Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe en gave til pakkelek. Det er damer og menn frå 20-60 år som deltar! Hva i all verden kjøper eg? Gaven bør jo ikkje knuse under lek . Jeg er helt to. For ideer, kan noen hjelpe?  150 kroner

Anonymkode: 566d6...091

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var ein lur ide! Takk

Skrevet

Ei vinflaske pleier alltid å være populært (men det er nesten litt «juks» dersom det er en byttelek hvor en kan velge den gaven h*n helst vil ha) eller ei flaske god olivenolje? 

Nips har vel de fleste voksne nok av, men dersom det er før jul så kan jo noe pen julepynt være Ok. 

Anonymkode: 33cfd...89d

Skrevet

Ja vin pleier å funke, men denne gaven skal visst sendes rundt og rundt eit bord, trille terninger og når neste mann får to like skal han grabbe presangen og prøve å pakke opp, før nestemann får to like tall. Også skal dei ta på grytevotter og nisselue før dei får prøve å åpne. Derfor må det være noe som ikke knuser ;-) men takk for tipset uansett!

Skrevet

Jeg har noen ganger pakket inn flaxlodd i esker eller andre tomme bokser. Kult med at dere må ha på grytevotter forresten :laugh: Det har vi ikke pleid å ha, men det skal jeg jammen anbefale hos oss på neste fest!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...