Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heeeei, jeg skal på utveksling til Tanzania fra januar til april og ønsker gjerne høre fra noen som har vært lenge borte fra kjæreste, ektefelle, barn osv. Merker jeg kommer til å savne kjæresten skikkelig! Blir jo hele 3 måneder, og ja tiden kommer nok til å gå fort, men allikevel :/ Ble det mye Skype/facetime på dere? 

Takk på forhånd! :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange av guttene jeg reiste på utveksling med var utro mot kjærestene/samboerene sine som satt hjemme. Vi var borte i et helt år. Tre måneder er jo nesten ingenting - det går nok ganske raskt. 

Anonymkode: 10b52...a72

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Mange av guttene jeg reiste på utveksling med var utro mot kjærestene/samboerene sine som satt hjemme. Vi var borte i et helt år. Tre måneder er jo nesten ingenting - det går nok ganske raskt. 

Satser på det ^_^

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

For en interessant opplysning. Nei, vent... Hva var egentlig intensjonen med å skrive dette til TS som skal på utveksling og har kjæreste? Eller, det sier jo egentlig seg selv. 

Anonymkode: a769a...4d4

• Liker 1
Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

For en interessant opplysning. Nei, vent... Hva var egentlig intensjonen med å skrive dette til TS som skal på utveksling og har kjæreste? Eller, det sier jo egentlig seg selv. 

Stresser ikke med det, altså. Har vært sammen med fyren i 3 år og stoler helt og holdent på han  <3

Endret av Fame
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Poenget var vel egentlig at det går i mange tilfeller dårlig med par hvor den ene reiser på utveksling. Men jeg skrev også at TS tross alt bare skal på utveksling i tre korte måneder, så det kan vel ikke sammenlignes med å være borte i et helt år. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...