AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #1 Skrevet 15. november 2017 Noen prøvd? Anonymkode: e2bef...e99
saltyliquorice Skrevet 15. november 2017 #2 Skrevet 15. november 2017 (endret) Har hørt at det funker på bryn og vipper. Ikke bruk det på steder du ikke ønsker mer hårvekst - og pass på så du ikke får det i øya Endret 15. november 2017 av saltyliquorice
AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #3 Skrevet 15. november 2017 1 minutt siden, saltyliquorice skrev: Har hørt at det funker på bryn og vipper. Ikke bruk det på steder du ikke ønsker mer hårvekst - og pass på så du ikke får det i øya Jeg tenker på hyperpigmentering. Skal funke veldig bra? Anonymkode: e2bef...e99
saltyliquorice Skrevet 15. november 2017 #4 Skrevet 15. november 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker på hyperpigmentering. Skal funke veldig bra? Anonymkode: e2bef...e99 Det har jeg ikke peiling på. De jeg kjenner som bruker produktet bruker det kun for økt hårvekst. Hadde heller gått til hudlege med en slik problemstilling 😅
AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #5 Skrevet 15. november 2017 Kjempe bra for økt hårvekst ja både tykkere og lengre hår. Mange som f eks har nappet bort øyebrynene bruker det på bryn med stor suksess. Man kan bruke det i ansiktet enten som fuktighets boost/maske en gang i uka over natten, men det tetter porene og generer whiteheads om man bruker det noe særlig oftere over tid. Jeg brukte det nesten hver kveld i en måneds tid, fikk kjempe fin og fuktet hud men så begynte whiteheadsa å komme... Man kan også bruke det som oljerens i dusjen men rense godt av med annen ansiktsrens etter å ha massert oljen og latt den virke litt (for å "olje ut " urenheter uten å måtte bruke hard skrubb) For hyperpigmentering har jeg aldri hørt at det funker for og kan heller ikke se for meg hvorfor det skulle det. Om du vil bli kvitt røde eller brune merker og arr i ansiktet anbefaler jeg deg heller å bruke sneglekrem (snail recovery gel) eller OST20 C vitamin serum! Anonymkode: 54acf...5be
AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #6 Skrevet 15. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kjempe bra for økt hårvekst ja både tykkere og lengre hår. Mange som f eks har nappet bort øyebrynene bruker det på bryn med stor suksess. Man kan bruke det i ansiktet enten som fuktighets boost/maske en gang i uka over natten, men det tetter porene og generer whiteheads om man bruker det noe særlig oftere over tid. Jeg brukte det nesten hver kveld i en måneds tid, fikk kjempe fin og fuktet hud men så begynte whiteheadsa å komme... Man kan også bruke det som oljerens i dusjen men rense godt av med annen ansiktsrens etter å ha massert oljen og latt den virke litt (for å "olje ut " urenheter uten å måtte bruke hard skrubb) For hyperpigmentering har jeg aldri hørt at det funker for og kan heller ikke se for meg hvorfor det skulle det. Om du vil bli kvitt røde eller brune merker og arr i ansiktet anbefaler jeg deg heller å bruke sneglekrem (snail recovery gel) eller OST20 C vitamin serum! Anonymkode: 54acf...5be Har sneglekremen der ja. Men den funker vel ikke på pigmenteringsflekker? Anonymkode: e2bef...e99
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå