AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #1 Skrevet 15. november 2017 Bli med på et lite tankeeksperiment. Mulig det er religion eller andre ting som har gjort at seksualitet mellom mennesker en eller annen gang ble tabubelagt. Det betyr at det bær skje bak lukkede dører. Kun etter en viss alder og kjønnsdeler skal dekkes til i det offentlige rom. Hva om dette hadde snudd helt brått? Slik at det var like akseptert å ekspopnere en vagina som en albue. Uten at noen tenkte over det. Det var like vanlig å se at noen satt og ridde på en mann, som om noen andre satt og snakket i telefonen. For å få tiden til å gå på bussen. Tok man med en vibrator eller en fleshlight. Det var like vanslig å kose seg med den som å lese en bok på bussen. Alle har en penis, pupper osv. De aller fleste onanerer eller har regelmessig sex. Men det er en tabu og folk må gjemme det vekk. Det er bare fordi at det er blitt slik og det er det vi er vant med. Men det er en fascinerende tanke om det "gikk over". Mye av mystikken og intimiteten hadde nok blitt borte. Men det åpner nok også en del nye dører. Selv om vi aldri får oppleve det. Hadde du greid å åpne sinnet ditt. Eller ville det vært rart å bli født inn i en slik varden. Selv om du aldri kjente til noe annet. Anonymkode: d4400...b21
AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #2 Skrevet 15. november 2017 Tenker det er best slik det er. Anonymkode: 0e964...484 4
AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #3 Skrevet 15. november 2017 Ehnei. Sexliv og underliv er privat. Anonymkode: 37091...77b 3
Hårstrikk79 Skrevet 15. november 2017 #4 Skrevet 15. november 2017 Fikk bilder i hodet. At kassadama på Kiwi dro opp dildoen hver gang det var litt rolig i butikken. Takk, men nei takk:)
Gjest Selfie Skrevet 15. november 2017 #5 Skrevet 15. november 2017 Mener å ha lest om en kultur på en øy i Stillehavet der det var slik. Barn ble oppfordret til å «øve» på sex med hverandre når de hadde lyst, og det var fri sex helt til man giftet seg. Helt åpent. Først da man giftet seg ble man trofast mot den ene. Barn som ble født tilhørte stammen og ikke bare mora. Maoriene hadde det vel også litt friere mener jeg å ha lest.
Påkrevd Skrevet 15. november 2017 #6 Skrevet 15. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva om dette hadde snudd helt brått? Slik at det var like akseptert å ekspopnere en vagina som en albue. Uten at noen tenkte over det. Det var like vanlig å se at noen satt og ridde på en mann, som om noen andre satt og snakket i telefonen. Anonymkode: d4400...b21 Dette kan man da oppleve. På swingersklubb er det helt vanlig å se at noen sitter og rir på en mann. Det du derimot ikke ser, er folk som snakker i telefonen:) 2
AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #7 Skrevet 15. november 2017 Cap d Agde er tett opptil TS sin visjon. Anonymkode: 1a029...0cd
Påkrevd Skrevet 15. november 2017 #8 Skrevet 15. november 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Cap d Agde er tett opptil TS sin visjon. Anonymkode: 1a029...0cd Stemmer det. Eller Maspalomas på Gran Canaria
Ronaldo85 Skrevet 15. november 2017 #9 Skrevet 15. november 2017 1 time siden, Hårstrikk79 skrev: Fikk bilder i hodet. At kassadama på Kiwi dro opp dildoen hver gang det var litt rolig i butikken. Takk, men nei takk:) Eller med gulrøtter og agurker fra butikkens grønnsakshyller! 1
Hårstrikk79 Skrevet 15. november 2017 #10 Skrevet 15. november 2017 4 minutter siden, stf skrev: Eller med gulrøtter og agurker fra butikkens grønnsakshyller! Haha😂
AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #11 Skrevet 15. november 2017 Hvis det betydde at det ble full tilgang til alle jenter, ville jeg ha pult drøssevis av de deiligste jentene mellom 18 og 25!Anonymkode: 69a6b...9bc 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2017 #12 Skrevet 16. november 2017 Jeg ser for meg rævvesvett over alt, damer som sitter på steder og lar fittesafter, mensblod og fittesafter blandet med sæd renne ut av dem og lage flekker på alt mulig. Jeg synes ikke det høres særlig koselig ut. Eller særlig delikat. Anonymkode: 86dcf...674
MajorasMaske Skrevet 16. november 2017 #13 Skrevet 16. november 2017 For ett dølt samfunn og bare tenkt hvor mye lettere det hadde blitt for bakterier, virus og parasitter å spre seg. 1
Kragebein Skrevet 16. november 2017 #14 Skrevet 16. november 2017 Tråden er ryddet for personangrep. Kragebein, mod
Gjest Walkingdead Skrevet 16. november 2017 #15 Skrevet 16. november 2017 Lol til din oppfatning om at seksualitet er tabubelagt. Store deler av samfunnet er jo gjennomseksualisert, dog ikke på en sunn og naturlig måte.
AnonymBruker Skrevet 16. november 2017 #16 Skrevet 16. november 2017 Brave new world. Anonymkode: 30c58...077
AnonymBruker Skrevet 16. november 2017 #17 Skrevet 16. november 2017 Uhygienisk og smittefare tenker jeg da!!!!! Seriøst, kan ikke seksualitet få ha litt mystikk rundt seg da? Jeg ser ikke på det som tabubelagt. Det som derimot er tabubelagt i den seksuelle verden er det som faktisk er forbudt ved lov. Pedofili, nekrofili o.l. Resten er bare en privatsak som en ikke deler med barna, foreldre, tanter/onkler, besteforeldre osv. Sex blir faktisk ganske kjedlig om en praktiserer det hele tiden, og en blir eksponert for det for mye. 🙄 Anonymkode: 20f2c...686
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå