AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #1 Skrevet 15. november 2017 Jeg har et problem og det vet jeg godt, men jeg har ikke så mye annet å tilby enn sex og pent utseendet. Så er det jo sånn at jeg ikke er fornøyd nok selv om jeg er mann. Helt jævlig. Jeg er fornøyd med kropp, hår og stil. Men ikke fjeset. Det er to ting som gjør at jeg ikke er fornøyd. 1. Øynene. De er smale og jeg hører ofte kvinner sier om andre han har så fine store mørke øyner, eller fine store blå øyner. Det får meg til å føle meg ikke bra nok. Mine er like smale som dette sånn ca og samme farge. Brune. Aldri fått kommentarer på øynene men hva synes egentlig damer om smale øyner på menn? Jeg kan ikke går rundt å spør face2face. 2. Munnen. Jeg ser så sur ut. Det var vanskelig å finne bilde som ligner, men jeg ser forbanna ut. Det er så fint med de som er alvorlig og likevel ser ut som de smiler litt. Jeg ser bare ut som jeg kan angripe noen av sinne når som helst. Så dere kan tenke dere hvor sur jeg ser ut. Dette plager meg og jeg lurer på om det er på grunn av dette kvinner er utro eller ikke holder ut med meg. Litt oppførsel også, men kom ikke her å si at kvinner ikke går etter utseendet. Hadde ikke jeg hatt bra kropp så hadde jeg sikkert hatt problem med å finne damer. Dette er ikke noe jeg vil snakke med vennene mine om og de sier så klart jeg er bra nok. Jeg er ikke det. Jeg vil være så perfekt så mulig. Hvordan skal jeg klare det? Svar ærlig damer, hadde dere holdt dere unna en som ser forbanna ut så lenge han ikke smiler? Anonymkode: 3ff4c...0a4
Gjest Axl Rose Skrevet 15. november 2017 #2 Skrevet 15. november 2017 Jeg skulle ikke skrive som ab men samme faen. Jeg er en drittsekk og det vet jeg, men prøv å glem oppførselen min. Hadde dere holdt dere unna en snill mann som ser sur ut? Da snakker jeg om forhold.
Gjest yeans Skrevet 15. november 2017 #3 Skrevet 15. november 2017 Altså. Tuller du? Det er ingenting i veien med deg. Tenk mer positivt, øv deg på å vise et vennlig ansikt når du er ute blandt folk, men vær deg selv først og fremst. Sur eller ei. Det er vel ingen som ikke er selvkritiske når de ser på sitt eget ansikt i speilet. Opp med humøret gutt!
AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #4 Skrevet 15. november 2017 4 minutter siden, Axl Rose skrev: Jeg skulle ikke skrive som ab men samme faen. Jeg er en drittsekk og det vet jeg, men prøv å glem oppførselen min. Hadde dere holdt dere unna en snill mann som ser sur ut? Da snakker jeg om forhold. Du får smile litt da. Skal ofte ikke mere til. Anonymkode: 64c49...b97 2
Gjest Axl Rose Skrevet 15. november 2017 #5 Skrevet 15. november 2017 Jeg får ikke opp humøret når jeg ikke har så mye annet å være stolt over og det ikke er perfekt nok. Jeg kan ikke gå rundt å smile hele tiden det er bare creepy.
Gjest Catalina Culès Skrevet 15. november 2017 #6 Skrevet 15. november 2017 Ingen er perfekte, det er helt umulig, alle har noe de ikke liker ved seg selv. Jeg har aldri opplevd deg som en drittsekk her på forumet, du er faktisk en av de jeg liker best her inne. Ikke vær så hard mot deg selv.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #7 Skrevet 15. november 2017 Jeg synes smale øyne er fint jeg? Trodde det var generelt slik at menn skulle ha smale øyne Når jeg tenker store øyne og mann så ser jeg for meg sånne store valpeøyner, søtt det, men ikke særlig maskulint. Når det kommer til at dusjer sint ut, du trenger jo ikke gå rundt å smile hele tiden, men du trenger heller ikke å skru av all ansiksdynamikk. Jeg ser på meg selv som en pen jente, men om jeg skal slappe av helt og bare la alt henge ser jeg ikke særlig pen ut da får keg tunge øyelokk og ser egentlig ut som jeg kunne myrdet noen jeg også. Jeg går alltid og ser levende ut i ansiktet, altså et våkent responsivt ansikt. Prøv det du også. Anonymkode: 1df61...7ca 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #8 Skrevet 15. november 2017 Ok beklager... Jeg skriver fra mobil og det er jeg ikke så flink Dusjer sint skulle så klart være "du ser sint". Er sikkert mange andre rare feil også, så beklager for det. Anonymkode: 1df61...7ca 1
Gjest JudasPriest Skrevet 15. november 2017 #9 Skrevet 15. november 2017 Ingen er perfekte. Jeg syns han på bildet er kjekk. Og folk som går rundt å gliser ser teite ut. Jeg smiler kun når jeg mener det. Jeg går aldri rundt å smiler. Folk sier ALLTID at jeg ser sur ut. Selv om jeg ikke er sur, jeg er bare alvorlig. Det betyr ikke at jeg aldri smiler og ler. Jeg foretrekker å være ekte. Jeg tror ikke det er noen som føler seg fine, og attraktive hele tiden. Det viktigste er at man godtar seg selv, og lærer seg å bli komfortabel i sitt eget skinn.
SunnivaOslo Skrevet 15. november 2017 #10 Skrevet 15. november 2017 Jeg tror nok det er bare oppførselen din. Du sier jo selv at du er en drittsekk og de fleste oppegående kvinner unngår sånne menn. 3
AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #11 Skrevet 15. november 2017 Jeg blir litt redd folk med store øyne. Føler de stirrer meg dypt inn i sjela på et vis. Liker bedre at de er litt smale. Anonymkode: 3d5b5...933
Bruttonasjonalp Skrevet 15. november 2017 #12 Skrevet 15. november 2017 Penere med smale øyne hos menn enn store øyne Det synes jeg er et kvinnelig trekk og ikke så maskulint. Tenker på Ivo Caprino-dukkene jeg da. 1
Måbarefåsiat... Skrevet 15. november 2017 #13 Skrevet 15. november 2017 Beklager, men jeg må bare: øyne - ikke øyneR. De kan se ut som de vil, men snakk reint.
_popcorn_ Skrevet 15. november 2017 #14 Skrevet 15. november 2017 Jeg kunne aldri datet en som var så utseendefokusert. 5
Gjest Frankenstein1 Skrevet 15. november 2017 #15 Skrevet 15. november 2017 (endret) Det er ikke ditt ansvar her på jorden å underholde eller please alle du møter (eller noen som helst). Hvis noen er misfornøyd med at du ikke smiler mer, er det bare fordi de ikke forstår dette, men det trenger ikke du å bry deg om. Hvis ikke du vil. Og nei, jeg hadde ikke droppet en person utelukkende fordi han så forbannet ut. Jeg ser ofte forbannet ut selv, så... Endret 15. november 2017 av Frankenstein1
Gjest yeans Skrevet 15. november 2017 #16 Skrevet 15. november 2017 25 minutes ago, Axl Rose said: Jeg får ikke opp humøret når jeg ikke har så mye annet å være stolt over og det ikke er perfekt nok. Jeg kan ikke gå rundt å smile hele tiden det er bare creepy. Så vær creepy da. Som KG's egen Axl Rose. Eller få deg en katt.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #17 Skrevet 15. november 2017 40 minutes ago, AnonymBruker said: Jeg har et problem og det vet jeg godt, men jeg har ikke så mye annet å tilby enn sex og pent utseendet. Så er det jo sånn at jeg ikke er fornøyd nok selv om jeg er mann. Helt jævlig. Jeg er fornøyd med kropp, hår og stil. Men ikke fjeset. Det er to ting som gjør at jeg ikke er fornøyd. 1. Øynene. De er smale og jeg hører ofte kvinner sier om andre han har så fine store mørke øyner, eller fine store blå øyner. Det får meg til å føle meg ikke bra nok. Mine er like smale som dette sånn ca og samme farge. Brune. Reveal hidden contents Aldri fått kommentarer på øynene men hva synes egentlig damer om smale øyner på menn? Jeg kan ikke går rundt å spør face2face. 2. Munnen. Jeg ser så sur ut. Det var vanskelig å finne bilde som ligner, men jeg ser forbanna ut. Det er så fint med de som er alvorlig og likevel ser ut som de smiler litt. Jeg ser bare ut som jeg kan angripe noen av sinne når som helst. Så dere kan tenke dere hvor sur jeg ser ut. Dette plager meg og jeg lurer på om det er på grunn av dette kvinner er utro eller ikke holder ut med meg. Litt oppførsel også, men kom ikke her å si at kvinner ikke går etter utseendet. Hadde ikke jeg hatt bra kropp så hadde jeg sikkert hatt problem med å finne damer. Dette er ikke noe jeg vil snakke med vennene mine om og de sier så klart jeg er bra nok. Jeg er ikke det. Jeg vil være så perfekt så mulig. Hvordan skal jeg klare det? Svar ærlig damer, hadde dere holdt dere unna en som ser forbanna ut så lenge han ikke smiler? Anonymkode: 3ff4c...0a4 37 minutes ago, Axl Rose said: Jeg skulle ikke skrive som ab men samme faen. Jeg er en drittsekk og det vet jeg, men prøv å glem oppførselen min. Hadde dere holdt dere unna en snill mann som ser sur ut? Da snakker jeg om forhold. Jeg liker smale øyne best på menn. I ditt tilfelle misstenker jeg, som du nevner selv, at det er oppførselen din som er problemet. Øynene og munnen kan være så "perfekte" de bare vil, men drittsekker holder jeg meg uansett langt unna. Anonymkode: 6a662...168 2
AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #18 Skrevet 15. november 2017 41 minutter siden, Axl Rose skrev: Jeg skulle ikke skrive som ab men samme faen. Jeg er en drittsekk og det vet jeg, men prøv å glem oppførselen min. Hadde dere holdt dere unna en snill mann som ser sur ut? Da snakker jeg om forhold. En person som ser sur ut inviterer jo ikke til kontakt. Kjenner jeg han ikke vet jeg jo ikke om han er snill eller ikke, så da tenker jeg at den som vet selv at man ser sur ut, må prøve å virke imøtekommende. Blikkontakt, er lite smil - trenger ikke gå rundt å glise til alle du møter, men vise at man er åpen for kontakt. Jeg unngår folk som ser ut som de ikke ønsker å snakke med meg... Men problemet - er du en drittsekk så rømmer jeg jo i øyeblikket jeg oppdager det. Da er det at du ser sur ut ditt minste problem. Er du en drittsekk må du fokusere på endre det, dersom du vil bygge relasjoner som varer. Jeg har aldri hørt om noen som droppet en mann på grunn av øyefasongen - men jeg har hørt om mange som droppet drittsekkene. For å si det sånn. Anonymkode: 326c1...e05 4
Gjest Axl Rose Skrevet 15. november 2017 #19 Skrevet 15. november 2017 Takk for fine svar a, hjelper på humøret. Jeg smiler av og til. Ikke alltid ekte, men kan ikke smile hele tiden og da ser jeg sur ut. Fint å vite at det ikke gjør noe. Når det gjelder oppførsel så prøver jeg så godt jeg kan å være snill, men dårlige dager da blir jeg litt drittsekk selv om jeg ikke mener det. 1 time siden, Calandria skrev: Ingen er perfekte, det er helt umulig, alle har noe de ikke liker ved seg selv. Jeg har aldri opplevd deg som en drittsekk her på forumet, du er faktisk en av de jeg liker best her inne. Ikke vær så hard mot deg selv. Takk 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ok beklager... Jeg skriver fra mobil og det er jeg ikke så flink Dusjer sint skulle så klart være "du ser sint". Er sikkert mange andre rare feil også, så beklager for det. Anonymkode: 1df61...7ca Jeg skjønte hva du mente 41 minutter siden, yeans skrev: Så vær creepy da. Som KG's egen Axl Rose. Eller få deg en katt. Hva skal jeg nå med katt.
Gjest yeans Skrevet 15. november 2017 #20 Skrevet 15. november 2017 6 minutes ago, Axl Rose said: Takk for fine svar a, hjelper på humøret. Jeg smiler av og til. Ikke alltid ekte, men kan ikke smile hele tiden og da ser jeg sur ut. Fint å vite at det ikke gjør noe. Når det gjelder oppførsel så prøver jeg så godt jeg kan å være snill, men dårlige dager da blir jeg litt drittsekk selv om jeg ikke mener det. Takk Jeg skjønte hva du mente Hva skal jeg nå med katt. Katter kan få deg til å smile når du ikke vil det 🐈
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå