AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #1 Del Skrevet 15. november 2017 kan du anbefale meg de? Hva er dine erfaringer der? Anonymkode: cea30...401 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 15. november 2017 #2 Del Skrevet 15. november 2017 Adam og Evas drakt er vel litt kaldt nå i november? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne67 Skrevet 15. november 2017 #3 Del Skrevet 15. november 2017 Jeg regner med at det er frisør-kjeden du mener? Det avhenger helt av den enkelte frisør hvor fornøyd man er, - jeg er fornøyd med de fleste uansett hvor de jobber. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2017 #4 Del Skrevet 16. november 2017 Hvor bor du? I Oslo er Harlem Alexander på A og E på Steen og Strøm fantastisk. Eneste frisøren jeg har orket å komme tilbake til. Han lytter, foreslår og er sykt god på klipper som ikke krever for mye styling. Nå liker jeg å eksperimentere litt da, så mulig jeg får litt ekstra service fordi han får lov til å gjøre noe annet enn å stusse langt hår. Anonymkode: a65c1...efe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2017 #5 Del Skrevet 16. november 2017 2 minutes ago, AnonymBruker said: Hvor bor du? I Oslo er Harlem Alexander på A og E på Steen og Strøm fantastisk. Eneste frisøren jeg har orket å komme tilbake til. Han lytter, foreslår og er sykt god på klipper som ikke krever for mye styling. Nå liker jeg å eksperimentere litt da, så mulig jeg får litt ekstra service fordi han får lov til å gjøre noe annet enn å stusse langt hår. Anonymkode: a65c1...efe hva er han? Anonymkode: cea30...401 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2017 #6 Del Skrevet 16. november 2017 14 hours ago, Hanne67 said: Jeg regner med at det er frisør-kjeden du mener? Det avhenger helt av den enkelte frisør hvor fornøyd man er, - jeg er fornøyd med de fleste uansett hvor de jobber. Anonymkode: cea30...401 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2017 #7 Del Skrevet 16. november 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: hva er han? Anonymkode: cea30...401 Skjønte ikke helt spørsmålet? Anonymkode: a65c1...efe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2017 #8 Del Skrevet 16. november 2017 Just now, AnonymBruker said: Skjønte ikke helt spørsmålet? Anonymkode: a65c1...efe glem det. jeg skal ikke på adam og eva uansett Anonymkode: cea30...401 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2017 #9 Del Skrevet 16. november 2017 10 minutes ago, AnonymBruker said: glem det. jeg skal ikke på adam og eva uansett Anonymkode: cea30...401 Herregud for en idiotisk tråd Anonymkode: 024a0...24e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2017 #10 Del Skrevet 16. november 2017 10 minutes ago, AnonymBruker said: Herregud for en idiotisk tråd Anonymkode: 024a0...24e Hva da? Fordi jeg har besluttet meg for ikke gå til frisør salongen? Og BTW, det han er værtfall senior stylist. Anonymkode: cea30...401 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest making.a.mess Skrevet 16. november 2017 #11 Del Skrevet 16. november 2017 Elendigste frisør jeg noengang har brukt. Jeg har en sønn på 5år som skulle klippes. Vi bestilte time og kom til tiden. Fikk beskjed om at de bare hadde en lærling tilgjengelig. (Hva er vits med timebestilling om de ikke har mannskap til å ta timene?) Vi tenkte at lærling cikk sikkert fint. 5åringen hadde 4-5 cm hår og skulle ha en standard gutteklipp. Det pleier å ta 15 min hos frisøren vi vanligvis bruker. Her tok det 2 TIMER. Stakkars gutt. Han satt pent og var tålmodig det skal han ha. Ikke ble det særlig pent heller for vi kunne se hvor saksen hadde vært. Jeg kunne gjort det raskere og bedre med kjøkkensaksa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2017 #12 Del Skrevet 16. november 2017 1 minute ago, Mrs.Purdey said: Elendigste frisør jeg noengang har brukt. Jeg har en sønn på 5år som skulle klippes. Vi bestilte time og kom til tiden. Fikk beskjed om at de bare hadde en lærling tilgjengelig. (Hva er vits med timebestilling om de ikke har mannskap til å ta timene?) Vi tenkte at lærling cikk sikkert fint. 5åringen hadde 4-5 cm hår og skulle ha en standard gutteklipp. Det pleier å ta 15 min hos frisøren vi vanligvis bruker. Her tok det 2 TIMER. Stakkars gutt. Han satt pent og var tålmodig det skal han ha. Ikke ble det særlig pent heller for vi kunne se hvor saksen hadde vært. Jeg kunne gjort det raskere og bedre med kjøkkensaksa Takk for ett seriøst svar. har du noe kjenskap til toni and guy? Anonymkode: cea30...401 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2017 #13 Del Skrevet 16. november 2017 2 minutes ago, Mrs.Purdey said: Elendigste frisør jeg noengang har brukt. Jeg har en sønn på 5år som skulle klippes. Vi bestilte time og kom til tiden. Fikk beskjed om at de bare hadde en lærling tilgjengelig. (Hva er vits med timebestilling om de ikke har mannskap til å ta timene?) Vi tenkte at lærling cikk sikkert fint. 5åringen hadde 4-5 cm hår og skulle ha en standard gutteklipp. Det pleier å ta 15 min hos frisøren vi vanligvis bruker. Her tok det 2 TIMER. Stakkars gutt. Han satt pent og var tålmodig det skal han ha. Ikke ble det særlig pent heller for vi kunne se hvor saksen hadde vært. Jeg kunne gjort det raskere og bedre med kjøkkensaksa ikke barn men som en vosken kvinne gjerne andre tips å Anonymkode: cea30...401 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2017 #14 Del Skrevet 16. november 2017 Har kun vært der én gang. Svindyrt, men egentlig verdt det. Har nok aldri vært så fornøyd før. Klippet og stripet håret. Anonymkode: 26058...731 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2017 #15 Del Skrevet 16. november 2017 2 minutes ago, AnonymBruker said: Har kun vært der én gang. Svindyrt, men egentlig verdt det. Har nok aldri vært så fornøyd før. Klippet og stripet håret. Anonymkode: 26058...731 Og hva slags titell hadde frisøren din? Anonymkode: cea30...401 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2017 #16 Del Skrevet 17. november 2017 On 15.11.2017 at 5:14 PM, Perelandra said: Adam og Evas drakt er vel litt kaldt nå i november? . Anonymkode: cea30...401 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2017 #17 Del Skrevet 17. november 2017 On 15.11.2017 at 5:14 PM, Perelandra said: Adam og Evas drakt er vel litt kaldt nå i november? ok Anonymkode: cea30...401 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå