AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #1 Skrevet 15. november 2017 Samboer kommer hjem og sier at han reiser til utlandet samme kveld. Han reiser pga han skal hente sin bestemor som er på ferie i utlandet. Hun liker ikke å reise alene. Vi sitter sammen hver kveld og snakker om alt mulig. Den siste perioden har han hatt veldig travelt på jobben sånn at det gikk utover familielivet og jeg har stilt dobbelt opp. Plutselig får jeg denne beskjeden mens jeg lager middag. Jeg tenker at sånne ting bør man informere partneren i god tid. Hvordan hadde du reagert ? Anonymkode: 8b524...99b
AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #2 Skrevet 15. november 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Samboer kommer hjem og sier at han reiser til utlandet samme kveld. Han reiser pga han skal hente sin bestemor som er på ferie i utlandet. Hun liker ikke å reise alene. Vi sitter sammen hver kveld og snakker om alt mulig. Den siste perioden har han hatt veldig travelt på jobben sånn at det gikk utover familielivet og jeg har stilt dobbelt opp. Plutselig får jeg denne beskjeden mens jeg lager middag. Jeg tenker at sånne ting bør man informere partneren i god tid. Hvordan hadde du reagert ? Anonymkode: 8b524...99b Det må ligge noe mere i historien her. Har bestemoren blitt syk siden hun må akutt hentes? Man henter da ikke plutselig fordi hun ikke liker å reise alene? Sånt planlegger man. Kan det være han lyver til deg og skal noe helt annet? Anonymkode: e3781...f83 1
Arabella Skrevet 15. november 2017 #3 Skrevet 15. november 2017 Min første tanke er hvordan kom denne bestemoren seg til utlandet? Ettersom hun ikke vil reise alene, hadde hun vel reisefølge. Dernest aner jeg ugler i mosen for mannens vedkommende. 3
AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #4 Skrevet 15. november 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det må ligge noe mere i historien her. Har bestemoren blitt syk siden hun må akutt hentes? Man henter da ikke plutselig fordi hun ikke liker å reise alene? Sånt planlegger man. Kan det være han lyver til deg og skal noe helt annet? Anonymkode: e3781...f83 Hei. De 2 siste gangene måtte hun hentes pga hun føler seg ikke trygg å reise alene. Hun har leilighet der og pleier å være der 1-2 mnd om gangen. Jeg har vist lenge at det er han som skal hente henne. Men at det kom så plutselig var det veldig spesielt. Jeg vet at han ikke skal noe annet pga han viste meg billettene og prøvde å forklare at de var billigst og den beste løsningen. ts Anonymkode: 8b524...99b
AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #5 Skrevet 15. november 2017 Akkurat nå, Arabella skrev: Min første tanke er hvordan kom denne bestemoren seg til utlandet? Ettersom hun ikke vil reise alene, hadde hun vel reisefølge. Dernest aner jeg ugler i mosen for mannens vedkommende. Hun reiste med sin mann. Mannen kom tilbake etter 2 uker, men gidder ikke å reise igjen for å hente henne. Han er også gammel. ts Anonymkode: 8b524...99b
Mnjah Skrevet 15. november 2017 #6 Skrevet 15. november 2017 Kan du ikke heller logge deg av kvinneguiden og kjenne etter hvordan du reagerer selv...? 1
Ulrikke Skrevet 15. november 2017 #7 Skrevet 15. november 2017 Så EGENTLIG har du visst at han skulle hente henne, men bare ikke når? Da har vel bestemor funnet ut at hun vil hjem snart, han har sjekket billetter og funnet ut at den billigste var NÅ, og muligens en uke til neste gang det var så billig... Hvor lenge blir han borte i forbindelse med denne hentingen da? Enig i at han burde tatt en telefon til deg før han bestilte, men han er mann
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå