AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #1 Skrevet 14. november 2017 Katten våras forsvant fredag 10/11/17 det er ein kastrert hannkatt på 5 år som er i veldig godt hold. Han har aldri vore vekke meir enn i 1 døger på 5 år. Me bur ganske långt på landet å har ikkje mange naboar, har sjekka alle husa, garasjene og fjose om han er der men har ikkje funne noko. Har også gått i 1 1/5 time i området å ropt å rista på mat men han kjem ikkje, noko som ikkje er likt an i d heila! Nokon som har tips til ka eg skal gjer eller har nokon historiar som dei vil dela? Anonymkode: 4cb50...dd4
AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #2 Skrevet 14. november 2017 Lag en etterlysning på Facebook (kjøp og salg sider for området osv). Heng opp lapper på butikker og stolper rundt omkring Anonymkode: 0341e...4ab 2
AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #3 Skrevet 14. november 2017 Vår kasterte hannkatt har forsvunnet i lang tid en 3-4 ganger. Kommer alltid tilbake, han er 14 år nå Bor også på landet. Han kommer sikkert tilbake Anonymkode: 2ebab...de0
AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #4 Skrevet 14. november 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lag en etterlysning på Facebook (kjøp og salg sider for området osv). Heng opp lapper på butikker og stolper rundt omkring Anonymkode: 0341e...4ab Har lakt ut etterlysning på fb men d e ingen så har sitt an! Takk for svar!☺️ Anonymkode: 4cb50...dd4
AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #5 Skrevet 14. november 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vår kasterte hannkatt har forsvunnet i lang tid en 3-4 ganger. Kommer alltid tilbake, han er 14 år nå Bor også på landet. Han kommer sikkert tilbake Anonymkode: 2ebab...de0 Godt å høyra! Ja han kjeme sikkert tbake! Du merke godt når et familiemedlem e på ferie!😂 Takk for svar!! Anonymkode: 4cb50...dd4
AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #6 Skrevet 15. november 2017 Håper pus kommer tilbake til dere! Anonymkode: 616c6...e14
AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #7 Skrevet 15. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Håper pus kommer tilbake til dere! Anonymkode: 616c6...e14 Ja, d gjere eg og! Sitte å vente Anonymkode: 4cb50...dd4
Tvist Skrevet 16. november 2017 #8 Skrevet 16. november 2017 Jeg fant min igjen etter over 3 uker. Men heng opp lapper og etterlys på facebook. Hun fant ikke veien hjem selv, lappene jeg hadde hengt opp hvor jeg utlovet dusør, var grunnen til at hun ble funnet. Ring også dyrleger i området om pus ikke er chippet. 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2017 #9 Skrevet 16. november 2017 48 minutter siden, Tvist skrev: Jeg fant min igjen etter over 3 uker. Men heng opp lapper og etterlys på facebook. Hun fant ikke veien hjem selv, lappene jeg hadde hengt opp hvor jeg utlovet dusør, var grunnen til at hun ble funnet. Ring også dyrleger i området om pus ikke er chippet. Eg har lakt ut annonse på fb, men har ikkje fått så stor respons. Han er ikkje chippet. Tusen takk for tilbakemelding!! (: Anonymkode: 4cb50...dd4
AnonymBruker Skrevet 16. november 2017 #10 Skrevet 16. november 2017 Huff, helt fra jeg leste overskriften har Arne Brimi snakket i hodet mitt i denne tråden, kan ikke forstå hvorfor. Pus kommer nok tilbake skal du se, ts. Bare forsikre deg om at han ikke er innestengt noe sted, det skal ikke være alt for vanskelig når dere bor landlig til. Jeg bor i et villastrøk og pus havnet stadig inne i en eller annen garasje. En gang måtte jeg ringe eier og be om tillatelse til å bryte meg inn fordi de var på ferie, da hadde pusern funnet tørrfisk inni der. Heldigvis fant jeg han, ropte på han og han svarte. Med mindre kattene er hindret fra å komme hjem kommer de jo hjem etter hvert. Anonymkode: b45c4...e43
Hulderen Skrevet 16. november 2017 #11 Skrevet 16. november 2017 Hm. Du bor vel ikke i Ålesund? Jeg leste akkurat en sak om ei kvinne i Ålesund som stjeler katter som hun mener ikke har det bra der de er.
AnonymBruker Skrevet 16. november 2017 #12 Skrevet 16. november 2017 På 14.11.2017 den 21.57, AnonymBruker skrev: Lag en etterlysning på Facebook (kjøp og salg sider for området osv). Heng opp lapper på butikker og stolper rundt omkring Anonymkode: 0341e...4ab Dette. Ville også sjekket om det er observert rovdyr i område, som dessverre kan ha tatt den. Anonymkode: 3237b...516
AnonymBruker Skrevet 16. november 2017 #13 Skrevet 16. november 2017 1 minutt siden, Hulderen skrev: Hm. Du bor vel ikke i Ålesund? Jeg leste akkurat en sak om ei kvinne i Ålesund som stjeler katter som hun mener ikke har det bra der de er. Seriøst? 😳 har du link? Anonymkode: 3237b...516
Mari Y Skrevet 16. november 2017 #14 Skrevet 16. november 2017 Prøv Dyrebar eller 'Katter og hunder savnet' på Facebook
Hulderen Skrevet 16. november 2017 #15 Skrevet 16. november 2017 (endret) 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Seriøst? 😳 har du link? Anonymkode: 3237b...516 Jeg kan ikke linke, det ligger på en FB-side som ikke er global. Men det skal være en kvinne i Ålesund sentrum som kaller seg Kattemor og som tar katter. Personen som skriver om det opplevde selv at sin katt var tatt, men fikk den tilbake ved å oppsøke kvinnen og hente katten der. Etter det skal det ha blitt observert at hun har tatt flere katter. Endret 16. november 2017 av Hulderen
Mousj Skrevet 16. november 2017 #16 Skrevet 16. november 2017 Oppslag på butikkene i nærheten, med bilde. Vi fikk telefon fra en eldre dame 3 mil unna, ungkatten vår hadde rotet seg vekk og flyttet inn til henne. Hun så etterlysningen og ringte. Det er ikke alle som har facebook. 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2017 #17 Skrevet 16. november 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Huff, helt fra jeg leste overskriften har Arne Brimi snakket i hodet mitt i denne tråden, kan ikke forstå hvorfor. Pus kommer nok tilbake skal du se, ts. Bare forsikre deg om at han ikke er innestengt noe sted, det skal ikke være alt for vanskelig når dere bor landlig til. Jeg bor i et villastrøk og pus havnet stadig inne i en eller annen garasje. En gang måtte jeg ringe eier og be om tillatelse til å bryte meg inn fordi de var på ferie, da hadde pusern funnet tørrfisk inni der. Heldigvis fant jeg han, ropte på han og han svarte. Med mindre kattene er hindret fra å komme hjem kommer de jo hjem etter hvert. Anonymkode: b45c4...e43 Ja, har sjekka i alle hus å hytter å garasjer, han er ikkje der, det er 1 km til nærmeste nabo å eg lar lakt ut etterlysning på fb og det er ingen som har gidd noko respons...håpe den snart kommer tilbake, er ikkje så kjekt når den er ute når den nærme seg vinteren..😕 Anonymkode: 4cb50...dd4
AnonymBruker Skrevet 16. november 2017 #18 Skrevet 16. november 2017 6 timer siden, Hulderen skrev: Hm. Du bor vel ikke i Ålesund? Jeg leste akkurat en sak om ei kvinne i Ålesund som stjeler katter som hun mener ikke har det bra der de er. Huff da... ): nei, eg bur på vestlande Anonymkode: 4cb50...dd4
AnonymBruker Skrevet 16. november 2017 #19 Skrevet 16. november 2017 6 timer siden, Mousj skrev: Oppslag på butikkene i nærheten, med bilde. Vi fikk telefon fra en eldre dame 3 mil unna, ungkatten vår hadde rotet seg vekk og flyttet inn til henne. Hun så etterlysningen og ringte. Det er ikke alle som har facebook. Ja, god ide, nærmeste butikk er 7 km frå der eg bur men er verdt eit forsøk! Anonymkode: 4cb50...dd4
AnonymBruker Skrevet 16. november 2017 #20 Skrevet 16. november 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Huff da... ): nei, eg bur på vestlande Anonymkode: 4cb50...dd4 Ålesund er på vestlandet. Husk at det ikke er lov å skrive dialekt. Anonymkode: c6639...c72 9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå