Crazee Skrevet 27. januar 2005 #1 Skrevet 27. januar 2005 Vel - du får kanskje sjansen; Nidar arrangerer konkurranse der premien er ein bra langtur. :astronautsmiley: http://www.spaceride.no/ Synest det høyrest spennande ut, eg...
Gjest Chrizzy Skrevet 27. januar 2005 #2 Skrevet 27. januar 2005 Ja de hadde vært utroli spennende :-)
Tosca Skrevet 27. januar 2005 #3 Skrevet 27. januar 2005 Det er faktisk noe som aldri har fristet meg. Liker nok å holde beina på bakken jeg.
Gjest LoisLane Skrevet 27. januar 2005 #4 Skrevet 27. januar 2005 Aldri! Kan de ikke heller bruke penga på en skikkelig gevinst? Det må da bli noen tonn sjokolade for prisen av en romtur? Hadde jo vært kult å møtt romlingane, da men...
Gjest lilletroll Skrevet 28. januar 2005 #5 Skrevet 28. januar 2005 Nei takk....har det helt fint her jeg er......(Tenk om en aldri kom seg ned igjen :o ) Men de tonnene med sjokolade skulle jeg gjerne hatt tak i, altså
Gjest gjest1 Skrevet 28. januar 2005 #7 Skrevet 28. januar 2005 Synes det høres helt topp ut jeg! Kjempespennende.
Maetzii Skrevet 28. januar 2005 #8 Skrevet 28. januar 2005 Har kjempelyst på den turen Men litt dumt at man må kjøpe sjokolader for å delta i konkurransen da.. Både fordi jeg slanker meg, og fordi vi pleier å få masse sjokolade gratis (men aldri de merkene der).
Gjest Anonymous Skrevet 28. januar 2005 #9 Skrevet 28. januar 2005 Leste bakerst i annonseseksjonen i Cosmopolitan sist måned at du kan få gi navn til en stjerne (på himmelen) for 25 pund! Jippi, tenkte jeg, dette blir mitt bidrag til evigheten! ... men nederst med liten skrift sto det at dette ikke betød at man virkelig fikk gi et offisielt navn til et av himmellegemene, men at det var en ren symbolsk handling. sukk.... :-?
Crazee Skrevet 28. januar 2005 Forfatter #10 Skrevet 28. januar 2005 Har kjempelyst på den turen Men litt dumt at man må kjøpe sjokolader for å delta i konkurransen da.. Skal visst vera muleg å spela spel på den nettsida for å få tak i dei same kodane, òg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå