Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har gode julegavetips til mamma og pappa? Tenker felles gave. I fjor ga jeg og broren min en profesjonell tegning av bryllupsbildet deres +  et gavekort på kino: verdi 2 kinobilletter + litt snacks. Vi tenker å gi en felles gave i år også, så er ikke noe problem at gaven koster litt. Fikk veldig god respons på julegaven de fikk i fjor, så er litt usikker på hvordan vi skal toppe dette... 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rekonstruere et bilde av dere barna som voksne? Internett hr mange morsomme ideer.

Jeg og mine søsken lagde en kalender av bilder hvor vi hadde rekonstruert bilder fra barndommen. Var litt nervøst å skulle ha broren min på 85 kg liggende på mage på et stellebord med hette-håndkle og rangle, men ellers var det lett og morsomt. 

Det er skikkelig corny, men de lo, og vi lo og jeg hadde vondt i magen av flir når jeg la meg. Det var ikke så dyrt, men det tok litt tid og planlegging. Også ble det dyrere fordi vi alle ville ha kopier selve. 

I år kjører vi praktisk gave. Jeg er lei av å være så forsiktig når jeg støvsuger hos dem fordi røret hopper av maskina og den er moden for bytte. Så de får ny støvsuger. 

Anonymkode: 94b6a...7bd

Skrevet

Om jeg forklarte dårlig og du ikke har sett konseptet før så: 

3F614DCF00000578-4424784-Spot_the_fifth_

Og et godt søkeord er "recreated childhoos picture/photo" for ideer. Beste ideene får dere av å bla i album fra familien deres. 

• Liker 3
Skrevet

Skal dere feire jul ilag?  Jeg kjøpte et maleri hos www.maletternummer.no dette fungerer som en fargeleggingsbok, bare at man maler med maling som følger med. Her er planen at hele familien skal male ilag iløpet av julen, slik at dem får et flott familiemaleri som alle har bidratt på.

Anonymkode: 16342...89b

Skrevet

Noe de kan gjøre sammen! Alt fra ølbryggingskurs til en tur på Escape Room eller liknende finnes det en rekke gave kort på :-) opplevelsesgaver er virkelig fine greier! Gjerne etterfulgt av en middag på restaurant, el

• Liker 1
Skrevet
På 11/14/2017 den 21.19, AnonymBruker skrev:

I år kjører vi praktisk gave. Jeg er lei av å være så forsiktig når jeg støvsuger hos dem fordi røret hopper av maskina og den er moden for bytte. Så de får ny støvsuger. 

Mamma får også ny støvsuger i år. Hennes gamle må snart være 20 år og hyler som et uvær. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...