Gå til innhold

Feminister snakker istykker en film

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jennifer's body er en morsom film. Jeg så litt rundt etter andres inntrykk av filmen og kom over denne. To feminister som sitter og diskuterer, på fullt blodig alvor, istykker hele filmen. Den som er så morsom og komisk blir gjort om til noe merkelig, "kritikk av det moderne samfunnet". Hvorfor eier feminister ikke humor? Hvorfor klarer ikke feminister å bare sitte ned, slappe av, og se en film?

Anonymkode: 43c92...540

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor tror enkelte enkle folk at feminisme er sure rødstrømper? Kanskje prøve å sette deg inn i hva feminisme er? 

Vet om mange kule damer, med humor, som blir beundra av mannfolka og sine omgivelser. 

Anonymkode: 74b55...be5

• Liker 3
Skrevet

Jeg gidder ikke å se på filmen, men mistenker at det kanskje er akademikere du har et problem med snarere enn feminister. 

Anonymkode: c0841...82a

• Liker 1
Skrevet

Det trenger ikke være feminister hvis en film blir snakket i stykker. 😬

Anonymkode: d4954...b8e

Skrevet

Jeg har alle dere menn som bruker feminister omtrent som skjellsord langt opp i halsen. Jeg blir direkte kvalm av dere. Dere har jo ikke peiling på hva feministene er. Og nei, jeg er ikke feminist. Men når jeg leser slike innlegg og andre motbydelig tråder om feminisme, ser jeg rødt. 

• Liker 4
Skrevet

Jeg skal fortelle deg flere ting som enkelte feminister gjør, slik at du kan starte flere tråder.

Noen 

--Piller seg i nesen

- Spiser sjokolade i smug

- Har sprutet kaldt vann på folk med vannslange

- Smatter når de spiser

- Liker ikke fisk

- Har nasket på butikken

-Spiller høy musikk

- Banner

- Ler for høyt

- En feminist jeg kjenner. følger med på alle de tåpeligste realityseriene jeg vet om

- Er totalt upraktiske

- Lukter litt fjøs, holder dyr i fangenskap, kjører traktor og kaller seg bønder

- Lager ikke cupcakes

- Ler av menn

- Sniker i køer

- Kjører for fort

- Har avvist flere menn

and the list goes on

Anonymkode: f4887...61e

• Liker 1
Skrevet

Tuller du? Det vet at analyse av filmer er veldig populært? Google favorittfilmen din på youtube og analysis e.l og du vil finne mange som forsøker å finne den underliggende meningen og symbolbruken i filmen- dette gjelder også komedier. Mange synes det er interessant å forsøke finne ut om der er en underliggende rød tråd

Du kan også finne analyser av spill. 

Anonymkode: b2756...237

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor tror enkelte enkle folk at feminisme er sure rødstrømper? Kanskje prøve å sette deg inn i hva feminisme er? 

Vet om mange kule damer, med humor, som blir beundra av mannfolka og sine omgivelser. 

Anonymkode: 74b55...be5

2 timer siden, OPIgirl skrev:

Jeg har alle dere menn som bruker feminister omtrent som skjellsord langt opp i halsen. Jeg blir direkte kvalm av dere. Dere har jo ikke peiling på hva feministene er. Og nei, jeg er ikke feminist. Men når jeg leser slike innlegg og andre motbydelig tråder om feminisme, ser jeg rødt. 

Signerer 

Og som hun over meg nevner, det er masse slike videor på youtube, og menn sitter til og med å snakker i stykker dataspill! 
Stakkarslig av deg å lage problemet til en "antifeminist" greie. 

Anonymkode: 6e67b...baa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...