Gå til innhold

Andre enn meg som synes bifile kvinner er turn off ?


Henrik R

Anbefalte innlegg

95% av alle norske damer under 30 år ser ut til å være bifile/seksuelle og mange som jeg har datet har åpent innrømmet at de har hatt utforsket seksuelt med andre venninner men det var "bare på gøy" og de identifiserer seg selv som streite, Jeg synes at damer som er tiltrukket av andre damer er skikkelig turn off og jeg har brutt kontakten med mange damer som jeg har truffet p.g.a av dette og jeg kunne aldri tenke meg og vært i et forhold med en bifil kvinne uansett utseende og personlighet. Finnes det i det hele tatt noen norske damer igjen som ikke er tiltrukket av samme kjønn ?

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Overfladisk kaller man sånne som deg. 

Om de er bifil eller ikke så gjør det dem ikke til fæle mennesker av den grunn vel? 

Skulle jeg begynt å lage tråder om alt som ikke tenner meg så hadde det ikke blitt noe annet her inne. 

Mennesker som dømmer er turn off

mennesker som ser på seg selv som bedre enn andre er turn off

mennesker som ser ned på andre på grunn av forskjellig livsstil er turn off

Anonymkode: 7202e...ef4

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke hvilken verden du lever i, men det er en helt annen enn min. Kjenner ikke igjen dette fra min omgangskrets i det hele tatt. Forøvrig ser jeg ikke helt problemet hvis de bare har prøvd det, men faktisk er hetero. Det er også en forskjell på å være biseksuell og bifil. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Overfladisk kaller man sånne som deg. 

Om de er bifil eller ikke så gjør det dem ikke til fæle mennesker av den grunn vel? 

Skulle jeg begynt å lage tråder om alt som ikke tenner meg så hadde det ikke blitt noe annet her inne. 

Mennesker som dømmer er turn off

mennesker som ser på seg selv som bedre enn andre er turn off

mennesker som ser ned på andre på grunn av forskjellig livsstil er turn off

Anonymkode: 7202e...ef4

Hvor skrev jeg at bifile damer er "fæle mennesker" ?? Poenget er at jeg ikke er interessert i bifile/seksuelle damer.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil gjerne se den forskings rapporten som viser en slik høy prosent.

Anonymkode: f81a7...504

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Henrik R skrev:

Hvor skrev jeg at bifile damer er "fæle mennesker" ?? Poenget er at jeg ikke er interessert i bifile/seksuelle damer.

Nei men da får du finne deg kvinner som ikke har utforsket da vettu. Er ikke værre en det. Evt slutt å spør hva de har gjort sexuelt 

Anonymkode: 7202e...ef4

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Henrik R skrev:

Hvor skrev jeg at bifile damer er "fæle mennesker" ?? Poenget er at jeg ikke er interessert i bifile/seksuelle damer.

Ikke interessert i seksuelle damer? Hva legger du i det? Vil du ikke ha sex? 

Om dama er bifil eller ikke har vel uansett ingenting med deg å gjøre. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Henrik R skrev:

95% av alle norske damer under 30 år ser ut til å være bifile/seksuelle og mange som jeg har datet har åpent innrømmet at de har hatt utforsket seksuelt med andre venninner men det var "bare på gøy" og de identifiserer seg selv som streite, Jeg synes at damer som er tiltrukket av andre damer er skikkelig turn off og jeg har brutt kontakten med mange damer som jeg har truffet p.g.a av dette og jeg kunne aldri tenke meg og vært i et forhold med en bifil kvinne uansett utseende og personlighet. Finnes det i det hele tatt noen norske damer igjen som ikke er tiltrukket av samme kjønn ?

Edit. Leste for fort.

Endret av palamina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner meg ikke igjen i din analyse at 95 prosent av alle kvinner er bifile. Det skal da virkelig ikke være så vanskelig å finne kvinner som er hetrofile eller som ikke snakker åpent om å ha eksperimentert med samme kjønn. Kjenner noen (flotte!) bifile eller lesbiske damer, men de aller, aller fleste er kvinner i min omgangskrets er heterofile. 

Sånn ut over det - ok, så er ikke du tiltrukket av det. Det er masse ting jeg ikke er tiltrukket av. Jeg lager ikke tråder for å shame dem på Kvinneguiden av den grunn. Da lar man bare de man ikke er tiltrukket av være i fred, også konserterer man seg om de man faktisk er interessert i. Det er ikke de bifile kvinnene sin feil at du ikke liker dem. EI heller deres problem. 

Anonymkode: 90b6a...675

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Sheherasade skrev:

Aner ikke hvilken verden du lever i, men det er en helt annen enn min. Kjenner ikke igjen dette fra min omgangskrets i det hele tatt. Forøvrig ser jeg ikke helt problemet hvis de bare har prøvd det, men faktisk er hetero. Det er også en forskjell på å være biseksuell og bifil. 

Jeg er bosatt i Norge men reiser mye i vest og sør Europa og i Nord Amerika via mitt yrke som flyger og jeg har merket de siste 10 årene at knapt finnes heterofile kvinner igjen i vestlige land virker som det er inn og være bifil selv blant heterofile kvinner i dagens samfunn. Hvis du prøver å ha sex med en fra samme kjønn så betyr det at du også er tiltrukket av samme kjønn, Og det er egentlig ingen forskjell på bifil og biseksuell frem til 1978 så ble personers legning beskrivet som heteroseksuell, Biseksuell og homoseksuell men homobevegelsen i Norge likte dårlig at de brukte ordet "seksuell" når de beskrev personers legning så fra 1978 så ble det bestemt og bruke fil fremfor seksuell, Men i alle andre språk så brukes fortsatt ordet seksuell det er kun i Norge hvor vi bruker fil til å beskrive personers seksuelle legning.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes voksene som sier «turn off» er skikkelig «turn off». 

Anonymkode: d93a2...483

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har rett i at de fleste jenter er mer fleksible på hvor på spekteret de befinner seg enn menn. Men hvorfor i all verden skulle det være turn off? Og du sier t.o.m uansett utseende og personlighet. Høres ut som du har hatt en traume som har fått deg til å tenke sånn. Det er ingen grunn til at du skal synes det er turn off ellers. De fleste heterofile menn synes det er sexy

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Du har rett i at de fleste jenter er mer fleksible på hvor på spekteret de befinner seg enn menn. Men hvorfor i all verden skulle det være turn off? Og du sier t.o.m uansett utseende og personlighet. Høres ut som du har hatt en traume som har fått deg til å tenke sånn. Det er ingen grunn til at du skal synes det er turn off ellers. De fleste heterofile menn synes det er sexy

Mother issues

 

Dersom kvinner under 30 er bifile hele gjengen, finn deg ei over 30 da vel!

Anonymkode: 69c57...786

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, elsker det! Elsker tanken på at hun kan ha hatt seg med damer også!

Anonymkode: a1d0c...9cb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vil gjerne se den forskings rapporten som viser en slik høy prosent.

Anonymkode: f81a7...504

Den vil jeg også se! Jeg har ikke prøvd og har heller ikke ønske om å prøve å ha sex med ei jente. Heller ingen i min venninnegjeng har gjort det..

Anonymkode: ac166...4c6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok heller ikke ønsket å være sammen med en mann som var bifil, men det betyr absolutt ikke at jeg har vonde tanker om dem - vi ville bare ikke vært 100 % sammen på en måte. Og det ønsker jeg med en mann. Det må jo være lov? 

Jeg kjenner ikke helt igjen en så høy andel av bifile kvinner eller biseksuelle kvinner. Jeg har opplevd at venninner av meg har fått følelser for en lesbisk venninne som egentlig så ut som en mann selv om de er hetero. Men du kan jo tenke deg da, her fikk de jo oppleve en maskulin mannekvinne som virkelig forstår kvinner bedre enn en mann - og det er jo ofte det kvinner søker. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Du har rett i at de fleste jenter er mer fleksible på hvor på spekteret de befinner seg enn menn. Men hvorfor i all verden skulle det være turn off? Og du sier t.o.m uansett utseende og personlighet. Høres ut som du har hatt en traume som har fått deg til å tenke sånn. Det er ingen grunn til at du skal synes det er turn off ellers. De fleste heterofile menn synes det er sexy

Ja, Det ser ut til at kvinner flest er mer fleksible når det gjelder seksualitet, Men likevel jeg kan ikke forstå hvordan en kvinne som identifiserer seg selv om heterofil liker og ha sex sammen med andre kvinner i ny og ne det virker bare helt bisart for meg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Mass skrev:

Jeg hadde nok heller ikke ønsket å være sammen med en mann som var bifil, men det betyr absolutt ikke at jeg har vonde tanker om dem - vi ville bare ikke vært 100 % sammen på en måte. Og det ønsker jeg med en mann. Det må jo være lov? 

Jeg kjenner ikke helt igjen en så høy andel av bifile kvinner eller biseksuelle kvinner. Jeg har opplevd at venninner av meg har fått følelser for en lesbisk venninne som egentlig så ut som en mann selv om de er hetero. Men du kan jo tenke deg da, her fikk de jo oppleve en maskulin mannekvinne som virkelig forstår kvinner bedre enn en mann - og det er jo ofte det kvinner søker. 

 

Jeg er enig med deg, Det og kunne være sammen med en dame som også er tiltrukket av damer er ikke aktuelt for meg, Men det betyr ikke at jeg har noen vonde tanker om dem for den del.

Jeg overdrev nok en del i antallet kvinner som identifiserer seg som bifile/seksuelle, Men jeg har truffet og kjenner mange kvinner som klassifiserer seg som heterofile men som gjerne også har sex med andre kvinner og jeg som heterofil mann kan ikke forstå det.

Endret av Henrik R
skrev feil ord
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Eller det er ikke noe ekkelt ved det, jeg føler bare at det er veldig truende.. Tror jeg ville blitt paranoid siden jenter oftere har et nærere fysisk forhold som venninner.

Anonymkode: 7cb39...d66

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg synes voksene som sier «turn off» er skikkelig «turn off». 

Anonymkode: d93a2...483

Jeg synes voksne som mener at andre ikke skal få ha egne meninger om ting, og voksne som sier at de som sier ""turn off" er skikkelig "turn off"" er skikkelig "tørn off"

Anonymkode: 086f7...79b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...