Gå til innhold

Vegetarisk pålegg

Fremhevede innlegg

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du leser HI ser du at TS spiser fisk.

Anonymkode: ea3a2...773

TS er ikke vegetarianer, men prøver seg på en uke uten kjøtt. Da antar jeg at TS også inkluderer fisk siden hun legger servelatpølse og makrell i tomat under samme kategori 

Anonymkode: cf451...c2d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
14 minutter siden, yeans skrev:

Hva med ferdiglaget guacamole?

Ikke vær slem da. 

Anonymkode: 3e8c9...de1

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ikke vær slem da. 

Hva var slemt med dette?

Skrevet
1 minutt siden, yeans skrev:

Hva var slemt med dette?

Det smaker jo høgg. Gammel ertepuré på boks liksom? Jeg trodde det var en slem spøk. 

Skrevet

Ketchup kanskje. Smør og ketchup var poppis da jeg var liten, men det var muligens bare fordi vi ikke fikk liv til å spise det. 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det smaker jo høgg. Gammel ertepuré på boks liksom? Jeg trodde det var en slem spøk. 

Det er avokado.

Den ferske på kiwi er da grei nok? Jeg foretrekker å lage selv men fersk på boks er da både krydret og smakfull.

Skrevet (endret)

Støtter ketchup. 

Endret av Fresi
  • Liker 1
Skrevet
5 timer siden, yeans skrev:

Det er avokado.

Den ferske på kiwi er da grei nok? Jeg foretrekker å lage selv men fersk på boks er da både krydret og smakfull.

Mulig den fra Kiwi er annerledes, men ferdig guacamole fra butikken inneholder skremmende lite avocado. I ett tilfelle var det snakk om 1,3%, resten er erter og annet fyllstoff. Guacamole, som det meste andre, er best og sunnest når det er hjemmelaget.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mulig den fra Kiwi er annerledes, men ferdig guacamole fra butikken inneholder skremmende lite avocado. I ett tilfelle var det snakk om 1,3%, resten er erter og annet fyllstoff. Guacamole, som det meste andre, er best og sunnest når det er hjemmelaget.

Uansett mener jo TS at avokado er for dyrt såvidt jeg husker, så det er uaktuelt som forslag i denne inspirerende tråden.

Anonymkode: f6c69...8d2

• Liker 1
Skrevet

PS: Trådstarter liker heller ikke tomat, så hjemmelaget guacamole utgår med høye benløft.

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

PS: Trådstarter liker heller ikke tomat, så hjemmelaget guacamole utgår med høye benløft.

Jeg vet ikke hva slags guacamole du bruker å lage, men det smaker jo vanligvis ikke tomat..

Anonymkode: d89d5...6f8

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...