AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #1 Del Skrevet 14. november 2017 Hadde du satt pris på det? Har du tips om noen tilbud? Anonymkode: fb258...835 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #2 Del Skrevet 14. november 2017 Nå leser ikke jeg blader, men om jeg gjorde det og fikk abonnement på et blad jeg liker så hadde jeg satt veldig pris på det. Se på bladkongen.no om de har et blad personen liker :-) Anonymkode: ba22a...0b1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #3 Del Skrevet 14. november 2017 Kommer an på hvor god du kjenner henne. Og hvor gammel hun er. Og hvilket blad det er snakk om. Jeg er voksen selv (snart 56), men hadde overhodet ikke satt pris på blader av typen Hjemmet, Ukebladet, Allers og lignende. For meg, er dette blader som min mor og min bestemor kjøpte. Altså ikke for meg. KK og Tara er jeg mer positiv til. Men jeg vet om flere voksne damer som liker familieblader av typen Allers og Hjemmet også. Ingen av mine venninner, og ingen i min omgangskrets, men vet om noen naboer som liker sånt. Kommer vel an på hva man er interessert i. Anonymkode: cd387...700 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #4 Del Skrevet 14. november 2017 Er mottakeren over 60, kunne dette bladet kanskje være interessant? https://www.viover60.no/ Anonymkode: 54a69...80e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #5 Del Skrevet 14. november 2017 Takker for tips.....tenkte litt på Familien siden hun er interessert i mat og handarbeid. Hun er snart 70 Anonymkode: fb258...835 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #6 Del Skrevet 14. november 2017 Se hva hun har i bladkurven sin, det er nok det tryggeste. Anonymkode: 8dd39...4f8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #7 Del Skrevet 14. november 2017 Jeg fikk abonnement på et blad jeg ønsket meg til jul i fjor, og vi pleier å gi abonnement på Allers/Hjemmet til bestemor. Syns det er en fin gave til f.eks noen som har alt. Vi over 60 er mest for damer over 70 vil nå jeg si. Hvis damen er interessert i interiør eller bolig kan slike blader også funke Anonymkode: 28f5c...237 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 14. november 2017 #8 Del Skrevet 14. november 2017 Dette er en super gave om man vet hva som slår an. Har gitt dette selv flere ganger og det er blitt godt mottatt alltid. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eliza Doalot Skrevet 16. november 2017 #9 Del Skrevet 16. november 2017 På 11/14/2017 den 21.32, AnonymBruker skrev: Er mottakeren over 60, kunne dette bladet kanskje være interessant? https://www.viover60.no/ Anonymkode: 54a69...80e Begge mine foreldre er over 60, men hadde jeg gitt abonnement på det bladet til noen av dem, tror jeg at jeg hadde blitt gjort arveløs! (For ordens skyld: Jeg vet jeg ikke faktisk kan gjøres arveløs) Poenget mitt er: Abonnement er en super gave, men velg blad med omhu. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2017 #10 Del Skrevet 16. november 2017 Allers Anonymkode: 131a3...01c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antoinette Skrevet 16. november 2017 #11 Del Skrevet 16. november 2017 Vi fornyer Hjemmet til min manns bestemor hvert år i julegave siden det løper ut i desember. Dette setter hun veldig pris på. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2017 #12 Del Skrevet 16. november 2017 Jeg hadde likt det, men velg blad med omhu. Anonymkode: 30ed8...7c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2017 #13 Del Skrevet 16. november 2017 Jeg har gjort det til min bestemor, og hun ble veldig glad for det. Hun likte å lese de vanlige ukebladene og tok seg ikke råd til å holde dem selv. Anonymkode: 23c1f...da3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2017 #14 Del Skrevet 16. november 2017 På 14.11.2017 den 21.28, AnonymBruker skrev: Kommer an på hvor god du kjenner henne. Og hvor gammel hun er. Og hvilket blad det er snakk om. Jeg er voksen selv (snart 56), men hadde overhodet ikke satt pris på blader av typen Hjemmet, Ukebladet, Allers og lignende. For meg, er dette blader som min mor og min bestemor kjøpte. Altså ikke for meg. KK og Tara er jeg mer positiv til. Men jeg vet om flere voksne damer som liker familieblader av typen Allers og Hjemmet også. Ingen av mine venninner, og ingen i min omgangskrets, men vet om noen naboer som liker sånt. Kommer vel an på hva man er interessert i. Anonymkode: cd387...700 Du hørtes jo koselig og dømmende ut. Hilsen ei på 26 som elsker hjemmet, allers og ukebladet. Anonymkode: 508fe...2be 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi680 Skrevet 16. november 2017 #15 Del Skrevet 16. november 2017 Ja, det hadde jeg blitt glad for. Sørg for å få opplysninger om hvilke blader som hun er glad i. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2017 #16 Del Skrevet 17. november 2017 På 16.11.2017 den 14.38, AnonymBruker skrev: Du hørtes jo koselig og dømmende ut. Hilsen ei på 26 som elsker hjemmet, allers og ukebladet. Anonymkode: 508fe...2be Jeg skriver ingen steder at jeg dømmer kvinner som liker sånne blader? Jeg bare prøver å si at man velger blader utifra interessefelt, og ikke utifra alder. Noe som du fint beviser med innlegget ditt. For ja, jeg er en godt voksen kvinne. Men håndarbeid og kjendisstoff og kakeoppskrifter interesserer meg overhodet ikke. Det samme gjelder jevnaldrende kvinner i min omgangskrets. For man har gjerne venner som deler ens interesser? Tror det er helt normalt, enten man er 26 eller 56 Anonymkode: cd387...700 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 17. november 2017 #17 Del Skrevet 17. november 2017 Må hun ordne med avbestilling etter endt abonnementsperiode selv? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eneri Skrevet 18. november 2017 #18 Del Skrevet 18. november 2017 Er det gaveabonnement er min erfaring at man ikke må aktivt avbestille videre abonnement, men får et tilbud om å fortsette som man evt aktivt må takke ja til. Jeg ville blitt glad for abonnement. Du kan jo også vurdere kryssordblad 😊 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 18. november 2017 #19 Del Skrevet 18. november 2017 Jeg synes bladabonnement er genialt! Man bør ha en viss formening om hvilken smak mottakeren har, men har man det er det bare å kjøre på. Jeg har gitt abonnement til både pappa og bestemødrene mine. Alle har blitt kjempeglade og synes det var veldig fin gave. Jeg hadde selv blitt glad for et abonnment også. Nå er jeg godt voksen men folk som kjenner meg vet at jeg ikke liker Allers, Hjemmet og Norsk Ukeblad. Interiørblader derimot, er veldig velkomment her i gården! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 18. november 2017 #20 Del Skrevet 18. november 2017 2 timer siden, Eneri skrev: Er det gaveabonnement er min erfaring at man ikke må aktivt avbestille videre abonnement, men får et tilbud om å fortsette som man evt aktivt må takke ja til. Jeg ville blitt glad for abonnement. Du kan jo også vurdere kryssordblad 😊 Smart, visste ikke at det var en mulighet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå