Gå til innhold

Hva skjer her, kveler hun katten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter det jeg har forstått ble hun utestengt av bla Youtube i 1 år, fordi mange mener hun kveler katten sin, senere ombestemte de seg og mente at hun ikke var dyremisshandler likevel.

Jeg liker ikke måten hun behandler katten på, og hun virker litt rar, men jeg er også skremt av hvor ille mange reagerer. Jeg tror ikke
hun prøver å kvele den, en del mener hun sex missbruker katta, men har tror jeg en del blander sammen smerte reaksjonen hennes og utrigningen, det virker som katten biter henne. Kanskje jeg tar feil, men en del kommentarer på nettet har virkelig tatt av.

Anonymkode: 800eb...29c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slike videoer ser jeg aldri på!  Gir ikke slike syke mennesker seerklikk!   Tråden din er også rapportert.

• Liker 5
Skrevet
4 minutter siden, Mystix skrev:

Slike videoer ser jeg aldri på!  Gir ikke slike syke mennesker seerklikk!   Tråden din er også rapportert.

Denne videoen er neppe lagt ut av henne. Jeg må virkelig si at du er overfølsom.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Denne videoen er neppe lagt ut av henne. Jeg må virkelig si at du er overfølsom.

Ja når det gjelder vold mot dyr er jeg det!  Det er også normalen, normalen er ikke å dele videoer om dyremisbruk. 

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, Mystix skrev:

Ja når det gjelder vold mot dyr er jeg det!  Det er også normalen, normalen er ikke å dele videoer om dyremisbruk. 

Jeg vet ikke om jeg er helt enig, hadde ikke bilder av f.eks pelsdyrnæringen blitt publisert,  så hadde vi heller ikke fått noen debatt.

• Liker 2
Skrevet

Det er ikke veldig rart at katten biter henne og sier fra om at den ikke liker det.

På det første klippet behandler hun katten som en leke og slipper den ikke selv om du tydelig ser at den vil bort. Om hun kveler den er jeg ikke sikker på, men hun holder den ganske godt fast fordi den prøver å komme seg løs. 

På det andre klippet ser man også tydelig at katten ikke liker det. 

Hun virker ikke som hun ser det eller bryr seg, og burde fått opplæring i hvordan man håndterer katter. Hun respekterer dem ikke, og jeg blir sint av å se slikt. 

Skrevet

Rapporter! Hyl og skrik! Kjære admin, kom og redd meg! TS må være gal!

Eller la være å se da. Er selvsagt imot dyremishandling, men tviler på at katta får det bedre av sinte innlegg med mange utropstegn her...

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, isw skrev:

Rapporter! Hyl og skrik! Kjære admin, kom og redd meg! TS må være gal!

Eller la være å se da. Er selvsagt imot dyremishandling, men tviler på at katta får det bedre av sinte innlegg med mange utropstegn her...

Jeg så den ikke, jeg er ikke så dum at jeg støtter dyremishandling. 

Skrevet

Fysj! Tror jeg orket omtrent 10 sekunder, uten lyd. Hun skulle vært innestengt faktisk, leeeenge.

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjon og personangrep, samt svar til dette. 

Dark Angelina, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...