AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #1 Skrevet 15. november 2017 Han er så utadvendt. Jeg er introvert og sjenert. Alltid i bakgrunnen. Jeg får liksom ikke slutt på det. Han viste interesse. Men jeg ser jo at han er veldig generøs med kommentarer, omsorg og er generelt varm! tror jeg bare har misforstått hele greia og fått en knekk i selvtilliten pga jeg føler meg så mislykket pga min sjenanse og kaldhet. Anonymkode: e0941...c39
AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #2 Skrevet 15. november 2017 Så øv deg opp. lær deg det vestentlige du skal kunne for å tenne en mann, vekk med tunge tanker og vis tilbake det du får! Positive tanker, du kan når du vil Anonymkode: ffbd2...76e 2
AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #3 Skrevet 15. november 2017 Enig, øv deg opp på å bli mindre sjenert. Og å misforstå vennlighet og åpenhet for noe mer er en felle mange går i , spesielt menn da . Min "veiledende regel" er "ikke tro at noen er interessert før de sier det rett ut". Sånn sett er jeg flink på å være ærlig om det når jeg liker noen selv, og forventer at menn også skal være ærlige om det med meg ellers tenker jeg at de bare er venner. På den måten unngår du også misforståelser og å bli såra fordi du har misforstått. Anonymkode: 0f5e3...8b3 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå