AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #1 Skrevet 15. november 2017 å miste tiltrekningen til en fyr du i utgangspunktet likte, men merker er både uerfaren og sjalu? Synes synd på han, tiltrekningen ble borte etter at han begynte å prate om hvor enkelt damer har det og at han har gitt opp dating pga manglende respons osv. Han er også snart 40 og har ikke kysset noen på omtrent 25 år... Har hengt med han et par ganger, men på slutten av hver gang og vi gir klem/lite kyss er det "synes vi kunne gjort dette mer i dag", men da tenker jeg at han kunne tatt initiativ selv. Og så snakker han om at han gjerne vil bli kjæresten min og han ikke vil at jeg skal gå på julebord eller date andre. At en gang jeg avlyste en avtale ble han megalei seg. Det blir too much for meg. Føler han bare er ute etter en hvilken som helst dame og ikke meg spesifikt. Liker han godt ellers, men bitterheten i kombo med null erfaring gjør at han fremstår særdeles lite atttaktiv. En mann som han ville vært 200% mer attraktiv om han hadde slappet mer av og lært når han skulle holde munn. Anonymkode: 0a395...60d
AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #2 Skrevet 15. november 2017 Slemt? Absolutt ikke, det er da ikke noe du kan noe for. Du er aldri forpliktet til å være tiltrukket av en mann, enten er tiltrekningen der eller så er den ikke. Anonymkode: ae6c7...969 3
Gjest Catalina Culès Skrevet 15. november 2017 #3 Skrevet 15. november 2017 Nei, på ingen måte er det slemt.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #4 Skrevet 15. november 2017 Nei det er ikke slemt å miste interessen, Man kan jo ikke akuratt tvinge frem følelser heller. Anonymkode: 52d50...558 2
AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #5 Skrevet 15. november 2017 Just now, AnonymBruker said: Slemt? Absolutt ikke, det er da ikke noe du kan noe for. Du er aldri forpliktet til å være tiltrukket av en mann, enten er tiltrekningen der eller så er den ikke. Anonymkode: ae6c7...969 Hvordan kan jeg ta dette med han? Han sender meldinger hver dag og viser han er veldig interessert og tenker på meg hele tiden. Vi møtes sikkert minst en gang i uka pga en gruppeaktivitet. Han hadde vært veldig morsom å ha som ren kamerat, men det virker som han har bygd seg opp veldig store forventninger om at "dette er dama" fordi noen først har vist han litt interesse og møtt han et par ganger. Får veldig vondt av han og vet akkurat hvordan den følelsen er. Hvordan burde jeg gjøre det? Føler på veldig skyldfølelse, men har vært ærlig hele veien om at jeg ikke ønsker en kjæreste. Anonymkode: 0a395...60d
Måbarefåsiat... Skrevet 15. november 2017 #6 Skrevet 15. november 2017 Du kan ikke tvinge deg selv til å like noen. Men jeg hadde uansett dumpa han når han ikke vil at du skal gå på julebord. Det lukter ubehagelig kontrollerende. 2
AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #7 Skrevet 15. november 2017 6 minutes ago, Måbarefåsiat... said: Du kan ikke tvinge deg selv til å like noen. Men jeg hadde uansett dumpa han når han ikke vil at du skal gå på julebord. Det lukter ubehagelig kontrollerende. Takk. Sitter bare og lurer på om han bare er ekstremt uerfaren og derfor er sånn, eller om han er en potensiell kontrollerende fyr. Har i utgangspunktet ikke så mye å si, da, all tiltrekning er uansett borte... Anonymkode: 0a395...60d
meeeg9 Skrevet 15. november 2017 #8 Skrevet 15. november 2017 Liker du ham generelt ikke, eller liker du ham ikke fordi du tror at han liker kun fordi du er en dame som har vist litt interesse for ham? For hvis det er det sistnevnte, da tenker jeg at du kan spørre ham om hva han liker ved deg, for å avklare at det er faktisk DEG han liker, før du hopper til konklusjonen om at han egentlig liker deg bare fordi han tror at du liker ham..
AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #9 Skrevet 15. november 2017 Jeg gjorde det nå. Gikk relativt greit. Anonymkode: 0a395...60d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå