Gjest lillelou Skrevet 27. januar 2005 #1 Del Skrevet 27. januar 2005 Har lagt ut bilde av hunden min- PinnyLou. Hun er verdens skjønneste vofs, og superleken, kosete og aktiv, og bliiiiid hele tida. Her er hun ute og leker seg i snøen (hun elsker snø) :-) . http://album.kvinneguiden.no/showphoto.php...&cat=510&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 27. januar 2005 #2 Del Skrevet 27. januar 2005 bogger...det var tidenes dårligste link.... :oops: men,ihvertfall;Inne på "album",under "kjæledyr", der ligger bildet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 27. januar 2005 #3 Del Skrevet 27. januar 2005 Jeg fikset linken din, jeg. Du har deaktivert BBCode, derfor virket den ikke. Kjempesøt vofs :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. januar 2005 #4 Del Skrevet 27. januar 2005 Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 27. januar 2005 #5 Del Skrevet 27. januar 2005 *kremt*...det over var meg... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pusemamma Skrevet 28. januar 2005 #6 Del Skrevet 28. januar 2005 En søt liten hund som riktig kose seg i snøen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. januar 2005 #7 Del Skrevet 28. januar 2005 Takk for det,Pusemamma! Hun rett og slett elsker snøen, freser rundt, hopper etter snøflak og graver seg ned i snøen for å få fatt i spennende ting...blir helt tullete når hun ser det har snødd ute,fyker rundt og piper og SKAL UT NÅ! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå