge. Alt blandes med kjøkkenmaskin eller for hånd til du får en fast og plastelinaktig masse. Jeg satt dette fram etter stoleleken og skattejakt. Barna fikk også pepperkakeformer ol. til å holde på med plastelin. Det var en veldig populær aktivitet, anbefales ☺️
Minlillesky Skrevet 15. november 2017 #6 Skrevet 15. november 2017 La de finne på ting å gjøre selv. Man behøver ikke arrangere lekeaktivitet for barna. De klarer fint selv å bruke hodet og komme på noe de kan gjøre. Perfekt tid å være ute, det er jo bare å kle seg..
Gjest blåbærpike Skrevet 15. november 2017 #7 Skrevet 15. november 2017 Her hadde vi kiosk med lekepenger når eldstejenta fylte 7 år, det var stor suksess og gjorde at måltidet varte lenge. Utenom måltidet så pleier jeg å unngå å ha styrte aktiviteter, det blir bare stress, barna klarer fint å aktivisere seg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå