AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #1 Skrevet 15. november 2017 Fikk opp denne på facebookern og klarer ikke la være å lure på hvorfor kvinner blir så hysteriske og sinte for noe slikt? Det er en spøk, få litt humor! Hadde det vært omvendt ville jeg bare ledd av det? Anonymkode: 70b7f...ca8
Gjest Catalina Culès Skrevet 15. november 2017 #2 Skrevet 15. november 2017 (endret) Jeg syns den var litt morsom Folk er alt for hårsåre, det gjelder både kvinner og menn. Endret 15. november 2017 av Catalina Culès
AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #3 Skrevet 15. november 2017 Sier seg sjøl at det er uaktuelt å gi BJ til en så stygg mann. Sjekk nesa hans da. ÆSJ! Anonymkode: a2098...e6d 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #4 Skrevet 15. november 2017 Det syns ikke jeg. Kvinner bør gi seksuelle tjenester i bytte for alt? Anonymkode: bdbdc...823 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #5 Skrevet 15. november 2017 Tror ikke det går på at kvinner er så følsomme, det går på forhistorie. Akkurat som svarte har lett for å peke på rasisme og klikker over ting hvite anser som bagateller, det er fordi man treffer en nerve med akkurat den typen humor. Dette går på undertrykkelse way back. Anonymkode: 4b9ed...431 3
AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #6 Skrevet 15. november 2017 Fordi kvinner har empati. Menn er litt enklere og forstår ikke de mer komplekse nyansene hos menneske. Det er derfor det er flere mannlige rasister og ekstremreligiøse (bare se i de verste religiøse landene der de steiner, pisker og dreper- alle er menn). Anonymkode: ce8ed...fbb 4
Mettemette Skrevet 15. november 2017 #7 Skrevet 15. november 2017 2 minutes ago, AnonymBruker said: Fordi kvinner har empati. Menn er litt enklere og forstår ikke de mer komplekse nyansene hos menneske. Det er derfor det er flere mannlige rasister og ekstremreligiøse (bare se i de verste religiøse landene der de steiner, pisker og dreper- alle er menn). Anonymkode: ce8ed...fbb helt riktig 2
AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #8 Skrevet 15. november 2017 denne "vitsen" blir jo som å slå en negervits til en svart person, det er et sårt område Anonymkode: 88860...53c 3
AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #9 Skrevet 15. november 2017 Er jo bare litt humor på en vanlig dag......Anonymkode: ea583...187
AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #10 Skrevet 15. november 2017 Ser ikke noe som helst humor med det der. Anonymkode: 927bb...53f 3
AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #11 Skrevet 15. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ser ikke noe som helst humor med det der. Anonymkode: 927bb...53f La meg gjette, du er en feminist? Anonymkode: 70b7f...ca8
Gjest chisandra Skrevet 15. november 2017 #12 Skrevet 15. november 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Sier seg sjøl at det er uaktuelt å gi BJ til en så stygg mann. Sjekk nesa hans da. ÆSJ! Anonymkode: a2098...e6d Såså, jeg ser for meg opp til flere bruksområder med den
AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #13 Skrevet 15. november 2017 Morsom den hilsen feminist. Anonymkode: d8c6c...c74
AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #14 Skrevet 15. november 2017 Har ikke problemer med slike vitser generelt, men er lei av at menn liksom er så snille om de tar litt husarbeid. Anonymkode: 2f870...092 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #15 Skrevet 15. november 2017 Jeg er jente og kjempe følsom, men jeg blir jo ikke "følsom" av det bilder postet i hovedinnlegget da... Det jeg legger i å være følsom er at jeg blir åpenlyst glad av ting, rørt av koselige og søte ting, alt for mye empati så blir alt for påvirket av det som skjer med andre, blir lei meg når ting er trist osv. Nå synes jeg ikke bildet var spesielt morsomt, tenkte heller at jeg gjerne kunne tatt oppvasken for så å gi mannen en bj etterpå. Han liker ikke vaske opp, jeg har ikke noe i mot det, så da gjør jeg dt gjerne. Også elsker jeg å suge :D Anonymkode: ae403...286
AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #16 Skrevet 15. november 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Fikk opp denne på facebookern og klarer ikke la være å lure på hvorfor kvinner blir så hysteriske og sinte for noe slikt? Det er en spøk, få litt humor! Hadde det vært omvendt ville jeg bare ledd av det? Anonymkode: 70b7f...ca8 grunnen til at kvinner blir fortere frustrert, hysteriske, emosjonell og kan til tider være "crazy" er pga deres kjønnshormoner. kjønnshormonene påvirker oss veldig forskjellige. østrogen som kvinner har mye av gjør kvinner emosjonell, følsomme, gråter lett, blir lett frustrert og krenket og samtidig kan virke litt crazy til tider når østrogen nivået svinger, som ved PMS. østrogen nivået gjør også at kvinner kan skifte til flere forskjellige humør på en dag. slik er vi bare bygget opp hvordan vet jeg dette som mann ? alle som har studert endokrinologi og har en stor interesser for hormoner vet dette. jeg har også utført flere eksprimenter på meg selv gjennom forskningsinstitutt hvor jeg som mann fikk store østrogen nivåer i en studio og høye testosteron nivåer i en annen studie. østrogen gjordet meg følsom, gråt lett, kunne bli kjempeglad plutselig så kjempelei meg. ble veldig fort sint og frustret osv høyt testosteron, som er mannen kjønnshormon gjore meg i store doser følelsesløs, aggresiv, ikke voldelig men mer aggresiv på jobb, trening og alt av hobbyer. jeg tok mer sjangser og tålte mer , altså lot ikke folk tråkke på tærne mine. høyere doser igjen, som i doping doser gjore meg i korte perioder aggresiv som i voldelig. men dette tror jeg har mer med personeligheten våres å gjøre Anonymkode: 502fb...95f
AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #17 Skrevet 15. november 2017 Tegningen i HI... Morsom? Nei! Latterlig? Ja? Anonymkode: 8d101...824 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #18 Skrevet 15. november 2017 6 hours ago, AnonymBruker said: høyt testosteron, som er mannen kjønnshormon gjore meg i store doser følelsesløs, aggresiv, ikke voldelig men mer aggresiv på jobb, trening og alt av hobbyer. jeg tok mer sjangser og tålte mer , altså lot ikke folk tråkke på tærne mine. høyere doser igjen, som i doping doser gjore meg i korte perioder aggresiv som i voldelig. men dette tror jeg har mer med personeligheten våres å gjøre Anonymkode: 502fb...95f Mitt poeng nøyaktig, menn bare dreper og voldtar. Forhåpentligvis kan vi erstatte dem med teknologi slik at vi kan redusere krig og vold i verden Anonymkode: ce8ed...fbb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå