Gå til innhold

Blir bare irritert når han gir meg oppmerksomhet :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker egentlig en mann. Han ga meg oppmerksomhet til han nok ga opp. Jeg var så redd for å bli såret og mer forelsket. 

Men for noen mnd siden var det en enda eldre fyr (snart40 sikkert, jeg er 26 selv) som jeg har jobbet sammen med som la meg til på Facebook. Han kan sende meldinger helt tilfeldig, han spør noen ganger hvordan det går og nå har han begynt å svare hyppigere på storyen min. Kommentere med hjerter i øynene f eks..

Er så skuffende når meldingen er fra han. Jeg svarer han ikke. Men jeg synes det er så forbanna kjedelig. Jeg gjorde ingenting for å få oppmerksomhet fra han jeg liker, men ikke fra han var heller. 

Anonymkode: 8dafc...232

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om det plager deg, si fra - på en pen måte.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Carrot skrev:

Om det plager deg, si fra - på en pen måte.

Trodde er best å bare være stille. Kanskje han blir stille, men om han spør om noe mer så skal jeg si ifra. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Trodde er best å bare være stille. Kanskje han blir stille, men om han spør om noe mer så skal jeg si ifra. 

Neppe, men det er ditt liv.

Skrevet

Huff, nå har han svart på storyen igjen :( han gir meg en smiley med hjerter i øynene!  Han nærmer seg 40! Hvis han skal sjekke meg får han skrive at han er intressert slik at jeg kan gi han et svar. Er alt han kan å skrive hjertesmiley liksom?  Og så er det så kjedelig. Det er ikke han jeg vil høre fra. Du vet... Han blir litt den forstyrrende fyren som du håper du ikke ser navnet til på skjermen. Men som prøver å komme i kontakt uansett hvor lite du går inn for det. 

• Liker 1
Skrevet

Om du var i en romantisk komedie nå, så kommer han du vil høre fra til å svikte deg og du finner ut at han slitsomme er perfekt for deg.. 

Anonymkode: a2c18...f71

• Liker 1
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om du var i en romantisk komedie nå, så kommer han du vil høre fra til å svikte deg og du finner ut at han slitsomme er perfekt for deg.. 

Hvordan kan jeg finne ut at han er perfekt når jeg aldri har likt han? Og hvorfor er det hele tiden den man liker som svikter?  Jeg er heller singel enn med han andre. Herregud så kjedelig det er hele tiden!  Det er ikke noe spennende med kjærligheten sånn egentlig. Jeg blir deppa hver gang jeg blir forelska u stedet for glad. 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan jeg forandre meg slik at jeg ikke tiltrekker meg han her?  Blir så sint på meg selv for det her

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan jeg forandre meg slik at jeg ikke tiltrekker meg han her?  Blir så sint på meg selv for det her

Ikke ha han på snap? 

Anonymkode: e1aa7...1cc

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke ha han på snap? 

Anonymkode: e1aa7...1cc

Det er på Facebook.. Har bare ikke svart han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...