Gå til innhold

Dere som er avholds. Kunne dere vært sammen med en som drikker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

F.eks en med moderat alkoforbruk, som noen øl i helgedagene og en sjelden fest?

Anonymkode: 4a28a...38a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nix. Det er Djevelens munnvann :sinna: 

Anonymkode: 034be...3cf

Skrevet

Ja, mannen min drikker normalt (en cognac på lørdagen og en og annen tur ut) og det gjør meg ingenting. Gjør meg ingenting om han drikker seg full heller. 

Det er dog ikke noe større, overhengende grunn til at jeg ikke drikker - jeg bare liker det ikke. Liker ikke å være beruset, og synes ikke øl/vin er godt nok til å drikke det «for kosens skyld». Synes brus smaker bedre :P jeg har ikke religiøse årsaker til å ikke drikke, jeg har ingen slektninger med alkoholproblem, vi har god råd osv. Jeg liker det bare ikke :) hva andre gjør, legger jeg meg ikke borti. Mannen min er glad i en fest, og blir beruset på fest i godt selskap - men det er helt greit. 

Anonymkode: 67b2b...0e7

• Liker 3
Skrevet

Ja, selvsagt.

Anonymkode: fb715...4f3

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nix. Det er Djevelens munnvann :sinna: 

Anonymkode: 034be...3cf

Men det er jo ikke du som får det i deg.

Anonymkode: 4a28a...38a

Skrevet

Den gang jeg var avholds kunne jeg godt det, så lenge vedkommende drakk meget moderat. En som hadde ønske om å drikke seg full ville ikke passet for meg. 

• Liker 2
Skrevet

Til maten er vel greit.. men er glad mannen min ikke drikker. 

• Liker 2
Skrevet

Egentlig ikke dersom det førte til at personen ble beruset

• Liker 2
Skrevet (endret)

.

Endret av Elliespelli
Skrevet

Ja, null problem med at andre drikker. 

Anonymkode: 0855a...fa7

Skrevet
43 minutes ago, AnonymBruker said:

Ja, mannen min drikker normalt (en cognac på lørdagen og en og annen tur ut) og det gjør meg ingenting. Gjør meg ingenting om han drikker seg full heller. 

Det er dog ikke noe større, overhengende grunn til at jeg ikke drikker - jeg bare liker det ikke. Liker ikke å være beruset, og synes ikke øl/vin er godt nok til å drikke det «for kosens skyld». Synes brus smaker bedre :P jeg har ikke religiøse årsaker til å ikke drikke, jeg har ingen slektninger med alkoholproblem, vi har god råd osv. Jeg liker det bare ikke :) hva andre gjør, legger jeg meg ikke borti. Mannen min er glad i en fest, og blir beruset på fest i godt selskap - men det er helt greit. 

Anonymkode: 67b2b...0e7

hos meg er det det samme, bare jeg er han og du er henne :D

Anonymkode: 74a58...c87

Skrevet

Ikke noe problem det. Har aldri vært sammen med noen som ikke drikker.

Skrevet

seff.

Anonymkode: 92655...2c0

Skrevet

Det ser jeg ikke på som noe problem, så lenge han ikke drikker seg dritings. 

Anonymkode: ad105...d68

Skrevet

Jeg har ikke noe problem med folk som drikker, hvis de oppfører seg. Ikke må diskutere, krangle, kverulere, være nedsettende, griner eller er voldelige. Jeg er ikke avholds, men kan godt la være å drikke i perioder. Jeg kan godt ta 1-3 øl, og være fornøyd med det og gå hjem. Så lenge folk oppfører seg nogenlunde bra, kan de drikke hver dag for min del. 

Anonymkode: f00a4...ba3

Skrevet

Jo mindre jo bedre. Han jeg crusher på nå er avholds. Menn som drikker til hver helg forfaller veldig fort (ser jo på kompisene mine)  og folk som drikker lukter.. 

Anonymkode: 71653...f16

• Liker 1
Skrevet

Kommer helt an på personen og hvorfor den selv ikke drikker. Noen avstår fordi de har hatt fylliker i familien, noen liker bare ikke alkohol, noena vstår av religiøse grunner osv. 

Selv ble jeg sammen med en avholds selv om jeg drakk meg brisen noen ganger i måneden. Han var bare ikke interessert i alkohol

Anonymkode: 9085a...137

• Liker 1
Skrevet

En som drikker en gang i blandt, en øl hjemme på lørdagen med maten en gang i blandt(max annenhver måned) og fest maks et par ganger i året så ja, men ikke hver helg eller fest hver måned nei absolutt ikke. 

Anonymkode: 25fc0...fd6

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...