AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #1 Skrevet 15. november 2017 Noen som vet om hvor du får kjøpt store kondomer? Har en stor dildo jeg ønsker å teste på hun jeg holde på med nå og hun vil det skal være på en kondom. De jeg har prøvd hittil sprekker og klemmer veldig på. Noen tips? Anonymkode: 4ee3b...b89
AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #2 Skrevet 15. november 2017 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen som vet om hvor du får kjøpt store kondomer? Har en stor dildo jeg ønsker å teste på hun jeg holde på med nå og hun vil det skal være på en kondom. De jeg har prøvd hittil sprekker og klemmer veldig på. Noen tips? Anonymkode: 4ee3b...b89 Dildo på kondom? Du er ikke sikker på at du har en stor selvda, men ikke vil bli sett på som en som skryter her inne? Anonymkode: 4ee3b...b89
AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #3 Skrevet 15. november 2017 dagligvarebutikken eller kondomeriet og andre sexshops. Anonymkode: 2bb3e...e33
AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #4 Skrevet 15. november 2017 Men hvorfor kondom på en dildo? bedre med glidemiddel Anonymkode: 2bb3e...e33 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #5 Skrevet 15. november 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hvorfor kondom på en dildo? bedre med glidemiddel Anonymkode: 2bb3e...e33 Hun hadde lyst på kondom av en rar grunn. Anonymkode: 4ee3b...b89
AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #6 Skrevet 15. november 2017 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dildo på kondom? Du er ikke sikker på at du har en stor selvda, men ikke vil bli sett på som en som skryter her inne? Anonymkode: 4ee3b...b89 Hehe nei Anonymkode: 4ee3b...b89
Påkrevd Skrevet 15. november 2017 #7 Skrevet 15. november 2017 https://www.kondomvarehuset.no/kondomer-pa-nett/kondomstorrelse/store-kondomer/pasante-king-kondomer.html
herremann Skrevet 15. november 2017 #8 Skrevet 15. november 2017 Jeg har aldri funnet dem i dagligvaren. Dog sexbutikker selger dem.
TaliBanan Skrevet 15. november 2017 #9 Skrevet 15. november 2017 Gå hit: https://www.gratiskondomer.no/bestill/
AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #10 Skrevet 15. november 2017 12 minutter siden, Påkrevd skrev: https://www.kondomvarehuset.no/kondomer-pa-nett/kondomstorrelse/store-kondomer/pasante-king-kondomer.html Supert, håper de passer bra! er så vondt om de presser og deretter revner.. Anonymkode: 4ee3b...b89
Gjest Daryl Dixon Skrevet 15. november 2017 #11 Skrevet 15. november 2017 Hvordan kan kondomene klemme ubehagelig rundt en dildo?? Skyn large er de beste kondomene. Føles mer ekte. Pasante føles mer som plastikk.
Påkrevd Skrevet 15. november 2017 #12 Skrevet 15. november 2017 1 minutt siden, Daryl Dixon skrev: Hvordan kan kondomene klemme ubehagelig rundt en dildo?? Skyn large er de beste kondomene. Føles mer ekte. Pasante føles mer som plastikk. Han sier ikke at de klemmer ubehagelig, men at de sprekker og klemmer veldig på. Da mener han vel bare at de er stramme, vil jeg tro. Ellers er jeg helt enig i at tynne kondomer føles mye bedre, men her er det snakk om å ha de utenpå en dildo. Da er det uansett "plastikk" hele veien
AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #13 Skrevet 15. november 2017 Ja det skal mye til for at en kondom ikke passer en stor dildo altså......Anonymkode: 2bb3e...e33 4
AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #14 Skrevet 15. november 2017 Grunna til å bruke kondom på dildo kan være flere: de kan inneholde giftstoffer og andre kjemikalier som er hormonforstyrrende, dersom dildoen har blitt eller skal brukes av flere, dersom den har eller skal brukes analt og lettere rengjøring (bør selvsagt vaskes grundig med vibratorrens uansett!). Anonymkode: b65a8...79a
Gjest Alterego666 Skrevet 15. november 2017 #15 Skrevet 15. november 2017 Fortell henne at hun ikke kan bli gravid av en dildo.
Gjest Daryl Dixon Skrevet 15. november 2017 #16 Skrevet 15. november 2017 1 time siden, Påkrevd skrev: Han sier ikke at de klemmer ubehagelig, men at de sprekker og klemmer veldig på. Da mener han vel bare at de er stramme, vil jeg tro. Ellers er jeg helt enig i at tynne kondomer føles mye bedre, men her er det snakk om å ha de utenpå en dildo. Da er det uansett "plastikk" hele veien Sant sant. Leste litt for dårlig.
Påkrevd Skrevet 15. november 2017 #17 Skrevet 15. november 2017 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja det skal mye til for at en kondom ikke passer en stor dildo altså...... Anonymkode: 2bb3e...e33 Sånne bilder blir ofte brukt som en illustrasjon når folk klager over at kondomene er trange. Ja, det går fint an å træ et kondom over benet, og til og med hodet (ref:youtube), men en penis har store blodårer som ofte er veldig eksponert langs skaftet, og kan ikke sammenliknes med et ben. Når disse blodårene blir blokkert, særlig av strikken i enden, så er det ubehagelig og smertefullt i mange tilfeller. Nå vet vi jo ikke hvor stor denne dildoen som saken egentlig gjelder er, men det er klart at jo mer den blir strukket, jo større er sjansen for at den sprekker. Prøver du å knulle noen med det beinet der, så tror jeg ikke produsenten garanterer for holdbarheten Normal/liten penis/dildo = normal kondom, Stor penis/dildo = Stort kondom. Det synes ihvertfall jeg høres fornuftig ut. 2
SlemUlv Skrevet 15. november 2017 #18 Skrevet 15. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hun hadde lyst på kondom av en rar grunn. Anonymkode: 4ee3b...b89 Skjønner henne godt, så lenge det ikke er hennes egen..
AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #19 Skrevet 15. november 2017 1 time siden, herremann skrev: Jeg har aldri funnet dem i dagligvaren. Dog sexbutikker selger dem. Har du stor?;) Anonymkode: 1b8d7...c79
AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #20 Skrevet 15. november 2017 1 time siden, Daryl Dixon skrev: Hvordan kan kondomene klemme ubehagelig rundt en dildo?? Skyn large er de beste kondomene. Føles mer ekte. Pasante føles mer som plastikk. Har du stor penis? Har inntrykk av at det er mange av dem her inne;) Anonymkode: 1b8d7...c79
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå