Gjest Emera Skrevet 15. november 2017 #1 Skrevet 15. november 2017 Hver uke er postkassa mi smekkfull av reklame nå. Jeg har "reklame nei takk-" lapp på, men den respekteres altså ikke. Jeg blir så irritert! Reklamen går rett i søpla, så den er bortkastet for firmaene uansett. Er det noen her som har klart å få slutt på dette?
AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #2 Skrevet 15. november 2017 Hva med å kontskte nærmeste postkontor (eller "post i butikk") for å klage ? Anonymkode: 34d82...fdd
_popcorn_ Skrevet 15. november 2017 #3 Skrevet 15. november 2017 Har hatt skilt på postkassen siden jeg flyttet hit for over ett år siden, og har aldri fått noe uadressert reklame. Her er postkasse innendørs da, så det er kun postbud som har tilgang, ikke alle andre som også deler ut reklame. Du kan klage til forbrukerombudet om "nei takk" skiltet ikke respekteres, men er ikke sikker på hvor mye det eventuelt hjelper da.
Gjest Emera Skrevet 16. november 2017 #4 Skrevet 16. november 2017 23 timer siden, _popcorn_ skrev: Har hatt skilt på postkassen siden jeg flyttet hit for over ett år siden, og har aldri fått noe uadressert reklame. Her er postkasse innendørs da, så det er kun postbud som har tilgang, ikke alle andre som også deler ut reklame. Du kan klage til forbrukerombudet om "nei takk" skiltet ikke respekteres, men er ikke sikker på hvor mye det eventuelt hjelper da. Enig i at det neppe hjelper å kontakte Forbrukerombudet. Men nå har jeg vært og hentet flere klistremerker og satt dem på. Så får jeg håpe det bedrer seg.
AnonymBruker Skrevet 16. november 2017 #5 Skrevet 16. november 2017 Jeg har periodevis samme problem, men jeg deler postkassestativ med mange andre, og mistenker at det i hvert fall av og til er andre postkasseeiere som dumper det de ikke vil ha i min postkasse. Har bl.a. funnet ting som følger med blader, uten at selve bladet har havnet i kassen min. DA sluttet jeg å tenke stygt om "idiotiske postbud som ikke kan lese" Anonymkode: 0c76a...b14
Honey Dew Skrevet 16. november 2017 #6 Skrevet 16. november 2017 Det er ikke nødvendigvis Posten som deler ut reklame. Andre firma kjører jo rundt reklame også og de har ingen respekt for Nei-til-Reklame på postkassene.
AnonymBruker Skrevet 16. november 2017 #7 Skrevet 16. november 2017 Klistre et større klistermerke på, evt. en selvlaget lapp? Jeg pleier å klistre noe av reklamen delvis fast til klistremerket halvveis ut av postkassen til postbudet kommer neste dag, og da forsvinner problemet. Virker som det er sommervikarer som overser det. Men skjønner at denne taktikken ikke går i en by, derfor, større merke? Anonymkode: 658f4...aa6
Gjest Emera Skrevet 16. november 2017 #8 Skrevet 16. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har periodevis samme problem, men jeg deler postkassestativ med mange andre, og mistenker at det i hvert fall av og til er andre postkasseeiere som dumper det de ikke vil ha i min postkasse. Har bl.a. funnet ting som følger med blader, uten at selve bladet har havnet i kassen min. DA sluttet jeg å tenke stygt om "idiotiske postbud som ikke kan lese" Anonymkode: 0c76a...b14 Postkassestativ her også. Jeg tror ikke noen bruker kassa mi som dumpeplass, men en kan aldri vite. 1 time siden, Honey Dew skrev: Det er ikke nødvendigvis Posten som deler ut reklame. Andre firma kjører jo rundt reklame også og de har ingen respekt for Nei-til-Reklame på postkassene. Det har vært Norpost her, og de har alltid respektert klistremerket. Nå er jeg ikke helt sikker på hvem det er, muligens er det dem ennå. Det er kun i de siste par ukene der har vært sånn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå