Gå til innhold

iPod Shuffle, min min min!

Anbefalte innlegg

Gjest Ninakanin
Skrevet

Nå har jeg bestillt iPod Shuffle, syntes den passer godt til meg og det jeg skal bruke den til :) Virker så kooooselig med en liten tyggipakke-stor dings rundt halsen med all musikken min på :) Og blir jeg lei de 240 sangene er det jo bare å bytte! Ikke noe problem det vel :)

*overlykkelig kanin*

Endelig skal jeg også få høre på musikk på trening, til og fra jobb og rundt forbi!!

Og takk og pris for mastercard..

Men dere kloke hoder der ute, når det står at frakten fra apple.no er mellom 2-4 uker.. Er det sant eller bare overdriver de for ikke å få klager? Tar det så lang tid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tok 12 dager for meg å få tilsendt iPoden, i hvertfall...

Skrevet

Kan nok fort ta så lang tid ja, det er manko på shuffle over hele linja, pga stor etterspørsel..

Gjest Anonymous
Skrevet

Men denne kommer vel i butikkene her i Norge 29.jan? Altså i morgen? :)

Skrevet

Teoretisk sett kommer den i butikker ja. Men de blir nok fort utsolgt. Dessuten er det uansett billigere å bestille fra apple.com.

Det tok meg lang tid før jeg fikk min iPod, men det var fordi jeg bestilte i overgangsfasen mellom den gamle modellen og den nye. Det endte med at jeg måtte vente i 4 uker istedet for 2-3, og fikk en 20GB istedet for 15GB. Dessuten fikk jeg min gravert, noe som tok ekstra lang tid. Alt i alt er jeg fornøyd med servicen :wink:

Skrevet

Grattis, da! :)

Har lyst på en selv, men har hørt den har store problemer på pc. Venter ihvertfall til det er løst, og/eller jeg leser noen gode anbefalinger på den.

Skriv her hva du synes når du har fått testet den.

Skrevet

De har hatt store problemer med å koble den til laptops, ikke stasjonære pc'er.

Gjest Ninakanin
Skrevet

Oj....hva er problemet med laptopene...? :o

Gjest Ninakanin
Skrevet

Og hvor store er problemene...? Er det problemer selv om jeg kjøper en sånn dings, sånn tilleggsutstyr, en sånn..eh..sånn som man kobler den til pc'en med..?

Skrevet

Problemet er at laptopen ikke klarer å gjenkjenne Shuffel som noe annet enn en vanlig USB memory stick. Ergo iTunes finner den ikke. Og det er i og for seg et stort problem. Tror det har noe med at kodinga til Shuffel er den samme som en USB i og med at den kobles i en USB port.. Hvordan problemet løses vet jeg ikke, men har en mistanke om at det kommer en softwareoppdatering til Shuffel iløpet av veldig kort tid..

Skrevet
Som på kanin-språk betyr..?

At de vil lage programvare for Shufflen som gjør at PCen gjenkjenner den som det den er, og ikke som en memorystick...

Gjest Ninakanin
Skrevet

Så frem til den tid så har jeg en dings jeg ikke får brukt?

Er dette et problem som oppstår på alle laptoper, eller bare noen? Og vil det hjelpe med en sånn tilleggsutstyr-dings? Evt ledning..? (har ikke peiling)

Skrevet

Hmm ikke vet jeg.. ;) Det kan veldig godt hende at dersom du kobler den til en firewirekabel så går det greit. ;) Men det er jeg ikke sikker på... Og om det er alle laptoper vet jeg ikke, men flere har hatt problemer.. Du kan gå på apple sitt forum da.. spørre der..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...