AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #1 Skrevet 15. november 2017 Når det står at et borettslag kostnadsfritt skal få installert fiber, er det da automatisk at man får nett? Eller må man bestille slik boks i tillegg? Må man tegne eget internettabo. eller får hele borettslaget et felles internett? Jeg vet ikke hvordan det fungerer eller hva det er Anonymkode: 8087b...afd
Wenda Skrevet 15. november 2017 #2 Skrevet 15. november 2017 (endret) Du må nok tegne abbonement og få en boks til din bolig. Men borettslaget står for at det blir gravd opp og lagt fiberkabel inn til bygningen og til hver enkelt leilighet slik at den som ønsker det kan bestille netT Endret 15. november 2017 av Wenda
AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #3 Skrevet 15. november 2017 Det varierer, noen borettslag har et minimumstilbud som er inkludert i husleia slik at alle får. Anonymkode: 07f49...7e6
TMB Skrevet 16. november 2017 #4 Skrevet 16. november 2017 Faren min fikk akkurat installert fiber i borettslagsleiligheten sin. Borettslaget fikk gratis installasjon og laveste abonnement på internett og TV gratis for alle andelseiere så lenge de bandt seg i 5 år tror jeg det var. Så nå betaler han litt eksra for raskere linje bare. Fibermodem og trådløs ruter var inkludert også. Dette er Canal Digital.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå