Gjest Anonymous Skrevet 27. januar 2005 #1 Skrevet 27. januar 2005 I alle fora og samtaler om størrelser kommer det 99% av tilfellene frem "det er ikke størrelsen det kommer an på, men hvordan man bruker den" Det jeg lurer på er om det seriøst finnes så utrolig forskjellige måter å stikke et lem inn og ut på? I tilfelle vil jeg gjerne vite om forskjellene og hva som er bra/dårlig?
Maya22 Skrevet 27. januar 2005 #2 Skrevet 27. januar 2005 Det er mange forskjellige stillinger som gjør at det vil føles anderledes. Dette er litt vanskelig og beskrive her! Har mannen en ****som kanskje ikke helt svarer til dine forventninger,kan man variere stillingene slik at man får en mer følelse av å være "fyllt" opp! og som også gjør at ******berører de mest følsomme punktene der inne.....Om man bare har tålmodighet og kreativitet,så gå det! vel...er*****på størrelse med en klitoris er det jo et litt større problem!
Gjest Anonymous Skrevet 27. januar 2005 #3 Skrevet 27. januar 2005 Det er mange forskjellige stillinger som gjør at det vil føles anderledes. De gangene det blir dratt frem at det ikke er størrelsen, men måten han bruker den på som teller er stort sett når det snakkes om at den er liten eller mindre enn ønsket. Hvilke konkrete stillinger er det som gjør at dere føler seg "fyllt opp" og som berører de mest følsomme punktene?
Gjest GreenSky Skrevet 27. januar 2005 #4 Skrevet 27. januar 2005 Det er vel måten han bruker hele kroppen sin på det menes, vil jeg tro.
Gjest Bellatrix Skrevet 27. januar 2005 #5 Skrevet 27. januar 2005 Det er vel måten han bruker hele kroppen sin på det menes' date= vil jeg tro. Sex handler om å bruke hele kroppen. Hadde det bare vært snakk om tingen hadde det vel vært nok med en dildo?
Gjest Chrizzy Skrevet 27. januar 2005 #6 Skrevet 27. januar 2005 Ja enig med de over. Det med å si - måten du bruker den på, betyr vel hvordan du bruker deg på. For selve xxx er vel ganske urørlig under sexen, du må bruke kroppen for å bevege den, tror jeg da
Gjest Pen Softis Skrevet 27. januar 2005 #7 Skrevet 27. januar 2005 Ja enig med de over. Det med å si - måten du bruker den på' date=' betyr vel hvordan du bruker deg på. For selve xxx er vel ganske urørlig under sexen, du må bruke kroppen for å bevege den, tror jeg da [/quote'] Arg! Nok et kvinnfolk som tror pikken bare er et objekt! Det går faktisk an å bevege "den" ganske mye. Men det krever en del teknikk og trening. Det blir som forskjellen på en dame som har tatt kipeøvelser og en som bare ligger der. Personlig så kan jeg vippe den fra rett ut og sikkert 45 grader opp, stå og gynge den, holde igjen blod så det vokser fram blodårer, få den til å bli mørkere rød på hodet, endre tykkelsen ved å slippe inn/ut blod og en del andre "småtriks".
Donnie Darko Skrevet 27. januar 2005 #8 Skrevet 27. januar 2005 Hei lille venn.. nå skal jeg fortelle deg hvordan du puler ei kjerring.. Når du har a liggende sprikende forran deg så må du passe på å treffe riktig.. Et tips her kan være en trakt (dette finner du i skapet hos hu mor) når du er vel innafor så bare peiser du på mens du forteller henne yndige ord som f.eks "Fy faen! NÅ skal du få kuk di hore!" eller "Ah! Du er nesten like deilig som søstra di!" Jokk løs i til det går for deg (1 til 2 min. er passe tid). Når dere er ferdige så vil sikkert dama kose. Fortell henne at det har du ikke tid til for du skal se steven segal på tv3 og drikke øl (damene liker menn som er ærlige) Sånn.. Du er nå klar for sexualitetens flotte verden.
Gjest Anonymous Skrevet 27. januar 2005 #10 Skrevet 27. januar 2005 I alle fora og samtaler om størrelser kommer det 99% av tilfellene frem "det er ikke størrelsen det kommer an på, men hvordan man bruker den" Det jeg lurer på er om det seriøst finnes så utrolig forskjellige måter å stikke et lem inn og ut på? I tilfelle vil jeg gjerne vite om forskjellene og hva som er bra/dårlig? Jeg kan ikke se annet enn at størrelsen faktisk betyr ganske mye. Selvsagt er det mye mer enn det som teller i ett forhold, men rent seksuelt er det bedre med en stor. Jeg skjønner faktisk ikke hvorfor så mange jenter driver å sier at størrelsen ikke betyr noe. Kan en grunn være at sex er en ting som heller ikke betyr stort i livet demmes?
Gjest Naiv super? Skrevet 27. januar 2005 #11 Skrevet 27. januar 2005 I alle fora og samtaler om størrelser kommer det 99% av tilfellene frem "det er ikke størrelsen det kommer an på, men hvordan man bruker den" Det jeg lurer på er om det seriøst finnes så utrolig forskjellige måter å stikke et lem inn og ut på? I tilfelle vil jeg gjerne vite om forskjellene og hva som er bra/dårlig? Så søtt....har ikke dere menn forstått dette helt? 1. Ja, det finnes bra måter å stikke den inn og ut på og det finnes dårlige og feil måter å gjøre det på. Man har enten skjønt det eller man har ikke. Mye går på konsentrasjonen, viljen , motivasjonen, og det mentale. Hvor følsomt man gjør det og hvor ofte mannen varierer på støtene osv. (hardt og sakte, f.eks. versus hurtig) 2. Mange jenter er for snille og sier at det ikke kommer an på størrelsen..akkurat som når vi sier "vi kan jo være venner" til den vi dumper.. Verstehen Sie?
Gjest Chrizzy Skrevet 27. januar 2005 #12 Skrevet 27. januar 2005 Ja jeg har holdt i sånne å kjent på det. Men jeg mener at det ikke er vanlig for en mann å tenke på å vippe den opp å ned med musklene sine mens han knuller ei jente! Å for henne tror jeg ikke det gjør den store forskjellen akkurat de!
Gjest Bellatrix Skrevet 27. januar 2005 #13 Skrevet 27. januar 2005 Jeg kan ikke se annet enn at størrelsen faktisk betyr ganske mye. Selvsagt er det mye mer enn det som teller i ett forhold, men rent seksuelt er det bedre med en stor. Kommer ikke det an på hvordan man er selv da? Det viktigste må jo være at det gjør godt for begge parter. Jeg skjønner faktisk ikke hvorfor så mange jenter driver å sier at størrelsen ikke betyr noe. Kan en grunn være at sex er en ting som heller ikke betyr stort i livet demmes? Nå har jeg aldri sett en veldig liten penis (i hvert fall etter hva jeg har hørt andre mener er en liten penis) og synes mannen in sin er stor nok som den er selv om den ikke er 20 +, men vi har det veldig bra seksuelt likevel. Er det så vanskelig å forstå?
Gjest Chrizzy Skrevet 27. januar 2005 #14 Skrevet 27. januar 2005 Jeg har aldrig truffet en med en liten (som jeg vet da ), før det er den problemstillingen kanskje ikke aktuell å man vet ikke helt hva man prater om?
Gjest Bellatrix Skrevet 27. januar 2005 #15 Skrevet 27. januar 2005 Jeg har aldrig truffet en med en liten (som jeg vet da )' date=' før det er den problemstillingen kanskje ikke aktuell å man vet ikke helt hva man prater om?[/quote'] Sant nok, men den trenger ikke være gedigen for at det skal være bra. Og jeg vil tro at de med små finner måter å tilfredstille en dame på.
Gjest Anonymous Skrevet 27. januar 2005 #16 Skrevet 27. januar 2005 De med små pikker tilfredstiller nok ikek alle de møter, nei....
Gjest Chrizzy Skrevet 27. januar 2005 #19 Skrevet 27. januar 2005 Sant nok, men den trenger ikke være gedigen for at det skal være bra. Og jeg vil tro at de med små finner måter å tilfredstille en dame på. Selvfølgeli, det tror jeg å. Mener bare at det for meg er vanskelig å leve meg inn i den situasjonen når jeg ikke har opplevd det. Det har vært forskjellig størrelse på de jeg har hatt. Å jeg har ikke syntes at noen var små selv om den ene for eksempel var bra mye mindre enn den forrige liksom. Å det betydde ingenting! Har egentlig bare vært borti en kjempestor å det var vondt. Men alt er jo relativt, å for noen er en stor å for en annen mellom å for noen andre gud vet hva. Går egentlig ikke ann å diskutere det her. Det blir som han som var forbannet på meg tidligere i denne tråden, han mente jeg var et kvinnfolk som kun så på gledesstaven som et objekt. Det føles i alle fall sånn når man skriver på denne måten. Jeg liker menn jeg, å det de har med seg liksom
Gjest Bellatrix Skrevet 27. januar 2005 #20 Skrevet 27. januar 2005 Men dere som mener størrelsen er så viktig; er det så mange som har små?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå