AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #1 Skrevet 15. november 2017 Prøver her også, fikk ikke svar under økonomiforumet. Jeg har leilighet på nesten 60 kvadrat, tre panelovner og varmekabler på bad, gang og kjøkken. Er det mest lønnsomt økonomisk å bruke varmekablene eller panelovner for å varme opp boligen? Den er ganske kaldt, gammel leilighet. Spørsmål to er hva som gir jevnest og best opplevd varme? Hva ville dere ha brukt? Anonymkode: ec025...1ad
AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #2 Skrevet 15. november 2017 Håper spørsmålet er dårlig formulert og du ikke faktisk har tre panelovner på badet. Det kommer an på veldig mange faktorer, men jeg ville brukt panelovn Anonymkode: 00554...23d
AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #3 Skrevet 15. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Håper spørsmålet er dårlig formulert og du ikke faktisk har tre panelovner på badet. Det kommer an på veldig mange faktorer, men jeg ville brukt panelovn Anonymkode: 00554...23d Sikkert litt dårlig formulert ja, har 3 panelovner i hele boligen, i stue, kjøkken og soverom. Anonymkode: ec025...1ad
AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #4 Skrevet 15. november 2017 Fordelen med varmekabler er at de holder deg varm på bena, så da tåler du ofte litt lavere temperatur ellers i rommet og kan dermed i mange tilfeller få like god komfort med litt lavere strømforbruk. Jeg hadde derfor valgt varmekabler i rom der du har begge deler. Anonymkode: d4843...fd2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå