Gå til innhold

Drikker du øl eller røyker/bruker dop, kan du bare glemme å date meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg utstår ikke øl lukta, jeg hater røyk lukt og det gjør meg syk, og i tillegg akter jeg ikke å delta på diverse doporgier.

Hvorfor reagerer da så mange menn negativt på at jeg sier dette?

Anonymkode: da5cf...12b

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi det er utrolig kjipt å date noen som "ikke tåler lukten av øl".

Jeg hadde også droppet deg om jeg var mann.

Anonymkode: 3a711...5e9

• Liker 20
Skrevet

hvis du sier på den måten, høres du jævla negativ ut, og da antagelivis til alt.

og spesielt hvis du sier det tidlig. og det høres ut som en ankalagelse

Anonymkode: ef5be...b0f

• Liker 14
Skrevet

litt sært at de ikke skal få drikke øl syns jeg. Du må jo ikke sitte klint oppi ansiktet på vedkommende. Røyk skjønner jeg, lukta setter seg over alt og sprer seg. Dop skjønner jeg også. 

Men skal du også nekte han å lage mat du ikke liker lukten på? Bare fordi du ikke liker lukten? Eller skal han måtte lage yndlingsretten sin når du er borte en helg? 

Anonymkode: 1dc3e...3d2

• Liker 10
Skrevet

Kan vel være forskjellige grunner. Men om du legger det frem på samme måte som du skriver det her, så virker du litt kritisk og krass.... 

Skrevet

Da glemmer jeg å date deg, da:-). 

Anonymkode: 55e6f...aad

• Liker 6
Gjest NotNaomi
Skrevet

Er vel helst at du ikke liker øl-lukten som får de til å reagere negativt ?

Røyk og dop er det mange som holder seg unna da. 

Skrevet
Just now, NotNaomi said:

Er vel helst at du ikke liker øl-lukten som får de til å reagere negativt ?

Røyk og dop er det mange som holder seg unna da. 

Jeg hadde tatt det som ankalegelser hvis noen hadde sagt det tidlig i dating fasen.

Uten å kjenne meg,

• Liker 4
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg utstår ikke øl lukta, jeg hater røyk lukt og det gjør meg syk, og i tillegg akter jeg ikke å delta på diverse doporgier.

Hvorfor reagerer da så mange menn negativt på at jeg sier dette?

Jeg syns du kan snu på tankegangen her. Når sier dette så filtrerer du vekk mange menn som egentlig ikke er optimale for deg. Om en attraktiv kvinne så elegant reduserer frierflokken fra f.eks 40 halvkurante til 4 helt kurante menn, så har hun jo forenklet problemet (den litt for store  delvis ukurante frierflokken) godt og effektivt.

• Liker 1
Skrevet
Just now, I Grosny said:

Jeg syns du kan snu på tankegangen her. Når sier dette så filtrerer du vekk mange menn som egentlig ikke er optimale for deg. Om en attraktiv kvinne så elegant reduserer frierflokken fra f.eks 40 halvkurante til 4 helt kurante menn, så har hun jo forenklet problemet (den litt for store  delvis ukurante frierflokken) godt og effektivt.

I hvilken sjekkebok har du lest det?

Skrevet
6 minutes ago, AnonymBruker said:

Fordi det er utrolig kjipt å date noen som "ikke tåler lukten av øl".

Jeg hadde også droppet deg om jeg var mann.

Anonymkode: 3a711...5e9

Bli da voksen og drikk noe som ikke stinker så inn i hampen. Hadde droppa deg glatt gitt.

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Bli da voksen og drikk noe som ikke stinker så inn i hampen. Hadde droppa deg glatt gitt.

Det vet vi, da du skrev det hi..

• Liker 6
Skrevet
1 minute ago, AnonymBruker said:

I hvilken sjekkebok har du lest det?

Sjekkebok?

Er det ikke enkel logikk at det beste er å luke ut mennesker man ikke passer med, slik at man kan fokusere på de man faktisk passer med?

• Liker 2
Gjest JudasPriest
Skrevet

Man nekter ikke folk å drikke øl. Røyk kan jeg forstå, og drugs. Man skal ikke be noen endre seg, om personen ikke vil endre seg selv. Hvis du ikke liker hva andre folk gjør, move on. Da har dere ikke noe til felles. Men de fleste drikker øl, og ingen vil slutte med det fordi noen er prippen og ikke liker lukta. Det er bare sært. 

Skrevet

Det er greit å få vite at noen ikke liker lukten av øl og skal prøve å nekte meg å nyte det.

Da kan jeg styre unna spetakkelet.

Anonymkode: 1207f...4e8

• Liker 3
Skrevet
6 minutes ago, AnonymBruker said:

hvis du sier på den måten, høres du jævla negativ ut, og da antagelivis til alt.

og spesielt hvis du sier det tidlig. og det høres ut som en ankalagelse

Nei jeg sier det selvfølgelig ikke slik. Jeg har kryssa av for ikke røyk, ikke dop og ikke alkohol på en datingprofil og da er det alltid noen som spør Godtar du ikke øl engang? Jeg er da ærlig og sier at jeg ikke liker øl. Det lukter. Cider, vin, longdrink. Alt det lukter bedre enn øl.

Skrevet
9 minutes ago, AnonymBruker said:

litt sært at de ikke skal få drikke øl syns jeg. Du må jo ikke sitte klint oppi ansiktet på vedkommende. Røyk skjønner jeg, lukta setter seg over alt og sprer seg. Dop skjønner jeg også. 

Men skal du også nekte han å lage mat du ikke liker lukten på? Bare fordi du ikke liker lukten? Eller skal han måtte lage yndlingsretten sin når du er borte en helg? 

Bla bla bla. Øl lukter billig skvip.

Skrevet
2 minutes ago, AnonymBruker said:

Det er greit å få vite at noen ikke liker lukten av øl og skal prøve å nekte meg å nyte det.

Da kan jeg styre unna spetakkelet.

Anonymkode: 1207f...4e8

Det var heller jeg som ønska å styre unna øldrikkere. Drikk øl, men date ikke meg da. Hvor vanskelig er det å forstå?

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Bla bla bla. Øl lukter billig skvip.

Greit du er så bastant på det så folk kan styre unna deg. Hadde en mann forsøkt å nekte meg å drikke noe hadde han blitt dumpa, lett! 

• Liker 1
Gjest Overrasket
Skrevet

Herregud, det er jo helt greit å si det. Flere burde kjenne bedre til hva de faktisk liker og ikke liker. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...