Gjest Gjesta Skrevet 27. januar 2005 #21 Del Skrevet 27. januar 2005 Men dere som mener størrelsen er så viktig; er det så mange som har små? Nei, har aldri sett en som er for liten. For min egen del frykter jeg heller de som er store,....*spjææl* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mulle Skrevet 28. januar 2005 #22 Del Skrevet 28. januar 2005 I alle fora og samtaler om størrelser kommer det 99% av tilfellene frem "det er ikke størrelsen det kommer an på, men hvordan man bruker den" Det jeg lurer på er om det seriøst finnes så utrolig forskjellige måter å stikke et lem inn og ut på? I tilfelle vil jeg gjerne vite om forskjellene og hva som er bra/dårlig? for min del...handler det om rytme, og hvor lenge han varer. it's not the size that matters, but the magic in the stick! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. januar 2005 #23 Del Skrevet 28. januar 2005 .... Manndom og god sex ligger ikke i p....n. Det er hele mannen en har sex med, ikke bare med det berømmelige svamplegemet. Forskjellige stillinger gir forskjellig følelese og treffer ulike punkter. Og ja, menn kan røre mye på den. Men under samleiet har ikke det så mye betydning for meg. Om jeg strammer, får han ikke til å røre så mye på den allikevel. Hvis jeg slapper av i sjeden, kjenner jeg derimot godt at den beveger seg. Penis er et artig dyr som det er veeeeeldig hyggelig å leke med, men den er fortsatt et vedheng. Det er faktisk eieren av denne forunderlige skapningen som er mest interesant.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Milah Skrevet 28. januar 2005 #24 Del Skrevet 28. januar 2005 Nei, har aldri sett en som er for liten. For min egen del frykter jeg heller de som er store,....*spjææl* Ja, det samme mener jeg.. er ikke noe særlig å være godt i gang, for så å bli redd når du tar av han undertøyet.. Ikke at jeg har opplevd det, men har tenkt på det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 28. januar 2005 #25 Del Skrevet 28. januar 2005 Ja' date=' det samme mener jeg.. er ikke noe særlig å være godt i gang, for så å bli redd når du tar av han undertøyet.. Ikke at jeg har opplevd det, men har tenkt på det![/quote'] Hehehe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.Mann_ Skrevet 31. januar 2005 #26 Del Skrevet 31. januar 2005 Rytmesans goes a long way ... :-) Jepp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Fiona* Skrevet 31. januar 2005 #27 Del Skrevet 31. januar 2005 Ahem. Den KAN bli veldig liten :o Den kan bli like liten som den kan bli stor, for å si det sånn, jeg er ikke fan av noen av deleen, jeg vil ha en helt grei gjennommsnitts sak, fortrinnsvis med et vedheng på ca 1.80 med innhold helt øverst, rett under hårfestet. En veldig liten penis lurer du på om er der i det hele tatt. Du lurer på om den er inne, om den er stiv, om han er klar over hvor liten den er, om det er mulig for ham å komme, om hvordan i all verden han finner den når han skal onanere og tusen andre ting som gjør at du i hvert fall ikke får konsentrert deg om sexen. Beklager... Men det skal en del til før den er problematisk liten. Jeg tror faktisk problemet med for stor pikk er større enn problemet med for liten pikk. Har iallfall vært ute med flere som er vondt store enn plagsomt små. Altså, har bare møtt en som var så liten, men et par som har vært for store. De fleste er helt normale med alskens mulige former og fasonger, og er stort sett (stort sett! ikke alltid) digg uansett. Det er absolutt fyren den henger på som avgjør hvorvidt den er verdt å pleie omgang med. Han ene som var veldig stor trodde det var nok at han var stor, og oppførte seg som om jeg burde få en multiorgasme bare ved å se litt lenge på den. Det kan jeg avkrefte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donnie Darko Skrevet 31. januar 2005 #28 Del Skrevet 31. januar 2005 Rytmesans goes a long way ... :-) Da hjelper det litt og være trommis.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 31. januar 2005 #29 Del Skrevet 31. januar 2005 Han ene som var veldig stor trodde det var nok at han var stor' date=' og oppførte seg som om jeg burde få en multiorgasme bare ved å se litt lenge på den. Det kan jeg avkrefte...[/quote'] Jepp, been there. Det var ganske ubrukeleg ja, og han fekk fyken fort. Men for liten e jo... for liten.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 31. januar 2005 #30 Del Skrevet 31. januar 2005 Da hjelper det litt og være trommis.. Ikke bare litt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 1. februar 2005 #31 Del Skrevet 1. februar 2005 jeg synes generelt det er for mye fokus på at mannen må kunne bruke den (kroppen altså). synes det er viktig at både mannen og kvinnen kan bruke den (kroppen igjen) sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 3. februar 2005 #32 Del Skrevet 3. februar 2005 Enig med lurven. Det er samspillet som gjør god sex. Dersom den ene parten bare ligger der, hjelper det ikke om man er førsteelsker nummer en! Tenk det, førsteelsker nummer en! Det var bare for å understreke, ok... :oops: For det første har kjemi vanvittig å si for om sexen skal bli god eller ikke. For det andre er tålmodighet en dyd, og for det tredje teller det veldig om man er kreativ og leken. Pikken er bare en liten del av sexen uansett. Leken og det å bli kjent med en annen kropp er det mest spennende jeg vet. Bruke sansene mens man bukter seg rundt hverandre. I det øyeblikk man sklir inn og kjenner det strammer rundt, har jeg bare lyst til å ligge der noen øyeblikk. Bare nyte følelsen. Deretter har man ufattelig med stillinger og teknikker som kan gjøre opp for manglende kompatibilitet. Dersom mannen er tynt utstyrt og kvinnen føler seg litt vid, kan det være lurt å stå oppreist, bøye seg fremover med hendene i bakken, og krysse beina. På den måten vil følelsen definitivt komme lettere for kvinnen. Det gjelder å lese seg til små triks som kan lette din situasjon uansett om du er mann eller kvinne, liten eller stor, tykk eller tynn. Det er uansett mulig å ha et tilfredsstillende sexliv. Poenget er at man er sammen om å ha det deilig, og at det ikke kun er opp til en part å gjøre det deilig for den andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå